Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du forklare meg litt bedre hva du mener?

 

Av youtubere ser jeg på Levelcap, frankie, matimio, Jack og Xfactor

 

 

Det er hovedsaklig disse jeg ser på også, men Jackfrags er også verdt å nevne for nye BF4 youtubere. Spesielt Frankie er verdt å følge med på, selv om videoene hans ikke alltid handler om BF4. :)

Lenke til kommentar

Første nyttårsdag med fri og tid til spilling så var det umulig å joine en eneste server (øyeblikkelig error, disconnect ved hvert forsøk). Etter det var det slik at man måtte joine mange ganger for å komme igjennom fordi spillet stoppet ved "connecting" og etter en stund ble det "error, disconnected". Nå er det slik at man etter mange forsøk kommer forbi "error, disconnected" og kan laste kartet, men da oppstår det øyeblikkelig en ny feil som gjør at spillet låser seg og en dialogboks popper opp med teksten "Directx failure". Er jo en herlig suppe de har kokt i sammen med battlelog plugin, nettleser, origin og selve spillet.

 

Merker at jeg liker BF4 mer og mer, mest fordi det er så vanskelig å få spillt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er mye dritt med BF4 men antageligvis er spillerne selv de som står for majoriteten av dritten. Ved hver iterasjon av BF serien så har det blitt mer og mer et poeng å "lame-joine". Selv på "balanserte" servere så ødelegger shitkids hele spillet ved å være..ja shitkids... Når man spiller BF4 så er det samtidig som man spiller objective blitt en greie at man må faktisk MÅ lame-joine det vinnende laget til enhver tid for å faktisk gjøre det bra. Om DICE hadde noe som helst snev av baller så hadde de lagt til "shitkid" skill på statsen. Men da hadde vel 90% av spillerne gjort ramaskrik...

Lenke til kommentar

Nahh..samtlige her i tråden er "lame-joinere"... :)

Jeg var det til å begynne med når jeg spilte hele tiden. Stats stats stats...!!! Nå er jeg ute etter en god spillopplevelse de få gangene jeg gidder å fyre i gang BF4. Jeg ser etter servere med noenlunde balanse og så joiner jeg det laget som ser ut til å trenge meg mest.

 

Dessverre hjelper ikke det at jeg bytter lag. Noen ganger er jeg så sta og PTFO-orientert at jeg nærmest egenhendig snur et lags loss-streak over til win. Hva skjer da? Jo, plutselig, etter maks to-tre runder, så er det mitt lag som er stacked...

 

 

EDIT: Siden folk er så opptatte av stats kunne DICE enkelt ha løst problemet med lamejoining ved å gi tapende lag bonus % på score og/eller skill, og større bonus jo mer ubalansert laget er.

 

EDIT: Jeg glemte å nevne at jeg, selvsagt, som regel leaver etter endt runde og finner en ny server dersom laget taper med så mange tickets at det ikke er noe håp. Men jeg bytter ikke lag, det er jo jævlig kjedelig.

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Nahh..samtlige her i tråden er "lame-joinere"... :)

Ha en å spille med så skal du se at ting blir bedre. Jeg og Balt3 har spilt endel 2 manns squad å snudd noen matcher helt ved å spille objective. Jeg joiner som regel det tapende laget for å prøve å hjelpe de på rett spor, men visst det viser seg at de heller skal roofcampe hele gjengen så er jeg rask til å Alt F4 å finne en ny match.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe av problemet i en del BF4 maps er også antallet vehicles, og at de er spawneable direkte. Mange spillere er ikke fan av vehicular warfare og spawner derfor kun på de punktene (conquest) som er mer beskyttet mot vehicles og driver vanlig cqb med annen infantry der.

Lenke til kommentar

Ha en å spille med så skal du se at ting blir bedre. Jeg og Balt3 har spilt endel 2 manns squad å snudd noen matcher helt ved å spille objective. Jeg joiner som regel det tapende laget for å prøve å hjelpe de på rett spor, men visst det viser seg at de heller skal roofcampe hele gjengen så er jeg rask til å Alt F4 å finne en ny match.

Nåer det vel ikkje slik atman joiner det laget man vil.
Lenke til kommentar

Noe av problemet i en del BF4 maps er også antallet vehicles, og at de er spawneable direkte. Mange spillere er ikke fan av vehicular warfare og spawner derfor kun på de punktene (conquest) som er mer beskyttet mot vehicles og driver vanlig cqb med annen infantry der.

Finnes masse inf only servere. For min del så blir jo hele BF feelingen borte visst man skal spille de litt større mapsa uten vehicles.

Lenke til kommentar

Noe av problemet i en del BF4 maps er også antallet vehicles, og at de er spawneable direkte. Mange spillere er ikke fan av vehicular warfare og spawner derfor kun på de punktene (conquest) som er mer beskyttet mot vehicles og driver vanlig cqb med annen infantry der.

 

Da har du faila rimelig hardt på hvilke spill du har kjøpt deg hvis inf only er det du bare skal drive med, selv på en server der det faktisk er vehicles også, lol, men så er vel dette også de folka som spiller medic 90% av tiden på hardware maps, haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mhm. Jeg spawner alltid der det er mest hensiktsmessig i forhold til det å prøve å vinne, men likevel ser jeg de svermer rundt f.eks D på Silk Road, eller C på Shanghai for å nevne et par. Ingenting i veien for å gjøre det om laget har kontroll, men når man ikke har et eneste jævla point blir det håpløst når halve laget på død og liv skal prøve seg på det pointet med desidert flest fiender. Men er mye opp og ned. Nå i det siste har det vel vært en del tilbud på BF4 og, så har havnet på en del servere med sykt low-lvl folk som tydeligvis ikke har spillt BF tidligere.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest på hardware servere er folk som aldri spiller engineer og prøver å hjelpe til litt, på hardware servere så spiller jeg bare engineer i 99% av alle tilfeller, eneste gangene jeg bruker anna kit er om jeg går tom for ammo eller noe slikt, men så sitter jeg mye av tiden i vehicles også så da må man jo ha repair toolen klar.

 

En anna ting som plager vettet av meg er folk som hopper inn i panservogna men ikke har repair tool eller de som bare sitter der å holder knappen inne på MGen hele for dømte tiden og skyter på alt og ingenting så hele mapet veit hvor vi er, skulle ønske det gikk an å blokkere gunner seaten om man kjører aleine når random folk skal hoppe inn å bare sitte å holde knappen inne, det er sykt irriterende og det avslører deg ikke noe særlig selv om en panservogn ikke akkurat er stealth ifra før av.

Slike som bare sitter der å skyter og skyter burde aldri hatt lov til å kjøpe spillet, argh.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Ok, da er det bare å gratulere meg med fullført DMR og haglegrind. Det var på sett og vis moro men jeg skal aldri ta i en DMR igjen! Skjønte riktignok altfor sent at trikset ser ut til å være å bipode dem... kan sende veldig mye presist bly på samme sted. Men erfaringen har ihvertfall gitt meg masse trening i å gå for hodeskudd. Så nå har jeg blitt veldig glad i bolt action med 2x eller 4x. Hatt noen helt rå runder (til meg å være ihvertfall).

 

Spm: har akkurat oppgradert til en samsung 46t 8505 led og har gjort det helt voldsomt mye bedre etterpå. Kan et tv-bytte ha så mye å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...