Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er forresten greia med at kjøretøy skal sette seg fast i "grafikken" etter siste patch?? Har aldri satt meg fast tidligere men idag måtte jeg gi opp to kjøretøy fordi de "satt fast" i løpet av to timers spilling. Og driver DICE og nerfer ting i det skjulte med disse patchene sine også??

Ellers har jeg mistenkt hagla for å være et skikkelig trollvåpen og da jeg omsider gadd å teste den selv så var jo svaret: Visst faen!! "Begynner hagla" knuser jo dritten av all motstand. DICE burde fikse alt dette tullet og så resette statsen/unlocks til alle. De resatte jo statsen etter den første betaen så andre betaen burde ikke være forskjellig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite tips til dere som sliter med å recorde, har dere nvidia skjermkort så sjekk ut shadowplay! Det ligger inne i de nyere driverene, krever MYE mindre av maskinen og kommer ut med bra kvalitet! Har også muligheten til å streame rett ut til twitch etter siste patch men kun ifra fullskjerm og hvis du alt tabber stopper den å streame og du må starte igjen når du tabber tilbake så er ganske knotete på den streaming biten foreløpig. Når det er sagt så har jeg nesten ikke ytelses forskjell når jeg bruker shadowplay i forhold til når jeg ikke gjør det.

 

Edit: glemte å nevne at med shadowplay kan du sette den opp sånn at du velger en knapp for å lagre de siste 1-30 min med "footage". Da slipper du at den lagrer alt og du kan trykke den tasten når du har en syk runde eller gjør noe sykt og får det lagret.

 

Selv kjører jeg med 2 min recordings også lagrer jeg etter noe kult skjer.

 

Her er en liten film jeg lagde med noen klipp jeg tok med shadowplay, merk kvaliteten gikk drastisk i konverteringsprosessen gjennom et annet program. Kan også laste opp en film med ren shadowplay klipp for referanse.

 

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grafikk er en ting, men mindre maps og 24P only er mer det som gjør det hele så latterlig, kutte bort selve battlefield ånden for mer salg, men men, er vell bra at folk kan kose seg med slikt også.

Den ekte battlefield ånden finner man vel kun på PC...... ;)

 

Støtter forresten Bountyhunters tips om Shadowplay. Funker storartet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil anbefale folk å ikke kjøpe BF4, har hatt det et par uker å det er ikke noe bra. Grafikken er egentlig dårligere en BF3 på PS3, lagg, synes BF3 hadde bedre baner og BF4 har bare en så plagsom grafikk. Jeg har alltid likt Battlefield spillene, men ikke dette. Min mening.

Det er ett helt annet spill på PC og Ps4. Syns selv BF3 var så utrolig amputert og kjipt på konsoll, så om BF4 er verre....

 

Kan tro PC versjonen av BF3 ble spillt i forhold :p

 

EDIT: OM du har planer om å skaffe deg PS4 kan du oppgradere til PS4 versjonen av spillet for 75 kroner forresten.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fullførte campaignen på bf4 nå. For et ræl. Dårlig storyline, dårlige karakterer, dårlig manus...dice ser ut til å tro at å legge til ordet "fuck" og "shit" i annenhver setning gjør soldatene mer hardcore og kule, type "oh-rah! We are hardcore fucking marines!!! Ohlalalalala". Forbanna dritt.

 

Bare jeg leser eller hører ordet marines så humrer jeg litt for meg selv, bra vits da.

Men nå veit jeg ikke hvorfor de har lagd en SP, men tviler på at de har prøvd hardt å fått den eksemplarisk god, den er vel med bare for å være med, hermer vel hakket mye etter cod, men cod har bedre SP uansett hvordan man vrir og vender på det, men de har vel også tapt seg i de siste spillene sine.

Skal man spille FPS SP så ville jeg lett ha gått for cod1/2 eller de tidlige moh spillene, selv om de er veldig gamle og ser ikke ut i måneskinn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...