Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å ungåforvirring såmener vi ultra med ultrasettingen i game. Da er alt på fullt.

Er ikkje alt på, så er det ikkje ultra :)

Ultra ser ikke nødvendig bedre ut. AA ødelegger endel for min del + at terrain decoration gjør det kun værre å se motstanderene. Jeg har ikke top notch skjermkort, men gjør det nå nogenlunde bra fordeom. Som sagt hadde jeg hatt 780TI SLI så hadde AA blitt skudd av uansett. Liker at bildet er skarpt.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Tviler jeg litt på egentlig. Jeg hadde GTX670 og I7 4770K og jeg fikk veldig dårlig fps på ultra. Langt fra 60. Derfor kjøpte jeg 780Ti, og spillet flyter perfekt på ultra. :)

 

Testet in game nå. AA var skrudd av, men resten er på Ultra/høyeste setting.

Det kjørte stabilt på 90fps, men droppet til 58-60 når det var mye som skjedde.

Lenke til kommentar

 

Testet in game nå. AA var skrudd av, men resten er på Ultra/høyeste setting.

Det kjørte stabilt på 90fps, men droppet til 58-60 når det var mye som skjedde.

Det høres jo veldig besynderlig ut, spesielt med tanke på at du i praksis kjører med en oppløsning på solide 7680*4320, som tilsvarer UltraHD. Kjører du 4x SLI eller noe slikt da eller?

Lenke til kommentar

Det høres jo veldig besynderlig ut, spesielt med tanke på at du i praksis kjører med en oppløsning på solide 7680*4320, som tilsvarer UltraHD. Kjører du 4x SLI eller noe slikt da eller?

 

Oppløsning på 7680 x 4320? Dvs dobbel 4k med 90 fps? hehe da må du vel ihvertfall ha 780ti/Titan i SLI. Minst

Lenke til kommentar

Må legge til at selve spillet kjøres kun på en monitor. De andre blir brukt til diverse nettlesere, spotify etc.

Noen som snakker forbihverandre. Epic fail :D

 

Orginal post;

 

"Ingen problemer her.

 

Win 7 x64

GTX 670 4gb

Fire monitorer på 1920x1080"

Endret av Nizzen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Meld deg på Battlefield 4 BIGWAR #2 :)



Bigwar er en form for organisert kamp, men som er åpen for alle som vil være med. Her er det 64 spillere som blir fordelt på 2 lag, under hvert lag splittes spillere i squads og følger taktikker som blir gitt av commander. Samband og radiokommunikasjon er viktig. Bigwar setter mer fokus på samarbeid enn vanlig public spilling, men samtidig er det såpass uhøytidelig at det der er rom for å ha det gøy. Bigwar #2 blir torsdag 9. Januar klokken 2100.




Se opptak fra Battlefield 4 Bigwar #1 her


Lenke til kommentar

Kjapt spm. Har det blitt noen endring på rubberbanding ++++ andre glitcher og bugs?? Gidder ikke og spille det hvis det er like meningsløst som da.

 

Kommer jo helt an på hvor lenge siden du har spillt. Såvidt meg bekjent har det ikke kommet ut noen klientpatcher siden før jul, hvordan det er på serversiden aner jeg ikke. Jeg opplever dog ingen rubberbanding, og har egentlig opplevd særdeles lite av det i BF4 kontra BF3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...