Gå til innhold

HBO Nordic er lansert i Norge


Anbefalte innlegg

Nei, men det er jo fordi kundene selv kan stoppe abonnementet fra konto-siden ;)

Aha, så Netflix hadde laget en kundevennlig og rask løsning. Et system som faktisk fungerte! Se og lær HBO Nordic! Igjen, gratulerer med en flott lansering HBO Nordic! :thumbdown: Endret av Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte en måned, men jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette. Webspilleren klikker stadig vekk og den seeking/progress bar greia fryser så det er umulig å flytte seg litt rundt i videoen. Nei, jeg lasta ned The Wire istedenfor. VLC fungerer mye bedre. Altså, jeg har betalt for å se serien, da burde jeg faktisk kunne se den!

 

Makan.

Lenke til kommentar

Vikings: Calvin Klein modeller som leker vikinger, Misforstått hovedperson med sønn som tviler på reglene, superwoman kone, maktsyk leder.

 

Sett det før ca en zillion ganger. Når det i tillegg er labre skuespillerprestasjoner og utrolig irriterende blanding av aksenter på engelskene til folka, ble det en veldig nedtur for min del. Skal se episode 2, men det er siste sjanse serien får fra meg.

Lenke til kommentar

Noen som har sett vikings på HBO, var den bra?

 

Førsteinntrykket mitt er ihvertfall bra, det kunne vært bedre men kjenner jeg er veldig klar til neste episode :)

 

Bestilte en måned, men jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette. Webspilleren klikker stadig vekk og den seeking/progress bar greia fryser så det er umulig å flytte seg litt rundt i videoen. Nei, jeg lasta ned The Wire istedenfor. VLC fungerer mye bedre. Altså, jeg har betalt for å se serien, da burde jeg faktisk kunne se den!

 

Makan.

 

Har du prøvde å tømt cachen og slettet cookies i nettleseren din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte en måned, men jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette. Webspilleren klikker stadig vekk og den seeking/progress bar greia fryser så det er umulig å flytte seg litt rundt i videoen. Nei, jeg lasta ned The Wire istedenfor. VLC fungerer mye bedre. Altså, jeg har betalt for å se serien, da burde jeg faktisk kunne se den!

 

Makan.

 

Bare husk at hvis du ikke benytter deg av angreretten innen de første 14 dagene må du betale for 4 måneder.

Lenke til kommentar

"Hei,

 

Takk for din e-post.

 

Oppsigelsen din er registrert og abonnementet ditt er stoppet.

Du kan derfor se bort i fra mail du mottok vedrørende betaling, onsdag 13.03.2013

 

Håper å se deg tilbake i fremtiden.

 

Ha en god dag."

 

Var svaret jeg fikk på min mail. Så da regner jeg med at jeg ikke blir trukket ett øre for det. Godt med alt som ordner seg! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Heisann

 

Da har jeg bestilt hbonordic og skal se serier så kommer barre Du må laste ned widevine før du kan begynne å se opp. Har lastet det ned 5 ganger nå.. Men går fortsatt ikke, har restartet nettleser og data.. Har til og med motvillig brukt google chrome for og teste men går heller ikke der, noen som har en ide om hva som må gjøre?

 

Edit: Fikk det til!! Ty anyway

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Har ikke peiling, fant det heller ikke. Må si kvaliteten her er mye dårligere enn Netflix da. Henger seg opp så må ofte restarte når skifter til HD og tekst, all dialogen er ikke tekstet da det henger seg opp noen sekunder av og til. Av og til er ikke lyden helt i balanse med bildet, og sekund vist går ikke. Brukervennligheten er dårligere også, men men. Bra serier jaffal :)

Lenke til kommentar

"Hei,

 

Takk for din e-post.

 

Oppsigelsen din er registrert og abonnementet ditt er stoppet.

Du kan derfor se bort i fra mail du mottok vedrørende betaling, onsdag 13.03.2013

 

Håper å se deg tilbake i fremtiden.

 

Ha en god dag."

 

Var svaret jeg fikk på min mail. Så da regner jeg med at jeg ikke blir trukket ett øre for det. Godt med alt som ordner seg! :)

 

Det var da som bare faen. Pengene har blit trekt de. Så at de har bekreftet oppsigelse, 30.Januar, 31.Januar og 13.Mars, er tydeligvis noe de har sett bort fra. Det er lite penger, men for en, for tiden fattig student, så er det 2 middager jeg har mista på dette. Jævla

 

kukskaller

 

 

Bare for å være pessimistisk og tidlig ute - hvis jeg ikke får tilbake penger eller noe, hva er rett instans å ta det videre til?

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...