Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så masse bugs det har blitt i spillet plutselig? Har det kommet en ny patch eller noe? Lyden klikket helt rabiat iste, akkurat som om noen ropte å skreik i mikrofonen når ting eksploderte. Også at alt som viser hvem som er på laget mitt osv ble borte.

En annen ting , hvordan får jeg bort at når jeg trykker på caps lock så legger spillet seg ned? FAEN så mange gang dette har skjedd når jeg har hatt muligheten for å drepe masse folk :p

Lenke til kommentar

Tok meg kun 2-3 runder med air superiority for å unlocke UCAVen.. :p Jeg er ikke noe spesielt god med jet, men var da ingen problem å unlocke den.

 

Tror ikke jeg har fått et eneste kill med jet i BF4. Jeg aner ikke hva som er grunnen, men jeg og jet er totalt inkompatible. Det beste jeg har oppnådd er treff med raketter og at piloten har hoppet ut, noe sånt. Tror aldri jeg får unlocket UCAV ;)

Lenke til kommentar

Hvordan få de ribbonsa?

Du må drepe 5stk meg jet på en runde tror jeg det var.

 

 

Tror ikke jeg har fått et eneste kill med jet i BF4. Jeg aner ikke hva som er grunnen, men jeg og jet er totalt inkompatible. Det beste jeg har oppnådd er treff med raketter og at piloten har hoppet ut, noe sånt. Tror aldri jeg får unlocket UCAV ;)

Da må du bare øve deg. ^^ Spill på en tom server og bli "kjent" med flyet. Et tips er å bytte om "pitch up" eller hva det heter til "E" istede for å bruke musa, mye enklere å vinne dogfights da. Også skyter du med space. Bruk heller maingun en heatseekers.

 

Jeg har over 2000 kills meg jet på BF3 så jeg har "litt" erfarining, men flyr sjeldent jet lengre. Nesten ikke gjort det i BF4.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Du må drepe 5stk meg jet på en runde tror jeg det var.

 

Da må du bare øve deg. ^^ Spill på en tom server og bli "kjent" med flyet. Et tips er å bytte om "pitch up" eller hva det heter til "E" istede for å bruke musa, mye enklere å vinne dogfights da. Også skyter du med space. Bruk heller maingun en heatseekers.

 

Jeg har over 2000 kills meg jet på BF3 så jeg har "litt" erfarining, men flyr sjeldent jet lengre. Nesten ikke gjort det i BF4.

 

Forstår ikke helt hva du mener. Jeg har pitch og rudder på musa, roll styrer jeg med A/D og fart med W/S. Det fungerer best så langt. Dvs, elendig, men forsatt bedre enn alternativene :)

Lenke til kommentar

Utrolig digg når alt bare funker. Plutselig havner man på en squad som ikke er komplette idioter og som faktisk spiller objective istedet for å drive med alt mulig annet dritt som assignments, unlocks, sniping etc. Ble tom. revivet flere ganger og fikk medkit og greier. Kjempegøy å ikke være den eneste på flagget som skal cappe!!

Lenke til kommentar

Just a quick note that we aim to fix the recent SLI/CrossFire flickering issue in a custom patch planned to go live Dec 20 (this might change.) We will get back with full patch notes as the update rolls out. During this deploy, there will be a period of downtime in multiplayer on all platforms. As always, visit the BF4 Control Room for the latest info.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Noen som tør å tippe hva slags bugs neste patch vil forårsake? Forslag:

 

  • Jeeps blir nå immune mot Staff Shells, selv om de treffer midt på
  • Full server-kræsj hver gang levolution event på Hainan Resort skjer, dersom mer enn én spiller dør under hendelsen
  • Miniguns på Scout helis gjør 4x damage mot alt
  • Alle Recons som blir revivet, blir revivet uten pistol og vil fortsatt være uten pistol etter neste respawn
  • Alle som bruker siste AMD-driver vil oppleve manglende water textures resten av runden dersom en Jet skulle kræsje i vannet
  • Megalodon easter egg blir triggered hver eneste gang en Commander dreper en fiende med Cruise Missile, uansett map
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Noen som tør å tippe hva slags bugs neste patch vil forårsake? Forslag:

 

  • Miniguns på Scout helis gjør 4x damage mot alt

Der er svaret. Nesten som i "gode gamle dager" i BF2. Ellers la jeg merke til at dersom man skyter TOW fra APC på kloss hold så går faktisk TOW'en rett gjennom. Takk for det...NOT!!!!

Lenke til kommentar

 

Forstår ikke helt hva du mener. Jeg har pitch og rudder på musa, roll styrer jeg med A/D og fart med W/S. Det fungerer best så langt. Dvs, elendig, men forsatt bedre enn alternativene :)

Hehe, litt dårlig forklart kanskje. Men at du bruker pitch på musa, men at du også har pitch up på "E", så når du er i dog fights holder du bare inne "E" hele tiden, så får du mye bedre "runder rundt" hvis du skjønner. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...