Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men, er det noen gamemodes som er bedre å spille på enn andre i forhold til å ranke opp kits? Eller kommer det bare an på hvor man spiller godt selv? Prøvd litt forskjellig, men er litt usikker. Føler jeg levler ganske treigt, men jeg er fortsatt ganske rusten siden sist jeg spilte battlefield ordentlig var vel bc2.

 

 

Mjæ - du vil sikkert få haugevis av forskjellige tips, hva 'powerleveling' angår.

Noen mener at TDM / DOM er det raskeste - siden man "alltid" har noe/noen å skyte på. Personlig har jeg alltid vært fan av rush - men så er jeg jo ganske bortskjemt som stort sett har et squad på voip med meg - ergo, mye poeng.

 

Med tanke på hvilken game mode som er "raskest", så tror jeg det ikke har så veldig mye å si lenger. Dette er på grunn av en overflod av bonus xp timers, som dropper i så og si alle battlepacks. Det eneste unntaket er kanskje CQ large, med mindre du er helt sjef i jet, eller noe.

Jeg vil anbefale deg å finne en game-mode du trives med, og føler at du for utrettet noe i. Da renner poengene relativt fort inn - spesielt om man krydrer litt PTFO på toppen her, ja.

 

 

edit:

 

@Vice

 

Ha. ha. ha.

Endret av Sintfisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke værre enn å la være å spille disse "Crap modes" hvis de plager deg så mye... Finnes "Filter" i battlelog vet du, så kan du utelukke crapmodsa dine.

 

Det lurer jeg også på Nizzen. Er så mange som syter over dette spillet. Skulle tru de ble tvinget til å spille det. Finnes flere spill der ute.

Endret av Papirkurven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eh, jeg spiller BF4 ja, men har blitt mindre, hva har det med saken å gjøre?

Conquest er det eneste som er duganes uansett, hva vil du frem til?

 

Nei jøss, har de ett filter i battlelog, jaja mensann, må visst prøve dette.

Hvis dere tror det er første gangen jeg spiler fps eller har brukt battlelog så får dere nå bare tro det, min mening er uansett at de bruker alt for mye tid på tullete game modes som aldri burde vært tenkt på i første omgang.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Spiller også BF4 mindre enn BF3. Og BF4 er jo "helt greit". Mye dritt, men håper jo på at de får meislet bort mye av det etterhvert. Ulempen med BF3 på slutten var at med så mange "crap-modes" så ble det vanskeligere å finne gode servere etterhvert. Færre spillere spredt utover alskens forskjellige modes førte til halvfulle ubalanserte servere slik at mye av morroa forsvant.

Lenke til kommentar

Bare synd de har lagt til alle crap modes som tdm og rush og alt det der, skulle bare vært conquest all the way.

 

 

Conquest er vel og bra, men enkelte av kartene er elendige til den game moden, men til gjengjeld briljante til f.eks rush. Operation locker er slik, en clusterfuck av dimensjoner i conquest, men vanvittig spennende i rush.

Lenke til kommentar

Apropos "clusterfuck": ble ikke klar over det selv før for noen uker siden, men alle "gamle maps" som kommer med i "Second Assault" er visstnok helt annerledes enn originalene. Feks. Metro foregår visstnok endel år senere etter en "atomkrig" og størsteparten av original-tunnelene er kollapset og oversvømmet.

Lenke til kommentar

 

Hainan?

 

Har fått ufattelig mange kills med rpg fra toppen av hotellet.

 

Noen som vet hvilke av AT-våpnene som er 'one hit kill' mot helikoptere?

Nei, Golmud Railway :)

 

Jeg stod nede i en av de småbyene og to helikoptre vimsa oppi hverandre mens de prøvde å skyte på en haug av folk. Traff den ene i siden, eksploderte og så gikk den i den andre som også eksploderte. Lo godt! Jeg blåser som regel i å skyte på flyvende ting uten lock, treffer jo aldri. Men tenkte - "shit, æv!".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og jo flere modes og dilldall de bruker og tilføyer og lager=ett dårligere spill siden de bruker alt for liten tid på det de burde brukt tiden sin på og alt blir bare halvhjertet, alle skjønner jo at vil man ikke spille rush så gjør man det ikke, men det er ikke verdens undergang hvis det skulle vise seg at man havnet på en rush server eller rush map om det er slik de har satt opp rotasjonen.

De viser jo uansett gang på gang at de driter i folk som har spilt spillene deres i en del flere år enn de selv har gjort, men det er vel også derfor jeg mer eller mindre har lagt BF mer og mer på hylla når de nekter å høre på noe annet enn folk som whiner på op våpen når de selv er skyld i sine dødsfall.

 

BF spillene var en gedigen pengemaskin uten alle disse game modsene så akkurat den kjøper jeg ikke, men det er jo raske penger som er tingen idag så om de klarer å lure noen cod spillere over for at de spiller en måned eller to så er vel målet deres oppnådd regner jeg med.

 

Se hva som skjer med cs:go, der hører de på og gjør diverse justeringer etter hva de mer profesjonelle kompetitve spillerne gir som feedback og det representerer også vi som ikke akkurat spiller cs for å vinne dreamhack, men vi er enige i det meste som skjer på kompetitvt grunnlag, ikke alt er nødvendigvis like bra, men de ser ut til å høre på folk som faktisk spiller spillet og veit noe om spillet.

Casual gamers burde aldri hatt stemmerett.

 

 

 

 

Conquest er vel og bra, men enkelte av kartene er elendige til den game moden, men til gjengjeld briljante til f.eks rush. Operation locker er slik, en clusterfuck av dimensjoner i conquest, men vanvittig spennende i rush.

 

Syns ikke op locker er ett bra map uansett, på rush så er det ca like ille som metro i BF3, op locker er jo metro v2, bare med en vei eller to ekstra for å komme seg rundt.

Det fungerer egentlig bedre på conquest etter min mening, men det vil aldri fungere bra med tanke på hvor trangt det er, det er en meatgrinder og det er en grunn til at slike servere kjører 3k tickets så folk kan spamme litt nades og noobtubes også få 50-100k points på en runde som varer i en god stund.

Men jeg er ikke typen som orker op locker eller metro over lang tid heller, det blir for trangt, men jeg kan jo spille en runde eller to på servere med en noe mer moderat ticket count.

 

Spiller også BF4 mindre enn BF3. Og BF4 er jo "helt greit". Mye dritt, men håper jo på at de får meislet bort mye av det etterhvert. Ulempen med BF3 på slutten var at med så mange "crap-modes" så ble det vanskeligere å finne gode servere etterhvert. Færre spillere spredt utover alskens forskjellige modes førte til halvfulle ubalanserte servere slik at mye av morroa forsvant.

 

Nja, nå kjenner jeg meg ikke så fryktelig igjen i det, men jeg pleide som regel å bare spille conquest på vanilla maps eller noen ganger conquest på andre maps, jeg syns ikke det var noe ekstremt stort problem å holde seg unna div game modes og på de serverne jeg var så var de ofte opp mot fulle eller at de var fulle mye av tiden, men den nye metro vil også bli rimelig clusterfuck av en anna dimensjon selv om de har prøvd å lagd ett par nye ruter, men nå gjelder ikke alle de nye rutene for enten conquest eller rush, er en av de to modene hvor de nye veien er sperret av, men det finner man jo lett ut ved å se en film av mapet på youtube.

 

 

Jada, alt dette er bare syt å klag fordi jeg er amatør og alt det der siden jeg ikke veit noen ting, ta det med en klype salt eller noe.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

*Snip

 

Oi oi oi nå får du virkelig høre det fra Nizzen om hvor du syter og klager :p

 

Jeg synes det er helt greit at de har introdusert nye game modes. Noe DICE har glemt av er at om et map fungerer fin fint i Conquest så trenger det ikke gjøre det samme i de andre modene, spesielt Rush er helt ubrukelige på enkelte maps som jeg liker veldig godt å spille Conquest på, så der kunne de ha skjerpet seg litt.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...