Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jevelig nice å ta ut fly/heli med tanks, bare generelt en god følelse!

Det er det! Og i dag skulle jeg ønske at jeg recordet alt jeg gjorde... Spilte en lang runde Siege of Shanghai CQ large Hardcore, som CN, og så kommer en fiendlig Viper inn rett etter at vi har tatt tilbake E-flagget for ørtende gang. Han kom inn lavt over havet, rettet seg opp og steg rolig til værs, og både gunner og pilot begynner å skyte på en stakkars liten medic - meg - som sto på taket. Jeg returnerte ild, og skyter både gunneren og piloten gjennom frontruta fra knappe tjue meters hold, men jeg dør jeg også. Utrolig tøft.. Og nesten like morsomt som det som skjedde mot slutten av runden:

 

Brua var stengt av mot B, og en fiendlig tanks skulle krysse. Jeg sto under brua, klar, og løp opp for å ta TOW-launcheren for å sprenge tanksen med. I det jeg får siktet meg inn, hopper gunneren ut for å åpne brua og blir sprengt i fillebiter av undertegnede, og tanksen lever videre. Jeg løper under brua og opp på den andre siden i det enda en tanks rullende, og nå løper tre mann for å fjerne sperringene, blant annet føreren av den første tanksen. Ambush!!!!! Utstyrt med røykgranat og lyddemper pepret jeg i vei...

 

Fra nå av skal jeg kun spille BF om morgenen... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

Tror ikke jeg har fått et eneste kill med jet i BF4. Jeg aner ikke hva som er grunnen, men jeg og jet er totalt inkompatible. Det beste jeg har oppnådd er treff med raketter og at piloten har hoppet ut, noe sånt. Tror aldri jeg får unlocket UCAV ;)

Samme her, slet med det samme i BF3 også.

 

Satser på at jeg får joystick til jul og at det hjelper på :)

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som har problemer med BF4 i forhold til bugs og dritt? Slik jeg har forstått det så sliter bf4 med så mye problemer at den fysiske utgaven ikke er verdig å lanseres som betaversjon engang. På campaigndelen min har jeg ikke kommet til oppdrag 2 før loadingskjermen fryser. Jeg hører dog at spillet kjører i bakgrunnen med de lydene som skulle vært der, men jeg får bare en svart skjerm.

Lenke til kommentar

Hehe, litt dårlig forklart kanskje. Men at du bruker pitch på musa, men at du også har pitch up på "E", så når du er i dog fights holder du bare inne "E" hele tiden, så får du mye bedre "runder rundt" hvis du skjønner. :p

Ah, smart. Så slipper man å sitte og dra musa konstant for å pitche :)

 

Bruker du musa på rudder også?

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som har problemer med BF4 i forhold til bugs og dritt? Slik jeg har forstått det så sliter bf4 med så mye problemer at den fysiske utgaven ikke er verdig å lanseres som betaversjon engang. På campaigndelen min har jeg ikke kommet til oppdrag 2 før loadingskjermen fryser. Jeg hører dog at spillet kjører i bakgrunnen med de lydene som skulle vært der, men jeg får bare en svart skjerm.

 

Tror du at du er den eneste ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som bruker staff shell på tanks her? Unlocket den for evigheter siden, men har aldri brukt den. Står at den skal gi critical hit og det må jo være veldig greit ettersom den er rimelig enkel å treffe med selv på lang avstand, (ser ut til å mangle bullet drop).

Endret av krabbemat
Lenke til kommentar

Noen som bruker staff shell på tanks her? Unlocket den for evigheter siden, men har aldri brukt den. Står at den skal gi critical hit og det må jo være veldig greit ettersom den er rimelig enkel å treffe med selv på lang avstand, (ser ut til å mangle bullet drop).

 

Ja bruker den mye, veldig bra til å "snipe" motstanderens tanks og lav på lang avstand - som du sier - nesten ikke drop :)

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som har problemer med BF4 i forhold til bugs og dritt? ...

Etter hva jeg har fått med meg har de sakte men sikkert luke ut problemene (for de fleste), men de er nok ikke i mål enda. Jeg har kun opplevd at lyden har hengt seg og gått i en loop, men det skal ha blitt fikset i siste patch. Det lille jeg har spilt etter den patchen så har jeg ikke hatt noen flere problemer, så langt tyder det på den buggen er fikset.
Lenke til kommentar

Det er det! Og i dag skulle jeg ønske at jeg recordet alt jeg gjorde...

 

Dette spillet er ikke lett å recorde. Man vil helst ha stabil FPS, og det 120fps+ (om man har 120Hz+ skjerm iallefall). Å mirrore skjerm over til HDMI, og bruke feks Elgato funker, men da mister man 120Hz.

 

Trenger badass PC, og 2x7200rpm harddisker for å få til. Får 90-100 fps ca selv. Men virker som det letteste er å streame (480p feks), og hente klipp fra twitch etterpå. Det på virker pingen din, men tror det skal gå på gode servere, på public matcher iallefall.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som har problemer med BF4 i forhold til bugs og dritt? Slik jeg har forstått det så sliter bf4 med så mye problemer at den fysiske utgaven ikke er verdig å lanseres som betaversjon engang. På campaigndelen min har jeg ikke kommet til oppdrag 2 før loadingskjermen fryser. Jeg hører dog at spillet kjører i bakgrunnen med de lydene som skulle vært der, men jeg får bare en svart skjerm.

 

Veldig individuelt hva slags problemer folk har. Jeg fikk også noe lignende som deg i starten på campaign. Alt+F4, startet på nytt og så gikk resten fint uten noe mere tull.

 

MP er også veldig så som så. Jeg har vært heldig og vært lite plaget i forhold til andre, men så lar jeg meg heller ikke plage så lett av det lille som er. Tradingen var irriterende, men dette har blitt bedre etter hva jeg har erfart de siste dagene. Det eneste andre jeg irriterer meg grenseløst over nå er at ATV/Jeep/Bike sprenger til helvete selv av de minste objekter man støter på. Om det er bug eller feature aner jeg ikke. Litt for dumt at en motorsykkel kan pløye ned et stort tre, men sprenge som om selveste michael bay hadde vært der når den treffer en trillebår.

Lenke til kommentar

Ah, smart. Så slipper man å sitte og dra musa konstant for å pitche :)

 

Bruker du musa på rudder også?

Rudder, mener du å svinge til høyre å venstre da? Isåfall så bruker jeg A og D til det.

 

Samme her, slet med det samme i BF3 også.

 

Satser på at jeg får joystick til jul og at det hjelper på :)

Problemet med joystick og BF er at for å vinne dogfights må du ofte gasse ned og opp igjen for å snurre fortsest mulig rundt, dermed blir det veldig vannskelig med joystick. Har prøvd det selv men det ble bare værre enn med tastatur og mus. :p Kanskje hvis du kjøper skikkelig joystick med throttle handle å joystick at det blir bedre.

Lenke til kommentar

Rudder, mener du å svinge til høyre å venstre da? Isåfall så bruker jeg A og D til det.

 

Problemet med joystick og BF er at for å vinne dogfights må du ofte gasse ned og opp igjen for å snurre fortsest mulig rundt, dermed blir det veldig vannskelig med joystick. Har prøvd det selv men det ble bare værre enn med tastatur og mus. :p Kanskje hvis du kjøper skikkelig joystick med throttle handle å joystick at det blir bedre.

 

Da har du roll på x-aksen og pitch på y-aksen + pitch up på E?

Lenke til kommentar

Noen som bruker staff shell på tanks her? Unlocket den for evigheter siden, men har aldri brukt den. Står at den skal gi critical hit og det må jo være veldig greit ettersom den er rimelig enkel å treffe med selv på lang avstand, (ser ut til å mangle bullet drop).

 

Staff shell gjør vogna di veldig spesialisert, men samtidig uhyre effektiv.

 

Om du vil kjøre dedikert anti-tank en runde, så anbefaler jeg staff og sabot. Staff / sabot-veksling fungerer på samme måte som canister i bf3, pre-patch (nerf). Det vil si, at om du er påpasselig med å fyre av staff'en først, deretter å bytte rask til sabot, så vil den neste staff'en være klar til avfyring, nesten umiddelbart. Om du har en engineer over voip, som sitter av, støtter med rpg, vatter opp mechanic perk, og samtidig evner å bruke prox - ja, da blir det fort veldig kekekeke. Om du er helt vill i nikkersen, så driter du i reactive, og kjører autoloader i tillegg.

 

Dra dine egne konklusjoner om dette.

 

Veldig kjekt på kart med mye heavy metal, og/eller som defender på rush.

Lenke til kommentar

 

Staff shell gjør vogna di veldig spesialisert, men samtidig uhyre effektiv.

 

Om du vil kjøre dedikert anti-tank en runde, så anbefaler jeg staff og sabot. Staff / sabot-veksling fungerer på samme måte som canister i bf3, pre-patch (nerf). Det vil si, at om du er påpasselig med å fyre av staff'en først, deretter å bytte rask til sabot, så vil den neste staff'en være klar til avfyring, nesten umiddelbart. Om du har en engineer over voip, som sitter av, støtter med rpg, vatter opp mechanic perk, og samtidig evner å bruke prox - ja, da blir det fort veldig kekekeke. Om du er helt vill i nikkersen, så driter du i reactive, og kjører autoloader i tillegg.

 

Dra dine egne konklusjoner om dette.

 

Veldig kjekt på kart med mye heavy metal, og/eller som defender på rush.

 

Pleier å kjøre Sabot + autoloader, og nå staff. Fungerer greit, men noe svakt mot infanteri uten gunner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...