Gå til innhold

HBO Nordic er lansert i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det støtte for AirPlay "i løpet av februar"?

 

"I tillegg har vi lansert en første versjon av AirPlay-funksjonalitet som gjør det mulig å speile innhold som vises på din Apple-enhet til TV skjermen. Dette fungerer både for Mac, iPhone 4S, iPhone 5 og iPad 2 & 3. Vi vil fortsette å videreutvikle Airplay- funksjonalitet."

 

Det var dette som sto i mailen jeg mottok fra HBO Nordic for noen timer siden. Jeg har ikke testet det selv.

Lenke til kommentar

Har testet på tre forskjellige maskiner, hvor to av dem er monstermaskiner, på en 70/10 linje.

Ser ingenting som minner om HD...

 

Fikk også testet det i går. Det er tydelig kvalitetsforskjell med og uten "HD", men det er fortsatt langt igjen til Blu-ray kvalitet.

 

Kjedelig at man må aktivt inn å trykke på HD knappen for å få HD hver gang man starter en stream.

 

Ifg mine målinger lå datatrafikken rett rundt 4Mbps med HD på, og rundt 1.5Mbps uten HD. Er vel omtrent som Netflix med andre ord.

Lenke til kommentar

Ble spammet ned av utmeldingsmailer fra HBO nå. Jaja, da gjør de vel jobben sin i alle fall...

Jeg fikk også 4 kvitteringer på oppsigelse av tjenesten for noen timer siden, og i mailen var dette datert 2. mars, og det kunne se litt rart ut syns jeg, litt tvetydig.

Jeg meldte meg ihvertfall ut skriftlig 27. februar, og fikk en bekreftelse på utmeldingen min en times tid etter at jeg sendte den 27. februar også. Har ikke vært inne siden, så hvis det skulle dukke opp noen belastninger har jeg mitt på det tørre. Har ikke sett noen nye belastninger på kortet, men etter hva jeg har hørt fra andre som sa opp i slutten av januar kan det være greit å holde et øye med det.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Jeg opplever det samme som deg, xRun. Jeg meldte meg ut 23. februar, fikk bekreftelse 24. februar, men i går mottok jeg en mail hvor det sto at det var registrert 02.03.2013, og at abonnementet utløper 15.12.2013.

 

Jeg ignorerer den inntil videre, og antar at de ikke trekker noe. Om de derimot gjør det... ja, da...

Lenke til kommentar

Jeg fikk 3 kvitteringer i forgårs slik som dere over, og jeg meldte meg ut 20. februar (med bekreftelse fra kundeservice). I de automatiske kvitteringene jeg fikk står det ikke engang noen dato bak "Abonnementet avsluttes: " så jeg kommer også til å følge med på kontotrekk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan bli litt interessant å se hvor mange som bare kjørte prøveperiode og sa seg opp isteden for å kjøre igang et abonnement. Får inntrykk av at det er en god del. Hvis HBO har gjort noen projeksjoner på antall signups så er det mulig de ble skuffet.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Det kan bli litt interessant å se hvor mange som bare kjørte prøveperiode og sa seg opp isteden for å kjøre igang et abonnement. Får inntrykk av at det er en god del. Hvis HBO har gjort noen projeksjoner på antall signups så er det mulig de ble skuffet.

 

Twitterkontoen deres gir iallfall en liten indikasjon:

https://twitter.com/HBO_no/status/307470392900083712

Der er en kæmpe backlog af oppsigelser. Hvis du opsagde igår vil du ikke betale noget.

Det var 1. mars.

Lenke til kommentar

Sånn vil det alltid være ved avslutning av en gratisperiode. Veldig mange som vil prøve selv om de aldri har tenkt å starte et abonnement. Er nok også endel som er skuffet over tilgjengelighet og kvalitet selvfølgelig.

 

Liten tvil om at tjenesten har hatt mange brukere i gratisperioden, for alle problemer med at streamingen stopper opp og bufrer, eller bare stopper helt opp, er borte nå. :)

Lenke til kommentar

Sånn vil det alltid være ved avslutning av en gratisperiode. Veldig mange som vil prøve selv om de aldri har tenkt å starte et abonnement. Er nok også endel som er skuffet over tilgjengelighet og kvalitet selvfølgelig.

For ikke å glemme den arrogante og patetiske holdningen fra ledelsen som virket frastøtende på mange. Var forøvrig aldri noen som meldte om problemer med "backlog" hos Netflix etter gratisperioden deres. ;) Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...