Gå til innhold

Anmeldelse: Far Cry 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Far Cry 3 høres bra ut, men når jeg ser på metacritic at det forrige spillet har såpass høy score er jeg i tvil om jeg orker i det hele tatt å prøve dette ut. Jeg må nesten si meg enig med M@R7!N at Far Cry 2 er noe av verste jeg har spilt, i allefall av AAA-spill. Spillet hadde flere gode konsepter og momenter, men det hadde så mange irritasjonsmomenter som ødela hele spillopplevelsen for meg. Far Cry 2-coveret havnet rett i søppelbøtta etter rundt 10 timer med spilletid.

 

Far Cry 2 er fortsatt i dag av alle de utallige både gode og dårlige spillene jeg har kjøpt det eneste spillet jeg ikke har orket å fullføre.

Endret av JohanOle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Recommended:

Memory:4 GB RAM

Graphics:512MB Video RAM (1GB Video RAM), DirectX9c (DirectX11) Shader Model 3.0 (Shader Model 5.0)

DirectX®:11

Hard Drive:15 GB HD space

Sound:DirectX Compatible (Recommended Surround Sound 5.1 capable)

Other Requirements:Broadband Internet connection

Additional:*Supported Video Cards at Time of Release: AMD Radeon™ HD 2900 / 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series, NVIDIA® GeForce® 8800 GTX / 9 / 200 / 400 / 500 / 600 series. Laptop versions of these cards may work, but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game. For the most up-to-date minimum requirement listings, please visit the FAQ on our support website at http://support.ubi.com.

Requires a UPlay account

 

 

Så rundt der ein plass er det som trengs...

Lenke til kommentar

Hva kreves av maskinvare for å kjøre dette spillet på Max Settings i 1080p? Og da mener jeg alt på fult :)

High performance:

Processor: Intel Core i7-2600K or AMD FX-4150 or better

RAM: 8 GB

Video Card: 1024 MB DirectX 11-compliant card with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)

Mener å ha lest at de anbefaler GTX 680 for high performance.

Lest litt i tråden her og ser det er Ubisoft som gir ut spillet. Takk og farvel sier jeg bare ...

Your loss kid.

Lenke til kommentar

IGN gav dette spillet den samme karakteren, og de gav Far Cry 2 8.9/10. Og med tanke på at FC2 er ett av de dårligste spillene jeg har spilt. Så måtte dette spillet fått 12/10 før jeg hadde brukt penger på det.

De var ikke alene. FC2 har metascore på 85 som er veldig bra og tilsvarende 8.9 score.

Rundt 20 anmeldere har gitt FC3 9/10 eller 10/10 score nå så tror vi kan stole på IGN gitt.

Lenke til kommentar

High performance:

Processor: Intel Core i7-2600K or AMD FX-4150 or better

RAM: 8 GB

Video Card: 1024 MB DirectX 11-compliant card with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)

Mener å ha lest at de anbefaler GTX 680 for high performance.

 

Your loss kid.

 

Da mangler eg bare en litt bedre CPU så kan eg spille på Ultra. Men tror nok spillet ser riktig så pent ut på high også. Blir kjøp for min del, Far Cry 1 er noe av det beste eg har spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...