Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaff deg PC gutt :)

 

Joda.. Det er selvfølgelig også en løsning..

 

Bare lurte på om mange andre sliter med det samme? Enkelte ganger så kan jeg spille 2-3 timer uten problemer mens andre ganger får jeg screenefreeze kanskje 10-15 ganger på en time.. Kunne derfor vært interessant å høre med andre..

Et lite Google søk avslører at dette er et problem som DICE/EA ikke vet hvordan de skal løse.. Men de jobber med saken.. Så forhåpentligvis vil det være spillbart igjen om noen uker eller noe sånt !

Lenke til kommentar

Har prøvd å spille på PC siden tidlig i dag, men blir konstant kicket fra punkbuster pga noe de kaller (GAME HOOK).

Jeg vet ikke en gang hva det er.

 

Har sendt inn ticket til evenbalance og venter på svar.

Noen med lignende erfaringer som vet når jeg kan forvente svar?

Du har kanskje prøvd dette allerede, men en reinstall av PB kan hjelpe: http://www.evenbalance.com/?page=pbsetup.php

Lenke til kommentar

Kan eiere av servere gi seg selv prioritet på heli eller noe? Var på en server, alle ville i littlebird, men en som iallefall var i klanen til serveren, var en magisk faen som alltid kom i førersetet. Greit, han hadde kanskje 30-5 eller noe, men på flood zone er ikke det vanskelig.

Er jo ikke så vanskelig å bare spamme museknappen. De med spillet lagret på SSD kommer dessuten inn på serveren litt før de andre så var nok derfor han fikk little birden først.

Lenke til kommentar

Mener jeg leste noe om en svart camo her om dagen, finnes det i spillet? Finner den ikke selv

 

Jeg tror det nærmeste du kommer sort camo akkurat nå er kjeledressen til den kinesiske engineer-fyren. Hittil så har camo vært bestemt av hvilken fraksjon du spiller - det finnes en "DICE-camo", som både camo og paint. Etter ryktene skal dette være en en matt, sort greie, dog utilgjengelig for hvermannsen.

 

- Om du vet noe annet, så er jeg veldig interessert.

 

Ellers (det kan hende det er paint du refererer til?), så finnes det en "flat urban" maling til våpen og kjøretøy. Denne er, vidt meg bekjent, temmelig sort i fargen. Bruker den en del selv.

 

 

Menneh, en liten avsporing her nå;

Jeg må nesten spørre hvor i helv*ete folk spiller hen. Etter all griningen her inne så virker det jo som folk aktivt oppsøker lugubre og ellers bedritne servere, bare for å få noe å gnåle om. Makan. Denne tråden er jo hakket værre enn bf3-diskusjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg tror det nærmeste du kommer sort camo akkurat nå er kjeledressen til den kinesiske engineer-fyren. Hittil så har camo vært bestemt av hvilken fraksjon du spiller - det finnes en "DICE-camo", som både camo og paint. Etter ryktene skal dette være en en matt, sort greie, dog utilgjengelig for hvermannsen.

 

- Om du vet noe annet, så er jeg veldig interessert.

 

Ellers (det kan hende det er paint du refererer til?), så finnes det en "flat urban" maling til våpen og kjøretøy. Denne er, vidt meg bekjent, temmelig sort i fargen. Bruker den en del selv.

 

 

Menneh, en liten avsporing her nå;

Jeg må nesten spørre hvor i helv*ete folk spiller hen. Etter all griningen her inne så virker det jo som folk aktivt oppsøker lugubre og ellers bedritne servere, bare for å få noe å gnåle om. Makan. Denne tråden er jo hakket værre enn bf3-diskusjonen.

 

Takk! Tenkte forøvrig på paint, men sort camo til fyren min hadde også vært temmelig kult. Får håpe jeg får flat urban i en battlepack snart.

 

Men, er det noen gamemodes som er bedre å spille på enn andre i forhold til å ranke opp kits? Eller kommer det bare an på hvor man spiller godt selv? Prøvd litt forskjellig, men er litt usikker. Føler jeg levler ganske treigt, men jeg er fortsatt ganske rusten siden sist jeg spilte battlefield ordentlig var vel bc2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...