Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tror neppe disse "lag"kameratene dine noensinne har prøvd å spille battlefield med en full eller nesten full squad med venner/kjentfolk. Det utgjør virkelig en enorm forskjell selv om lagkameratene dine ikke er superrutinerte. :) Selv spiller jeg BF sjeldent nå i romjulen men ikke fordi jeg sliter med bugs eller andre ting, det er fordi de jeg pleier å spille med jevnlig ikke er online i ferien. Det er rett og slett ikke like underholdende solo!

 

Jeg spiller nesten alltid med kompiser på Skype. Jeg følte at i BF3, så hadde vi en sjanse med full squad med kompiser, men nå er det av en eller annen grunn ofte håpløst selv om squaden min opptar topplasseringene på laget. F.eks den runden her hvor squaden min med meg + fire kompiser over skype var best på laget, by far. Og det på en runde der jeg spillte med driten DMR som primary gun. Ser du nedover på listen ser du fort at resten av laget SUGDE og at all our effort was in utter vain.

Lenke til kommentar

 

Jeg spiller nesten alltid med kompiser på Skype. Jeg følte at i BF3, så hadde vi en sjanse med full squad med kompiser, men nå er det av en eller annen grunn ofte håpløst selv om squaden min opptar topplasseringene på laget. F.eks den runden her hvor squaden min med meg + fire kompiser over skype var best på laget, by far. Og det på en runde der jeg spillte med driten DMR som primary gun. Ser du nedover på listen ser du fort at resten av laget SUGDE og at all our effort was in utter vain.

Har alltid lurt på hvem disse "vanlige" dårlige spillerne er. Både jeg og alle jeg kjenner kommer jo lett på topp tre om vi bare prøver, men jeg kjenner ingen som ender opp på bunnen. Kan det tenkes at de er 12-åringer hele gjengen?

Lenke til kommentar

Nei man kan virkelig begynne å lure! Jeg var riktignok 14 da jeg startet med online FPS, men SÅ dårlig var jeg ikke. F.eks han ene fyren her som var på laget mitt i den aktuelle runden jeg lenket til i innlegget. 2% accuracy og 0.15 KPM? Fyren har spillt i 76 timer og er lvl 24! Når jeg ser på min egen timeline så var jeg på lvl 54 etter like mange timer spillt.

Lenke til kommentar

Har alltid lurt på hvem disse "vanlige" dårlige spillerne er. Både jeg og alle jeg kjenner kommer jo lett på topp tre om vi bare prøver, men jeg kjenner ingen som ender opp på bunnen. Kan det tenkes at de er 12-åringer hele gjengen?

Det er disse spillerne man møter når man er på vei til å cappe flagg. De løper FRA(!!) flagget. Jævlig irriterende når man møter et par idioter som ikke har en anelse om hva som foregår i spillet. Så blir man sittende mutters alene på flagget, får det kanskje ned på nøytralt før en full fiende squad ruller over og pulveriserer meg. For noen dager siden spilte jeg og noen venner på en server og totalt sett var vi bare 5 igjen på hele laget i den siste omgangen. Sistemann på laget velger å løpe alene rundt alene og bli slaktet istedet for å joine vår squad slik at den ble fulltallig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke kjøp BF4 på PC.

Jeg har vært en ivrig fan av Battlefield-serien siden starten, men har aldri opplevd å bli behandlet så dårlig før.

Ikke en eneste gang, på over ti år som PC-gamer, har jeg jukset i et online-spill.

Likevel har GGC-Stream bannet meg permanent uten noe grunnlag. Admin Decision er det eneste som står på bannen hver gang jeg prøver å koble til en server.

 

Evenbalance support er tidenes verste, med copy/paste-svar og en responstid på flere dager.

De bryr seg ikke om enkeltsaker i det hele tatt og gir de samme svarene til alle som klager på bans.

Er glad for at jeg ventet med å kjøpe Premium, siden jeg nå har mistet tilgangen til ca. 75% av alle servere.

 

Maken til oppførsel mot betalende kunder har jeg aldri sett før.

Det blir aldri kjøpt et eneste Battlefield-spill på PC igjen fra min side, og jeg kommer til å fraråde andre å kjøpe det også.

Har lest om mange andre som har hatt de samme problemene med Battlefield-produkter og tredjeparts anticheat-support. Ingen (som jeg har lest om) har så langt kommet noen vei med sine "appeals".

 

Det virker som GGC gjør dette kun for at DICE/EA skal tjene penger på at folk må kjøpe spillet på nytt.

Helt utrolig. Blir kvalm.

 

Her er forum-tråden jeg lagde på GGC-Stream:

http://board.ggc-stream.net/index.php/Thread/16491-Banned-for-no-reason/

 

Screencap av den ubrukelige kundeservicen til EB:

y7Pjll.jpg

Endret av Pinng
Lenke til kommentar

De refererer til GGC-Stream. Det er de som holder på bannen.

Jeg står ikke på listen til PBbans. Er derfor ikke bannet av Punkbuster.

 

GGC-Stream på sin side ba meg opprette ticket på Evenbalance.

 

Oppsummert:

GGC-Stream fjerner ikke bans uten at Evenbalance gir dem beskjed om det.

Evenbalance ignorerer brukerne og gir copy/paste-svar.

Det er derfor umulig å opprette en skikkelig dialog med noen av dem.

 

Jeg kan verken bevise eller motbevise noe som helst da jeg ikke filmet in-game det sekundet jeg ble bannet.

Lenke til kommentar

Evenbalance/GGC har da vitterlig ingenting med utviklingen av spillet å gjøre.

 

Det ble noen timer med Locker ja, nettopp fordi det er et bra map og ranke opp på.

 

Mhm, uansett burde jo ikke dette ha noe å si. Da det var double XP slang jeg på 100/200% xp boost og gjorde det samme for å ta et skikkelig xp-jafs.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...