Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det virker som om Sony-folkene satt og hørte på microsoft med et par pils hver og sa "He said WHAT?! lol! And then WHAT?! OMGZ!" og skrev sin presentasjon etter det..også blir de hyllet av 1800 whoop'ende journalister for å gjøre egentlig ingenting. Bare være motsatt av den store konkurrenten. Flaks, altså.

 

YEEEEEEEEEEEEEEES jeg kan fortsette å kjøpe bruktspill!! YEEEEEEEEEEEEES jeg kan fortsette å ikke være alltid online..øh..akkurat som i dag altså.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så klart jubler man når man kan fortsette å gjøre noe bra.

 

Spesielt når man har følelsen av at alt er i ferd med å gå rett til hælsikke, men i siste øyeblikket snur det totalt om. Da blir det jubel og hyllest!

 

For ikke å snakke om prisen på PS4, den er jo også svært god.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Realistisk sett hadde ikke Sony trengt å si noe annet enn å sende en fyr på scenen som sier "WE WON'T CHANGE ANYTHING ohyeahintel cpu and 8gig ram lols" og spilt spilltrailere, og folk hadde vært like fornøyde.

Ser ikke helt hva problemet er. Kritiserer du dem for å lage et bra show, eller for å ikke utvikle seg i en negativ retning?

Lenke til kommentar

Det Sony blir hyllet for nå har ingenting med nyskapning å gjøre, bare at de ikke gjorde som Microsoft. Snedig. Folk hyler og whooper og skriker for noe som er nøyaktig likt det som det alltid har vært (ingen always-online, lov å trade spill etc).

Det er ikke akkurat nyheter. Bare at de gjør motsatt av konkurrenten. Det at hele salen satt og skreik ballene av seg hver når det ble nevnt "no always online requirement" er jo rart, da det egentlig er som det alltid har vært.

Etter den forrige presentasjonen sa alle "meh, det er bare en stor PC jo". Etter MS sin konferanse var de plutselig den nye Jesus. Selv om de ikke har noe som helst nytt annet enn spill.

 

Minner meg litt om situasjonen i slutten av sjette generasjon, hvor Sony's arroganse og dårlige planlegging frem mot syvende generasjon gjorde at de ble tatt på senga av MS og Nintendo, som stod klare med kvessede klør. Spesielt Microsoft vant sinnsykt mye mindshare på alle de arrogante uttalelsene og den høye prisen på PS3. Morsomt hvordan de engang oppfordret folk til å kjøpe både Wii og 360 istedet for PS3. Tipper de angrer litt nå. Uansett, Sony gjorde det veldig enkelt for MS å slå knockout på dem med å tilby mange spill og lavere pris.

 

Samme greia her, MS har ene og alene satt seg selv i denne situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Realistisk sett hadde ikke Sony trengt å si noe annet enn å sende en fyr på scenen som sier "WE WON'T CHANGE ANYTHING ohyeahintel cpu and 8gig ram lols" og spilt spilltrailere, og folk hadde vært like fornøyde.

 

Nei, det er ikke realistisk. Vil du oppfordre til debatt, gjør det på en seriøs måte. Ellers blir du oppfattet som useriøs.

Lenke til kommentar

Jeg tror at problemet med Team Ico er at studioet har for få ansatte til å lage så ambisiøse spill. De har rundt 50 ansatte. Er det rart det tar så lang tid?

Okei jeg er ferdig med Rage, skal komme tilbake til den vanlige verdenen, måtte bare slippe ut litt steam.

 

Nei jo det kommer til og bli kjempebra når det kommer ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...