Gå til innhold

Anmeldelse: Far Cry 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare gi 10 når anmeldelsen er blottet for kritisk sans, og jeg ikke kan se det står noe som helst negativt om spillet, eller et nogenlunde nyansert blikk på det i det hele tatt?

 

Jeg skulle ønske at anmeldelsen kunne prøve å være litt mer troverdig, og ingenting hadde vært bedre enn om dette spillet har denne fantastiske historien og karakterene anmeldelsen snakker om, men så lenge anmeldelsen like gjerne kunne vært åpningsinlegget i Gamers eventuelle "Den store Far Cry 3"-tråden, skrevet av en random fanboy, så blir det for min del helt umulig. Ikke lett å være spillkjøper i 2012.

 

Forøvrig kjekt å se at samling på smurfebær, jeg mener "minnekort og eldgamle statuer" også er sett på som positivt i 2012. Zynga gnir seg nok i hendene. Dette blir i alle fall billigere totalt sett for foreldre i forhold til om de skulle kjøpt et annet mobilspill, selv om utsalgsprisen er en del høyere. Noe positivt kommer det i alle fall ut av denne utviklingen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt redd. Far Cry 2 fikk stålkritikk over hele linja. Jeg så ikke ÉN anmelder som ga spillet den krasse kritikken det fortjente. For et ubrukelig spill FC2 var. På alle vis. Helt elendig. Jeg fatter faktisk ikke hvordan utviklerne kunne bomme så hardt, både når det kom til story og gameplay. Og likevel fikk det solskinnsanmeldelser overalt.

 

... Så ja, med FC2 bittert i minne, er jeg fortsatt skeptisk ovenfor FC3 selv når anmelderne sier det er bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt redd. Far Cry 2 fikk stålkritikk over hele linja. Jeg så ikke ÉN anmelder som ga spillet den krasse kritikken det fortjente. For et ubrukelig spill FC2 var. På alle vis. Helt elendig. Jeg fatter faktisk ikke hvordan utviklerne kunne bomme så hardt, både når det kom til story og gameplay. Og likevel fikk det solskinnsanmeldelser overalt.

 

... Så ja, med FC2 bittert i minne, er jeg fortsatt skeptisk ovenfor FC3 selv når anmelderne sier det er bra.

 

Kan si det uten å ha prøvd Far Cry 3 at dette er langt bedre enn Far Cry 2. Eg elsket Far Cry, fullførte aldri Far Cry 2. Bare at det er tilbake i dette miljøet, tropiske øyer gjør spillet bedre enn Far Cry 2!

Lenke til kommentar

Holder på med Hitman og skal starte med Assassin i kveld. Så kommer Far Cry 3 :)

Samma som meg med andre ord, med den lille forskjellen at Assassin's Creed 3 ikke er tilgjengelig på Steam før klokka 7 imorra kveld. Koser meg med Absolution i mellomtida, som på sin side er det beste snikespillet jeg har vært borti siden Splinter Cell: Chaos Theory.

Gleder meg helt enormt til Insane-utgaven av Far Cry 3 dukker opp om en ukes tid!

Lenke til kommentar

Samma som meg med andre ord, med den lille forskjellen at Assassin's Creed 3 ikke er tilgjengelig på Steam før klokka 7 imorra kveld. Koser meg med Absolution i mellomtida, som på sin side er det beste snikespillet jeg har vært borti siden Splinter Cell: Chaos Theory.

Gleder meg helt enormt til Insane-utgaven av Far Cry 3 dukker opp om en ukes tid!

 

Hvor står det? Her får jeg beskjed at spillet (AC3) låses opp på Steam om 1 time

Endret av Straffa
Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt redd. Far Cry 2 fikk stålkritikk over hele linja. Jeg så ikke ÉN anmelder som ga spillet den krasse kritikken det fortjente. For et ubrukelig spill FC2 var. På alle vis. Helt elendig. Jeg fatter faktisk ikke hvordan utviklerne kunne bomme så hardt, både når det kom til story og gameplay. Og likevel fikk det solskinnsanmeldelser overalt.

 

... Så ja, med FC2 bittert i minne, er jeg fortsatt skeptisk ovenfor FC3 selv når anmelderne sier det er bra.

 

Far Cry 2 var et godt spill det. Var en kneik der som var viktig å komme over. Spillet krevde litt av spilleren, og hvis du var villig til å legge litt tid og taktikk bak det hele, ble det en ganske så fornøyelig opplevelse. Når det er sagt, så var veikryssene veldig dårlige. Konstant respawn på fiendene der.

Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt redd. Far Cry 2 fikk stålkritikk over hele linja. Jeg så ikke ÉN anmelder som ga spillet den krasse kritikken det fortjente. For et ubrukelig spill FC2 var. På alle vis. Helt elendig. Jeg fatter faktisk ikke hvordan utviklerne kunne bomme så hardt, både når det kom til story og gameplay. Og likevel fikk det solskinnsanmeldelser overalt.... Så ja, med FC2 bittert i minne, er jeg fortsatt skeptisk ovenfor FC3 selv når anmelderne sier det er bra.
Far Cry 2 var et godt spill det. Var en kneik der som var viktig å komme over. Spillet krevde litt av spilleren, og hvis du var villig til å legge litt tid og taktikk bak det hele, ble det en ganske så fornøyelig opplevelse. Når det er sagt, så var veikryssene veldig dårlige. Konstant respawn på fiendene der.

 

Far Cry 2 var absolutt ikke ett godt spill. Det hadde sine øyeblikk, men kjernen var råtten. "Legge ned tid og taktikk" gjorde det i hvert fall ikke noe bedre når fiender respawna rett som det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...