Gå til innhold

Anmeldelse: Far Cry 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper at Nvidia kommer med en god driver som klarer å dra litt til ut av 570, Skal nytes best mulig ivertfall :)

Eg er heilt enig, men med tanke på at det ikkje er lenge sidan dei kom ut med ny drivar, så er det nok ei stund til neste... diverre...

Skulle hatt ein drivar som fekk 570 til å fungera betre med voltage mtp. AC3 og...

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Hva feiler det fargepaletten i FarCry 3... Jeg savner også forøvrig det sci-fi preget eneren hadde. Og savner beasts, istedenfor en forbanna tiger og litt hjemmegrodd mose som lar deg lukte fiender...

 

Fargepaletten er helt grei den. Fargerikt og livaktig, noe som står i sterk kontrast til handlingene som foregår på øya. Det er nok et designvalg. Og det er dessuten fint å se et spill i dag, som tørr å ha litt farger. Men akkurat det kan være vanskelig å overbevise deg om det, siden du har Gears of War-logoen som avatar...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fargepaletten er helt grei den. Fargerikt og livaktig, noe som står i sterk kontrast til handlingene som foregår på øya. Det er nok et designvalg. Og det er dessuten fint å se et spill i dag, som tørr å ha litt farger. Men akkurat det kan være vanskelig å overbevise deg om det, siden du har Gears of War-logoen som avatar...

Altså krangling er jeg ikke ute etter, men jeg sier bare at det virker for "cartoonie" i mine øyne. Jeg synes GoW 2 var bra ja (angående avataren, har jeg bare aldri giddet å bytte), men det betyr ikke at det er spillet jeg lever for, jeg spiller nok det meste Endret av Sulphuras
Lenke til kommentar

Altså krangling er jeg ikke ute etter, men jeg sier bare at det virker for "cartoonie" i mine øyne. Jeg synes GoW 2 var bra ja (angående avataren, har jeg bare aldri giddet å bytte), men det betyr ikke at det er spillet jeg lever for, jeg spiller nok det meste

 

Jeg sier ikke at Gears of War-serien er dårlige spill. Det er de ikke. Men de er notoriske for å hjelpe til med innføringen av tamme, grå, "apokalyptiske" fargepaletter i moderne skytespill. CoD-spillene og Battlefield 3 lider av det samme. Det virker som at det er hipt for ungdommen at alle AAA-spill skal se grå og brune ut.

 

I noen spill kan det passe, men for eksempel i Battlefield 3 er det helt unødvendig, og er tydelig bare gjort for "kulhetsfaktoren". I Far Cry 3 har den levende fargepaletten som sagt en funksjon. Øya skal se ut som en paradisøy, et sted man ønsker å besøke. Det er derfor ungdommene drar dit først og fremst. Og det skaper ekstra kontrast når man etter hvert bevitner de fæle hendelsene som finner sted på øya. :)

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at Gears of War-serien er dårlige spill. Det er de ikke. Men de er notoriske for å hjelpe til med innføringen av tamme, grå, "apokalyptiske" fargepaletter i moderne skytespill. CoD-spillene og Battlefield 3 lider av det samme. Det virker som at det er hipt for ungdommen at alle AAA-spill skal se grå og brune ut.

 

I noen spill kan det passe, men for eksempel i Battlefield 3 er det helt unødvendig, og er tydelig bare gjort for "kulhetsfaktoren". I Far Cry 3 har den levende fargepaletten som sagt en funksjon. Øya skal se ut som en paradisøy, et sted man ønsker å besøke. Det er derfor ungdommene drar dit først og fremst. Og det skaper ekstra kontrast når man etter hvert bevitner de fæle hendelsene som finner sted på øya. :)

Er absolutt enig med det angående Battlefield og CoD. mange spill er for jordbrune, eller lik grå... Men uansett, jeg gleder meg veldig til Far Cry 3, og jeg har ikke sett annet en filmer på youtube, så skal ikke si noe før jeg spiller det egentlig. Og perspektivet du legger fram virker jo ganske logisk, dog det virker som dagtid har litt... dybdeløse farger. Nattestid og kveld ser jo fenomenalt ut.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor stort er spillet for dere som allerede har lastet det ned fra Steam? Spillet har enda ikke blitt sendt fra Gamezone, så håper jeg får det ihvertfall innen lørdag...

 

8 gig ca.

 

Skal ha jobbehelg med 12 timers vakter i helgen, så det blir fint lite spilling kan du si :p Reiser dessuten på besøk til foreldrene min i friuken min neste uke også.

 

Jaja har jeg noe å se frem til ihvertfall.

 

hva med å "bli syk" i helgen...så får du en super spill helg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...