Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til info. Dersom noen skulle klage på at support ikke gir dere ammo når dere trenger det; vi har ikke tid. Vi er opptatt med å fly DE HELSIKES FLYENE I TIMESVIS for å prøve å unlocke UCAVen. Det mest utrolige er at ticketsene er satt så sinnsvakt lavt at enhver runde i Air Superiority varer maks 3 minutter så selv de beste aldri vil rekke å få 5 kills for ribbon. Fram til nå har jeg ikke hatt de store klagene å komme med men dette er fanken steike for dumt. Ville heller hatt krav om 10killstreak med føkkings Retardbot enn å måtte gjennom dette marerittet.

 

Så beklager folkens. Dere får spare på kruttet. Jeg er opptatt med å kræsje og brenne i hver eneste helvetes fjellside på det asiatiske kontinent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til info. Dersom noen skulle klage på at support ikke gir dere ammo når dere trenger det; vi har ikke tid. Vi er opptatt med å fly DE HELSIKES FLYENE I TIMESVIS for å prøve å unlocke UCAVen. Det mest utrolige er at ticketsene er satt så sinnsvakt lavt at enhver runde i Air Superiority varer maks 3 minutter så selv de beste aldri vil rekke å få 5 kills for ribbon. Fram til nå har jeg ikke hatt de store klagene å komme med men dette er fanken steike for dumt. Ville heller hatt krav om 10killstreak med føkkings Retardbot enn å måtte gjennom dette marerittet.

 

Så beklager folkens. Dere får spare på kruttet. Jeg er opptatt med å kræsje og brenne i hver eneste helvetes fjellside på det asiatiske kontinent.

Å jeg husker tilbake til mange skikkelig kjedelig og idiotiske spill timer fra bf3 bare for å gjenomføre noen av disse merkelige assignmentsene, finner det nesten provoserende at vi skal bli tvunget til å gjøre idiotiske ting som defeb kill, EOD kill, et kill med hvert kit blablabla i løp av en runde, jeg klarer veldig fint å utforske spillet med dets tilbehør uten disse assignmentsene som oppfordrer meg til å gjøre random og unyttig ting, men så vil man jo prøve de nye våpnene...

Lenke til kommentar

Merker at jeg nå savner flere mindre baner uten kjøretøy osv.... Kommer det noe lignende close combat som i BF3?

DLC-en "Dragon's Teeth" skal visstnok fokusere på urban krigføring. Antageligvis/forhåpentligvis ikke som Close Quarters i BF3, men antageligvis mye mer infantribasert enn de fleste vanilla-maps.

Lenke til kommentar

DLC-en "Dragon's Teeth" skal visstnok fokusere på urban krigføring. Antageligvis/forhåpentligvis ikke som Close Quarters i BF3, men antageligvis mye mer infantribasert enn de fleste vanilla-maps.

Close Quarters hadde vært utrolig digg, men generelt sett var nok trolig Aftermath den beste DLC'en til BF3. Fantastisk gameplay som også hadde med endel kjøretøy. Noe AM lignende hadde vært optimalt.

Lenke til kommentar

Merker at jeg nå savner flere mindre baner uten kjøretøy osv.... Kommer det noe lignende close combat som i BF3?

Domination mode er jo en slags dårlig erstatning for Close Quarters men ellers kommer jo clusterfuck mappet Metro ut i en DLC. (Ikke at det er noen trøst nødvendigvis..)

Lenke til kommentar

Til info. Dersom noen skulle klage på at support ikke gir dere ammo når dere trenger det; vi har ikke tid. Vi er opptatt med å fly DE HELSIKES FLYENE I TIMESVIS for å prøve å unlocke UCAVen. Det mest utrolige er at ticketsene er satt så sinnsvakt lavt at enhver runde i Air Superiority varer maks 3 minutter så selv de beste aldri vil rekke å få 5 kills for ribbon. Fram til nå har jeg ikke hatt de store klagene å komme med men dette er fanken steike for dumt. Ville heller hatt krav om 10killstreak med føkkings Retardbot enn å måtte gjennom dette marerittet.

 

Så beklager folkens. Dere får spare på kruttet. Jeg er opptatt med å kræsje og brenne i hver eneste helvetes fjellside på det asiatiske kontinent.

Så enig med deg der. Jeg suger maks i både heli og jet, så jeg blir nok aldri å få unlocket UCAVen. Får prøve å kjøpe meg en joystick eller noe for å se om det blir bedre da, for med mus og tastatur så blir det bare krøll her hvertfall.

Lenke til kommentar

Flickering i ting som gjerne er ett stykke unna har jeg alltid hatt. Suger litt, men minimalt med tanke på tingene andre får med kræsjing hele jævla tida. Flickering er vel stort sett bare problem om du skal snipe noen flere hundre meter unna.

Hos meg er det overalt, og det mangler terreng osv.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Til info. Dersom noen skulle klage på at support ikke gir dere ammo når dere trenger det; vi har ikke tid. Vi er opptatt med å fly DE HELSIKES FLYENE I TIMESVIS for å prøve å unlocke UCAVen. Det mest utrolige er at ticketsene er satt så sinnsvakt lavt at enhver runde i Air Superiority varer maks 3 minutter så selv de beste aldri vil rekke å få 5 kills for ribbon. Fram til nå har jeg ikke hatt de store klagene å komme med men dette er fanken steike for dumt. Ville heller hatt krav om 10killstreak med føkkings Retardbot enn å måtte gjennom dette marerittet.

 

Så beklager folkens. Dere får spare på kruttet. Jeg er opptatt med å kræsje og brenne i hver eneste helvetes fjellside på det asiatiske kontinent.

 

 

Air superiority er ett ekstremt dårlig sted å sanke ribbons paradoksalt nok, ikke bare pga tickets men ogspå pga at man maks får 1 kill per fly man senker. Nå finnes det AS servere med flere enn 100 tickets, men jeg vil absolutt anbefale Paracel Storm på conquest large om man vil få de ribbons'ene. Gå etter transportchoppers eller båter med attack jets og det vilstraksblimye lettere.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...