Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Itillegg er det bare en vis lengde på den linjen også.

 

Med mapper kunne jeg organisert i f.eks: "Ofte spilte spill", "Fullførte spill", "Arcade" "PS+ indie", "PS+ full"

For meg som kjøper digitalt er det rotete og jævlig om jeg ønsker å dra opp et spill jeg ikke har spilt på 2-3 måneder. Ofte glemmer jeg hvilke spill jeg har siden de havner i bibliotek og da orker jeg ikke heller ikke å skru på.

 

Sony burde også kunne la deg organisere spill du eier, men ikke har lastet ned, i mapper også. Slik at man slipper å ha absolutt alt av småspill på konsollen.

Lenke til kommentar

Eneste jeg håper på er at Sony faktisk har tenkt "fremtidsrettet" med PS4 UI.. Å implementere funksjoner er ikke en selvfølge hvis man har gjort det vanskelig/umulig å gjøre i etterkant.

 

Det triste er jo at ps3 har mapper, og så er ikke det en lanseringsfunksjon på ps4 engang, med mindre en regner "media services" menyen for et slikt mappesystem? I såfall burde det jo være enkelt å lage mappestruktur til spillene og?

Lenke til kommentar

Jeg også sletter pgså det meste av spill jeg ikke spiller aktivt lenger. Skulle jeg en sjelden gang ha lyst til å spille noe gammelt jeg har slettet kan jeg nå med mine digitale kjøp bare iverksette nedlasting som går raskt med 75Mbit fiber.

Jeg sletter også fordi jeg ikke gidder fylle harddisken med ting jeg ikke spiller.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Kva er forskjellen i vanskelighets-nivåa, dvs har du sjekka opp i dette og kva nivå spillte du på?

 

 

Såvidt jeg husker så har spillet easy, medium og hard. Jeg spilte de 4 første kapitlene på medium før jeg følte det var litt for enkelt, så skrudde jeg på hard (går an å endre graden i menyene mens man spiller). Hard var rimelig lett til tross for at det tross alt heter "hard". Jeg spilte der noen 2-3 kapitler til før jeg gikk over til easy a jeg skjønte at det ikke var noe trophy for å fullføre spillet på hard og jeg ville nyte spillet.

 

Konklusjonen: Hard er egentlig kanskje lett, easy er utrolig lett og om man ønsker en relativ stor motstand fra fiendene anbefaler jeg hard.

 

Håper det forklarte litt iallfall.

 

 

Joda, Takk. :)

Har fått med meg at man kan slå av aim assisist. Da virker ikkje vanskelighetsgraden inn på noko anna enn AI motstand alså? Ingen andre ting som forandrer seg i spillet? Hadde egentlig håpa alt ekstra man kan undersøke i spillet ikkje lyste opp. Dvs at hard gjorde spillet vanskelig på fleire måter.

 

 

Jeg hadde aim assist av fra starten og det var egentlig ikke noe annet enn skade fra fiendene som jeg merket var forskjellen på gradene.

 

 

Ok. Takk for info. Dette spillet blir nok skaffa på billigsalg, mest fordi 30fps er nok til at spillet ramla ut av lista mi. :)

Lenke til kommentar

Ikke for å være kjip å bytte tema, men jeg lurer på en ting, er det ingen andre som begynner å slite med fri plass på hardisken? Jeg har ca 43 GB plass igjen, jeg har ikke lyst å slette noen spill egentlig ennå, jeg har slettet de jeg vet jeg ikke skal spille lenger. Jeg har sett på Gamezone at de selger hardisk til PS4, 1 TB til 999 kr, og 2 TB til 1499 kr, frister veldig å kjøpe, men er det noen som har erfaringer med denne siden? eller om noen har kjøpt hardisk før? andre sider jeg kan se på? :) Jeg må ha plass til alle disse fete spillene som kommer i sommer og høsten !

Lenke til kommentar

Ikke for å være kjip å bytte tema, men jeg lurer på en ting, er det ingen andre som begynner å slite med fri plass på hardisken? Jeg har ca 43 GB plass igjen, jeg har ikke lyst å slette noen spill egentlig ennå, jeg har slettet de jeg vet jeg ikke skal spille lenger. Jeg har sett på Gamezone at de selger hardisk til PS4, 1 TB til 999 kr, og 2 TB til 1499 kr, frister veldig å kjøpe, men er det noen som har erfaringer med denne siden? eller om noen har kjøpt hardisk før? andre sider jeg kan se på? :) Jeg må ha plass til alle disse fete spillene som kommer i sommer og høsten !

 

Jeg kjøpte denne https://prisguiden.no/produkt/seagate-samsung-spinpoint-m9t-2tb-218961og er fornøyd med den :)

Lenke til kommentar

 

Ikke for å være kjip å bytte tema, men jeg lurer på en ting, er det ingen andre som begynner å slite med fri plass på hardisken? Jeg har ca 43 GB plass igjen, jeg har ikke lyst å slette noen spill egentlig ennå, jeg har slettet de jeg vet jeg ikke skal spille lenger. Jeg har sett på Gamezone at de selger hardisk til PS4, 1 TB til 999 kr, og 2 TB til 1499 kr, frister veldig å kjøpe, men er det noen som har erfaringer med denne siden? eller om noen har kjøpt hardisk før? andre sider jeg kan se på? :) Jeg må ha plass til alle disse fete spillene som kommer i sommer og høsten !

 

Jeg kjøpte denne https://prisguiden.no/produkt/seagate-samsung-spinpoint-m9t-2tb-218961og er fornøyd med den :)

 

Oi, veldig grei pris da! Hvilken nettbutikk kjøpte du den fra? Og hva er det som passer til PS4? er det 2.5 tommer?

Går garantien ut hvis man bytter hardisk også?

Endret av New77Era
Lenke til kommentar

Topp service fra komplett angående ræva Dual Shock 4 kvalitet og retur :) Sendte Mail og la ved ett bilde i går kveld, de hadde behandlet og sendt avgårde ny kontroll i formiddag. Dette var kontrollen som fulgte med konsollen ved lansering så det er sagt. Leverte samtidig inn kontroll nr. 2 hos Gamestop i går, samme feil på den også. Gikk på garanti mente de.

 

Ikke noe å si på det altså.

 

Da er der bare å spille inn nye kontrollen jeg handlet i går, helt jævlig å spille BF med nå i hvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ragequit? Why..

 

Skal til å begynne på det selv med den høyeste vanskelighetsgraden.

 

 

Er skyte mekanismen som gir meg litt kramper. Det å ta snap to cover og navigere rundt er klønete. Dem svarte barene på topp og bunnen gjør at du ikke ser noe når du er bak dekning så du må opp for å se. Om en står bak noe og du har siktet på en fiende og du vil skyte så er det ofte du ikke kan da du må flytte karakteren din slik at han kommer til syne og siktet som du har på fienden lyser hvit og du er klar til å skyte.

 

Nå spiller jeg på hard og uten aim assist. Eller korreksjon..jeg spilte på hard. Skrudde ned til medium og prøvde og gikk like jævlig.

 

Men nå er ikke jeg super god eller har mye tålmodighet heller...hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...