Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med heller bare å finne en annen server hvor motstanden er litt større??

 

Bytter du server når du gjør det bra, for å ikke gjøre det fullt så bra? Var glad for å finne en server hvor ikke hver eneste jævel har stinger/igla. Men dette var på hainan resort, hvor bygget i midten funker veldig bra for å breake lock-on, men må samtidig passe seg for LAV.

Lenke til kommentar

Jeg så en video på Youtube (via Battlelog-forumet), noen postet denne for bare noen timer siden og det er, som jeg sa, ikke bare mulig å drepe en som knifer men også knife den som holder på å ta dogtagsene fra en av dine lagkamerater:

 

http://youtu.be/DuVNdy2lPoE

I stand corrected. Men har like fullt opplevd det motsatte flere ganger. Mulig det har noe med hvor langt animasjonen har kommet. Eller kanskje den allerede egentlig var fullført, men ikke på min skjerm...

Lenke til kommentar

 

Bytter du server når du gjør det bra, for å ikke gjøre det fullt så bra? Var glad for å finne en server hvor ikke hver eneste jævel har stinger/igla. Men dette var på hainan resort, hvor bygget i midten funker veldig bra for å breake lock-on, men må samtidig passe seg for LAV.

Jeg gidder ikke å bytte men når du har 50++ kills(og veldig lave deaths) så tyder det på at ting er veldig ubalansert og jeg hadde faktisk hatt en viss forståelse dersom folk kicka meg for balansens skyld.

Lenke til kommentar

 

Bytter du server når du gjør det bra, for å ikke gjøre det fullt så bra? Var glad for å finne en server hvor ikke hver eneste jævel har stinger/igla. Men dette var på hainan resort, hvor bygget i midten funker veldig bra for å breake lock-on, men må samtidig passe seg for LAV.

 

Ja, litt teit at man ikke kan være udødelig når man fiser rundt i littlebird med noen som reparerer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I stand corrected. Men har like fullt opplevd det motsatte flere ganger. Mulig det har noe med hvor langt animasjonen har kommet. Eller kanskje den allerede egentlig var fullført, men ikke på min skjerm...

Haha jeg reddet en kamerat tidligere denne måneden på Resort Hainan. Han ble knivet mens han stod langs gjerde ved terrassen nede på bakken, jeg hoppet fra taket på hotellet, landet bak gjerningsmannen og stakk han ned med et skrujern. Kompisen min overlevde og jeg teabagga gjerningsmannen. Jeg tror det må være en av de mest tilfredsstillende momentene i BF4 så langt.

Lenke til kommentar

Haha jeg reddet en kamerat tidligere denne måneden på Resort Hainan. Han ble knivet mens han stod langs gjerde ved terrassen nede på bakken, jeg hoppet fra taket på hotellet, landet bak gjerningsmannen og stakk han ned med et skrujern. Kompisen min overlevde og jeg teabagga gjerningsmannen. Jeg tror det må være en av de mest tilfredsstillende momentene i BF4 så langt.

 

Jeg hadde en fin en på operation locker på en server med 'no explosives', noe som innebærer en clusterfuck de luxe ved C, hvor jeg på tilfeldig vis klarte å lure meg inne på flagget bak og siden tilbake til C via underetasjen hvor det lå en 5-6 stykker og campet ved tunnellen. Alle ble knivet untatt den siste som jeg måtte skyte. ;)

Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg har lenge tenkt på å kjøpe Battlefield 4 til PS3. Jeg var veldig nære ved å kjøpe det i forrige uke, men da fortalte en venn av meg om at spillet inneholder MANGE bugs osv. Han har ikke spilt det, men hørt det av noen andre.

Det jeg lurer på er om dette er sant, det har vært tilbud på spaceworld en stund nå og jeg lurer på om dette er verdt det. Jeg kommer nesten bare til å spille online og lurer på om det er mange bugs.

Kan dere svare så fort som mulig, vurderer å ta turen innom Spaceworld før det stenger.

Lenke til kommentar

Ja det må jo være noe med dataen, siden alle andre spillene mine fungerer knirkefritt.

Har du noe forslag til hva det kan være?

Sjekk om du har litt for høy overklokking på CPU eller GPU. Jeg fikk mange DirectX feil og skjønte ingenting. HELE tiden. Så gikk jeg inn på klokkeprogrammet Trixx og så at spenningen til kjernen hadde resatt seg. Justerte opp 0.1 volt som jeg pleier å ha og etter det bare velstand :) Du bør også ha Win8 for best mulig flyt.

Lenke til kommentar

Tar tilbake noe av hetsen min mot DMRene. De suger riktignok ganske mye men jeg har hatt det veldig moro med å grinde dem! Det er noe med den pangpang følelsen som gir meg litt COD2/3 vibber. Holder på å unlocke hagler og DMRer og kden min får juling, men det litt forfriskende å prøve noe annet enn acw og ace-kjøret hele tiden:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...