Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg 8x siktet til fy-js. Dette er den siste sniperen og den skiller seg ut med veldig lite bulletdropp de første hundre meterne. Så den er utmerket til aggresiv recon. Er du som meg og hater noe annet en 8x siktet så fikk jeg det etter 230 kills.

 

Samme bullet drop som SRR-61, som har langt større damage (i motsetning til fy-js så har SRR 'one hit kill' uansett hvor du treffer på kortere avstander).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt kjipt at du ikke kan gjøre det motsatte, dvs redde en lagkamerat som er i ferd med å bli knifet. Det ser ut som om du ikke kan avbryte animasjonen når den først har startet selv om du får poeng for killet før den er ferdig. Er ikke alltid du får avengerpoeng heller... pussig.

Jeg så en video på Youtube (via Battlelog-forumet), noen postet denne for bare noen timer siden og det er, som jeg sa, ikke bare mulig å drepe en som knifer men også knife den som holder på å ta dogtagsene fra en av dine lagkamerater:

 

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Problemet med den snipern er at den ikke dreper med ett skudd i hodet uansett avstand på normal.

Ergo, en rimelig useless sniper, med mindre du takler at den bare ikke gjør jobben, den passer altså ikke til aggressiv recon, selv om den er den aller mest presise snipern i spillet.

 

Spiller du agresivt så er du stort sett i Close Combat. Men hvis du ligger på toppen av et fjell og noober så er den nok useless for deg ja.

Lenke til kommentar

 

Samme bullet drop som SRR-61, som har langt større damage (i motsetning til fy-js så har SRR 'one hit kill' uansett hvor du treffer på kortere avstander).

 

Ja spørs jo hva man skal da. Til close combat og aggressivt spill så synes jeg SRR-61 blir for treg. Og den eneste fordelen den har på de "lettere" sniperne er mer Dmg. Men det er bare å treffe i hodet det :p

Lenke til kommentar

 

Spiller du agresivt så er du stort sett i Close Combat. Men hvis du ligger på toppen av et fjell og noober så er den nok useless for deg ja.

Du har ikke skjønt at en sniper som ikke dreper på ett skudd er så og si ubrukelig som aggressive recon, men joda, gg.

Beste aggressive recon børsa di er 338recon, fy-js er bare useless, den dreper jo ikke en gang med ett skudd i hode på klosshold, kjempe bra våpen.

Lenke til kommentar

Beste aggressive recon våpnet er fortsatt M40A5, siden den er raskest til å chambre en ny bullet.

Synes de kunne ha buffet Scout Elite litt. Føler at den egentrlig skulle ha vært en mere close-mid range rifle, men du har andre rifler som gjør jobben mye bedre å har flere bullets, så M40 er et bedre valg på alle måter.

Lenke til kommentar

Ja joda, du har rett der, men det er også den eneste fordelen til M40 også, men ja, den pøser ut skudd fortest av alle med den, den har vel også 10 skudd, kanskje jeg husker feil.

Spiller ikke så mye sniper, men skal jeg spille sniper så tar jeg 338recon, bra hipfire også har den en artig lyd når den skyter, hehe.

Lenke til kommentar

Du må drepe 5stk meg jet på en runde tror jeg det var.

 

Da må du bare øve deg. ^^ Spill på en tom server og bli "kjent" med flyet. Et tips er å bytte om "pitch up" eller hva det heter til "E" istede for å bruke musa, mye enklere å vinne dogfights da. Også skyter du med space. Bruk heller maingun en heatseekers.

 

Jeg har over 2000 kills meg jet på BF3 så jeg har "litt" erfarining, men flyr sjeldent jet lengre. Nesten ikke gjort det i BF4.

 

Bruker maingun ofte, men selv om jeg får treff så får jeg bare 1-2, maks 10 poeng på en 'run'. Skjønner ikke hvordan andre klarer å skyte ned helikoptre/fly i løpet av få sekunder på denne måten.

Lenke til kommentar

Hadde en vanvittig bug i dag mens jeg spilte på silk road. Hver eneste gang jeg satte meg på en mc så begynte den å brenne nesten umiddelbart, dette skjedde 4 ganger på forskjellige steder på kartet.. Kan ha noe med at jeg tidligere i runden ble beskutt mens jeg satt på mc samtidig som at jeg ble reparert. Prøvde å google dette, men fant ingen andre som har skrevet om det problemet.

Lenke til kommentar

Takk multiplay, for å banne meg og en kompis når jeg ble god til å treffe infantri med little bird. Er visst ikke lov med 50+ kills. Fikk ikke engang noen grunn i noticen. Og alle på battlelog forum mente adminen hadde gjort det rette og at vi "sikkert" var drittsekker som hadde ødelagt for alle de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...