Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er det flere enn meg som ikke får oppdateringene til BF4 til å virke?

 

Har lest at de 3-4 siste oppdateringene visstnok har adressert problemet med at man blir skutt rundt hjørner, "instakill", tradekills osv, men jeg kan egentlig ikke si at jeg har merket særlig forbedring på noe av dette.

Lenke til kommentar

Jeg ser det liksom ikke som noe ekstremt stort problem, det har vært sånn siden BF2 så jeg er vant med at man dør bak cover og trading er litt irriterende, men det er bedre å trade enn at du dør og ikke fienden.

 

Det som er verre etter patchen er den hyppige krasjinga, jeg skjønner bare ikke hvordan de klarer å få til slike ting når alt de endre var at man kan sette forskjellige farger på HUDs og reticles også at de fiksa den fordømte collision greiene som de klarte å fucke opp i patchen før det igjen, jeg er imponert over mengden bugs man kan få til.

 

På fredag så krasja 2 forskjellige servere og spillet mitt krasja 3-4 ganger på ett par timer, så ille har det aldri vært for meg på lang lang tid og når servern krasja så var det mange som datt ut, så enten er det servern eller så får bare spillet kollektiv kollaps.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Klarte å få headshot på en pilot mens jeg var passasjer i transport helien. Liker å kalle det mad skills, men det var nok bare mere flaks som var inne i bildet :p Er ikke så ofte jeg spiller som Recon for jeg er så trasig dårlig med sniperrifle, jeg liker helst å være der det er action å da fungerer det bedre å være Assault eller Engineer.

Lenke til kommentar

Noen som spiller CTE og har prøvd de nye natt map`ene?

Jeg ga opp, helt siden "Night map patchen" kom så finner jeg ingen servere med folk på CTE, INGEN, bare masse tomme servere, har ingen spesielle filter på heller, finner heller ikke natt brette av Shanghai, må være noe jeg har gått glipp av.
Lenke til kommentar

Jeg har på at alle mapene skal vise.

Som man ser på bildene så finner jeg bare tomme servere, vist jeg huker av på "free slots" så finner jeg ingen servere, så jeg kan enten finne tomme, eller ingen, er jeg heldig så finner jeg 1-3 servere med 1 person og passord beskyttet, veldig rart det her, er godt over en måned siden jeg har kunnet spille noe på CTE.

21eti54.jpg

 

671ukk.png

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...