Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var de som forhåndskjøpte BF4 som fikk med china rising på kjøpet, så hvis du ikke aktiverte spillet før en eller annen dato, så får man kanskje ikke det? Spekulerer bare hva det kan være :hm:

 

Det stemmer ikke for PC-versjonen hvertfall. Kjøpte ikke BF4 før rett før nyttår selv, fikk tilsendt versjonen med China Rising inkludert, og det ble aktivert sammen med hovedspillet uten problemer.

 

Red.: Ny side. La til sitat.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Battlefield 4 idag. Ikke veldig imponert for å si det sånn.

 

Battlefield 3 spilte jeg på HIGH og et par funksjoner av/redusert som HBOA og AA. Hadde fin fps på ultra også, men da konket fpsen etter en stund.

 

Battlefield 4 er uspillbart uansett hvilke innstillinger jeg har, men for å få samme fps som i BF3 må jeg ned på medium. På medium er grafikken piss i forhold til BF3. Kan noen forklare meg logikken bak å lage et spill som ser DÅRLIGERE ut enn forgjengeren for alle andre enn de med killer specs?

 

Når whinet nå er unnagjort lurer jeg på om det er noen fiks for fps drops osv? Har konstant ustabil fps og det er umulig å nyte spillet overhodet.

Lenke til kommentar

Kjøpte Battlefield 4 idag. Ikke veldig imponert for å si det sånn.

 

Battlefield 3 spilte jeg på HIGH og et par funksjoner av/redusert som HBOA og AA. Hadde fin fps på ultra også, men da konket fpsen etter en stund.

 

Battlefield 4 er uspillbart uansett hvilke innstillinger jeg har, men for å få samme fps som i BF3 må jeg ned på medium. På medium er grafikken piss i forhold til BF3. Kan noen forklare meg logikken bak å lage et spill som ser DÅRLIGERE ut enn forgjengeren for alle andre enn de med killer specs?

 

Når whinet nå er unnagjort lurer jeg på om det er noen fiks for fps drops osv? Har konstant ustabil fps og det er umulig å nyte spillet overhodet.

Her kunne jeg faktisk kjøre innstillingene opp å enda kjøre det greit på 120fps. Har endel å si om du bruker Win 7 eller Win 8. Fikk ca 30% bedre ytelse etter jeg kjøpte Win 8. Hvilken maskinvare har du?

Lenke til kommentar

Jeg for min del ser ikke noe poeng i å spille høyere enn medium, jaja jeg har en dårlig pc ifra 1980 og alt det der.

Tror vel at lavere grafikk i BF4 lønner seg som i sånn ca alle andre spill.

Du kan sikkert cranke den opp til high på enkelte settings visst du slår av AA. Jeg personlig liker ikke å ha på AA fordi det ødelegger litt for skarpheten, så uansett om jeg hadde 780TI SLI hadde jeg skrudd av AA.

Lenke til kommentar

Kjøpte Battlefield 4 idag. Ikke veldig imponert for å si det sånn.

 

Battlefield 3 spilte jeg på HIGH og et par funksjoner av/redusert som HBOA og AA. Hadde fin fps på ultra også, men da konket fpsen etter en stund.

 

Battlefield 4 er uspillbart uansett hvilke innstillinger jeg har, men for å få samme fps som i BF3 må jeg ned på medium. På medium er grafikken piss i forhold til BF3. Kan noen forklare meg logikken bak å lage et spill som ser DÅRLIGERE ut enn forgjengeren for alle andre enn de med killer specs?

 

Når whinet nå er unnagjort lurer jeg på om det er noen fiks for fps drops osv? Har konstant ustabil fps og det er umulig å nyte spillet overhodet.

Hvilken CPU har du. Det er vel det som teller mest på dette spillet.

Lenke til kommentar

ikke merket noe prpblemer selv, Core i7 4770k, 32 gb RAM, Geforce 780 TI SLI. Pcen i andre rommet med 680 kort hadde nok slitt litt mer.

Kan du fortelle meg hvorfor du har 32GB RAM? Har du noen gang kommet over 10GB brukt?

780TI SLI er også litt overkill, du klarer fint 120fps+ med et kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...