Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først bruker de en god slant for å kjøpe pc, deretter går det mere penger for å kjøpe BF4 samt tilgang til alle våpen fra dag 1 (mens de gjerne klager en smule over at ikke spillet er gratis). Når de så har spilt noen runder skjønner de at de faktisk må øve for å bli bedre (gullungene får jo gjerne høre de er best i verden uannsett). Når de så oppdager at de blir brukt som blinker der de løper rundt som forvirrede høner uten hode så er veien kort til google og youtube for å søke opp diverse hack. Enhver krone brukt på slikt er jo bare lommerusk i forhold til spillet, for tenk hvor mye tid selgere av hack har brukt da gitt :hm:

Så blir de tatt med buksene nede (noe selgerne av hacket sier er umulig) og får resatt stats eller enda værre blir bannet. Mon tro om ikke de siste sparepenga da går på å kjøpe seg et flott lite DDos angrep (noe som er vel anvendte penger må vite).

Sånn da har jeg fått ut min aggresjon over at kvelden som var klargjort for BF4 og vin gikk til helvete :realmad:

Lenke til kommentar

Iz working again, på sånn ca samme tid som igår eller noe, tror de har planlagt dette.

Det er en konspirasjon, de skal fucke opp døgnrytmen til alle BF mennesker på jorda også skal de ta over jorda mens alle som kan slåss ligger å sover fordi de måtte få dobble xp.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hadde jeg kunnet gi bort boost så kunne du ha fått hos meg. Tror jeg har 7-8 stk 200% å noen hundre av de andre XP boostene.

Hehe, ja de tenkte jeg ikke på :) Har drøssevis selv, ellers takk! ;)

 

Ingen hast med å komme seg til levelcap her. Litt flaut å være det og gjøre det så dårlig på lista som jeg ofte ligger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...