Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Well Fuck you Square Enix takk for og ha rævpult oss fans ,,,

 

Vel nå vet jeg ivertfall hvordan Nintendo følte når FF gikk over til Playstation.

 

SATAN!!!! Jeg kjøpte en Ps3 bare for dette spillet, jeg så første traileren når jeg gikk på ungdoms skolen, nå er jeg ferdig utdannet for fuck sake..

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Well Fuck you Square Enix takk for og ha rævpult oss fans ,,,

 

Vell nå vet jeg ivertfall hvordan Nintendo følte når FF gikk over til Playstation.

 

SATAN!!!!

Seriøst? Er det så ille at et tredjepartsselskap ønsker å gi ut spillene sine til flest mulig platformer?

 

Jeg hadde skjønt frustrasjonen din dersom det hadde kommet ut eksklusivt til Xbone.

 

Kunne vært en idé å fortelle hva du mauler om.

FF15 er multiplatform. Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Well Fuck you Square Enix takk for og ha rævpult oss fans ,,,

 

Vell nå vet jeg ivertfall hvordan Nintendo følte når FF gikk over til Playstation.

 

SATAN!!!! Jeg kjøpte en Ps3 bare for dette spillet, jeg så første traileren når jeg gikk på ungdoms skolen, nå er jeg ferdig utdannet for fuck sake..

*Host* fanboy *hark*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For og klarere litt her,

 

FF 15 var et spill som var reklamert som ekslusiv Ps3 spill, cirka 1 million kjøpte Ps3 bare for dette spillet.

 

Etter Square Enix begynte og gå i dass, så begynte og spillet og bli mere og mere en myte,

Men så kom det frem igjen med samme navnet og alt for ikke lenge siden,

 

Så kom en fyr i ledelsen og sa i Ps3 presse konferansen at det ville komme et FF spill til Ps3

Og nå kommer de med FF 15 og trur at alle har glemt det og at de kan forandre det de lovet på grunn av at de skiftet navn.

 

Resten er pure fanboy rage take it or leave it,,,

Lenke til kommentar

Haha, hvorfor er det så farlig? Det som betyr noe er vel at man får spilt spillet selv, ikke at andre ikke får spille det?

For all del jeg er ikke noe Pc fanboy, men jeg har en kraftig pc , hva i pokker skal få meg til og kjøpe en ps3 når alle spillene er multiplattform,,,,???

 

Spille industrien har mistet stolthet.

Lenke til kommentar

Ingen som hyller noen som helst. Er gjennom øynene på fanboys fra andre leire at det ser slik ut. Eg har hatt PS+ i snart, tja 2 år og eg digger det. Så om noen skal ha noe imot i underkant av 5$ i mnd for å spille online med PS+ når det er så mange andre fordeler som mer enn nok veier opp for den vanvittige sum av 5$ i mnd så får dem heller kjøpe Xbone og ti still.

Lenke til kommentar

Det Sony blir hyllet for nå har ingenting med nyskapning å gjøre, bare at de ikke gjorde som Microsoft. Snedig. Folk hyler og whooper og skriker for noe som er nøyaktig likt det som det alltid har vært (ingen always-online, lov å trade spill etc).

Det er ikke akkurat nyheter. Bare at de gjør motsatt av konkurrenten. Det at hele salen satt og skreik ballene av seg hver når det ble nevnt "no always online requirement" er jo rart, da det egentlig er som det alltid har vært.

Etter den forrige presentasjonen sa alle "meh, det er bare en stor PC jo". Etter MS sin konferanse var de plutselig den nye Jesus. Selv om de ikke har noe som helst nytt annet enn spill.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

De blir vel hyllet for at de gjør det omvendte av det noen egentlig aldri burde gjøre, sånn som Microsoft. Sony kommer frem her som den lidenskapelige og ærlige aktøren som hører på kundene, og gir dem det de vil ha. Microsoft kommer ut som den kontrollerende, pengegriske og uvoksne parten.

Lenke til kommentar

Så hadde det ikke vært for MS sin konferanse, hadde de ikke hatt noe som helst annet enn de nye spillene, mao. For det er jo det folk whoopet og skreik av på Sony-konferansen.

 

Man kan vel ikke si at det er salgspoenger at alt kommer til å være som før..er man bare en smule nøytral ser man det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...