Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Om dette er tilfelle, virker ideen ganske realistisk. Men om Sony/GaiKai er villig til å miste potensielle kjøp som vil forekomme om de faktisk gjør dette til realitet.

 

Derav håpet. Jeg tviler på at de gjør det, sånn egentlig, men det kan hende de ser hvordan publikumsfrieriet de driver med nå hjelper dem og tenker at ekstra god PR kunne vært smart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Derav håpet. Jeg tviler på at de gjør det, sånn egentlig, men det kan hende de ser hvordan publikumsfrieriet de driver med nå hjelper dem og tenker at ekstra god PR kunne vært smart.

Mer PR? De har hele Internet på sin side. Microsoft må gi ut gratis doritos og Fiber for å få endret på dette.

Jeg tror faktisk at Microsoft vil bli hardt skadet denne generasjon, om de ikke gjør noe kjapt.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Jeg håper Microsoft endrer taktikk, jeg. Ser ikke slik ut, men er lov å håpe. Det er bare bra med konkurranse, og det er bare bra med ende flere fete spill (selv om jeg aldri får tid til å spille absolutt alt jeg vil spille).

har 47 spill på Steam er urørt, de fordømte salgene ruinerer meg. Det er virkelig et first world problem.

Lenke til kommentar

Har vel rundt 250 spill på Steam jeg ikke har spilt enda selv. Flere fysiske spill til PS3, og enda mer jeg både har kjøpt digitalt og "fått" som medlem av PS+. Har haugevis av spill til Wii jeg burde spille. Har vel 40 spill til PS2, men den er pakket ned og ligger i bua. Det er et luksusproblem.

Lenke til kommentar

Har vel rundt 250 spill på Steam jeg ikke har spilt enda selv. Flere fysiske spill til PS3, og enda mer jeg både har kjøpt digitalt og "fått" som medlem av PS+. Har haugevis av spill til Wii jeg burde spille. Har vel 40 spill til PS2, men den er pakket ned og ligger i bua. Det er et luksusproblem.

Vi er muligens litt bortskjemte her opp i nord.

Lenke til kommentar

Videoer fra DriveClub:

 

Cockpit view.

External view.

 

Ok, for det første, nå vet vi at det ikke er _kun_ cockpit view, men at vi også kan ha kamera bak (og da sikkert også alle de andre kameravinklene). Jeg er faktisk skuffet.

 

For det andre. Draw distance ser bra ut, men sånn ellers? Nei, det ser faktisk veldig dårlig ut. Greit nok at det er en tidlig build som skal være ca. 35% av det ferdige produktet, men dette ser langt dårligere ut enn det trailerne har vist. Får håpe at det ikke er derfor de skal gi bort en gratis PS+-versjon, nemlig at spillet ikke blir så bra som man håpet.

 

Men, som sagt, tidlig build, men særs skuffende.

Lenke til kommentar

Intervju med Shuhei Yoshida angående PS+ og hvorfor man må betale for å spille online:

 

Grunnen:

We’re focusing on new services and online, like the “Share” button I previously mentioned and the ability to play using mobile devices with the cloud feature. Our plan is to continue to invest in the future, but investing like this is not compatible with our previous policy that involved reducing costs by every mean to keep the service free.

 

Unnskyldning:

I apologize for the financial burden on our users, but on PS4 it’ll also provide early access to beta versions, free games and discounts like on PS3 and PS Vita. In addition to that PS Plus members will receive for free a special edition with slightly reduced functions of DriveClub.

 

Ikke alle online-funksjoner trenger PS+:

While direct competition in real time won’t be possible [without PS Plus] for instance in the case of DriveClub, asynchronous online gameplay and receiving data from other players will still be free of charge.

 

Om MMORPGs:

You will need it to enjoy online multiplayer.

This will also depend on the judgement by the publishers, and there will be some free to play titles that you’ll be able to play without needing a PS Plus subscription, like PlanetSide 2 and DC Universe Online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...