Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sagt at jeg liker Battlefield. Har ikke begrunnet at Battlefield er et godt spill ved å vise til Metacritic. Ikke lyv, det ser så teit ut når du blir tatt på det.

 

Du har snakket om at popularitet osv er tegn på at et spill er bra. Jeg liker ikke Halo f.eks, men jeg ser at det er en bra spillserie for det. Badambish.

Lenke til kommentar

Er ikke bekreftet at du kan installere spill til HDD fra PS4, det kommer isåfall an på det. Hvis nei blir det plate, hvis ja vil jeg ikke tro plata må settes inn for hver gang.

 

Det er så godt som garantert at man må putte i plata, på samme måte som med PS3. Hvordan skulle de ellers unngå at man kjøper et spill og lar det gå runden i vennegjengen? Eneste grunnen til at MS kutter skivesjekken er jo at de bruker låsing til konto, og autentisering.

Lenke til kommentar

Forresten, spørsmål: Såvidt jeg kan se kan man på Xbox One installere spill og så putte plata vekk for evig og alltid, mens PS4 fortsatt vil ha god gammeldags disc check-DRM. Intet problem?

Hvis det er akkurat samme som på PS3 så er det intet problem. Liker fysiske utgaver soleklart best, like å ha en plate og et cover å forholde meg til, og plata lar jeg enkelt stå i mens jeg spiller, sparer HDD plass gjør det også. De eneste spillene jeg har digitalt på PS3 er de jeg har fått gratis via PS+, og de som ikke finnes i fysisk format. :)

Lenke til kommentar

Fuck plater og bokser tenker nå jeg da. Sluttet å føle noe til de for lenge siden. Foruten om at det kan bli tungvindt å låne spill, så er låsing av spillene til accounten bare fint. Bytte mellom alle mine spill med bare noen trykk på kontrolleren? Ja takk.

 

Sony burde la det være valgfritt. Om du installerer på harddisken, og låser det til din PS+ account, så slipper du plate. Problem solved! :)

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg egentlig liker å slippe å håndtere disker, samtidig som jeg har samlemani og eierskapsbehov. Det er en skrekkelig avveining, egentlig. :hm:

Hehehe, ser den. Det er selvfølgelig kanskje litt enklere med digitale utgaver (synes egentlig ikke det), men det føles rart for meg. Hvis jeg ikke har coveret i hylla så føles det ut som om jeg ikke eier produktet. Og nr HDD blir full (har bare gamle 80GB versjonen) må jeg slette og da har jeg ingen synlige bevis på at jeg eier spillet. :hm:

 

Også er jeg veldig glad i Collector's Editions >_<

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Fuck plater og bokser tenker nå jeg da. Sluttet å føle noe til de for lenge siden. Foruten om at det kan bli tungvindt å låne spill, så er låsing av spillene til accounten bare fint. Bytte mellom alle mine spill med bare noen trykk på kontrolleren? Ja takk.

 

Sony burde la det være valgfritt. Om du installerer på harddisken, og låser det til din PS+ account, så slipper du plate. Problem solved! :)

 

Det er jeg egentlig enig i ja. Har liksom blitt vant med å slippe plater etter PS+.

Lenke til kommentar

Du har snakket om at popularitet osv er tegn på at et spill er bra. Jeg liker ikke Halo f.eks, men jeg ser at det er en bra spillserie for det. Badambish.

 

At noe er populært er vel et bevis på at det appelerer til et bredt spekter av folk. Ser fortsatt ikke hvor jeg har nevnt Metacritic. Du er ute på tynn is, som vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...