Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Kan noen vennligs forklare meg hvordan jeg slår av beskjeden oppe i venstre hjørne om hvilken prioritet chatten min har? Kommer hele faens jævla tida, og den dekker over saker og ting i AW.

 

Etter litt googling, ser det faktisk ut til at dette ikke er mulig enda..

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Da lå det en oppdatering klar til min Sony Xperia Z2 i dag tidlig. Og etter å ha lagt inn den så fikk jeg lasta ned remote play for ps4. Blir å teste det i kveld ja xD

Urk,,, Vil ha til min Z1 og!
http://forum.xda-developers.com/crossdevice-dev/sony/4-4-4-stock-xperia-devices-ps4-remote-t2868092

 

DS4 funskjonalitet er et must, og såvidt jeg kan se, funker ikke dette enda.

 

Edit: Hvis remote play kan modifiseres til å fungere på "alle" telefoner, burde Sony i hvert fall få det til å fungere på Xperia-telefoner. Noe annet vitner bare om grådighet.

Endret av unik42
Lenke til kommentar

Noen som veit hvor lenge Beta-versjonen av The Crew virker? Syns spillet var ganske fornøyelig, men håper de fintuner bittelitt på styringa... Bilen vingler en god del.. Overraskende lite bugs også. Har hørt om flyvende biler, mennesker uten bein osv, men ingenting sånn hos meg.

Eneste jeg klarte var å brekksladde inn i en parkert bil med rompa og få den til å fly 20-30 meter av gårde. Så ganske spektakulært ut

Lenke til kommentar

Ang. styringen. Så hjelper det å sette innstillingene lik dette: http://www.reddit.com/r/PS4/comments/2lomsy/for_those_hating_the_crews_driving_try_this/

 

Det gjorde kjøreopplevelsen bedre, men selve spillet er uansett ikke bra nok. Det er ensformig og kjedelig i lengden. Har spilt det noen timer, og føler at det ikke blir morsommere og morsommere, men derimot det motsatte Godt man har beta slik at man får prøvd spill man er skeptisk til. Kommer til å droppe dette spillet. Nå har COD: AW kommet, også kommer GTA V neste uke (1000 ganger bedre kjøreopplevelse i GTA) så da ser jeg ikke hvordan The Crew skal bli det helt store.

 

Virker som folk generelt slakter spillet. Så lover ikke bra nei.

Lenke til kommentar

Det er det nok en god del som har gjort. Men om jeg ikke husket helt feil var rockstar ganske nazi på når butikkene fikk lov å sende ut spillet når det kom til PS3 og Xbox 360 (rett meg gjerne om jeg blander sammen nå) så det var flere som forhåndsbestilte som endte med å få spillet heller dagen etter release. Om de kjører samme policyen på denne utgaven vet jeg dog ikke.

 

Selv har jeg handlet det på PSN, ganske lei av å ha spill fysisk, mye greier å ha de lagret digitalt så en slipper å reise seg fra sofaen for å bytte spill :green:

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

Selv har jeg handlet det på PSN, ganske lei av å ha spill fysisk, mye greier å ha de lagret digitalt så en slipper å reise seg fra sofaen for å bytte spill :green:

 

Enig. Utrolig deilig å bare kunne bytte spill gjennom PS4. En ting er å ha de fysisk om man samler på noe, eller får det i bedre kvalitet (typ blu-ray vs streaming), men et spill har sjelden verdi (for meg i alle fall) etter at jeg har rundet det.

 

Dollar kursen er litt høy fortiden. Så jeg kjøpte faktisk COD: AW til 400 kr, samme som det ville kostet å kjøpe på US PSN. Litt å tenke på før man kjøper spill på PSN fremover. Kjøpte også GTA V på PSN, men der får man med online coins. Så da får det være egentlig. Kommer aldri til å bytte inn GTA V til PS4 uansett.

Lenke til kommentar

 

 

Selv har jeg handlet det på PSN, ganske lei av å ha spill fysisk, mye greier å ha de lagret digitalt så en slipper å reise seg fra sofaen for å bytte spill :green:

 

Enig. Utrolig deilig å bare kunne bytte spill gjennom PS4. En ting er å ha de fysisk om man samler på noe, eller får det i bedre kvalitet (typ blu-ray vs streaming), men et spill har sjelden verdi (for meg i alle fall) etter at jeg har rundet det.

 

Dollar kursen er litt høy fortiden. Så jeg kjøpte faktisk COD: AW til 400 kr, samme som det ville kostet å kjøpe på US PSN. Litt å tenke på før man kjøper spill på PSN fremover. Kjøpte også GTA V på PSN, men der får man med online coins. Så da får det være egentlig. Kommer aldri til å bytte inn GTA V til PS4 uansett.

 

Enig med deg!

men er vell ikke noe forskjell på kvaliteten på spillet om man laster det ned, eller kjøper en fysisk disk på denne generasjonen (?)

Lenke til kommentar

Di fleste gode spill legger seg rundt 7-8 av 10. Men mange anmeldere hauser spilla opp til både 9 og 10 basert på subjektiv glorifisering. Fatter ikkje at det skal være så vanskelig å få med nødvendig objektiv info.

 

Dette har både gutta i Level Up og LOLbua drøftet masse. Både i sendinger, og i podcaster.

 

Objektiv gjengivelse er nesten konisk å forvente i følge dem. Og med god grunn.

 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Da lå det en oppdatering klar til min Sony Xperia Z2 i dag tidlig. Og etter å ha lagt inn den så fikk jeg lasta ned remote play for ps4. Blir å teste det i kveld ja xD

Urk,,, Vil ha til min Z1 og!
http://forum.xda-developers.com/crossdevice-dev/sony/4-4-4-stock-xperia-devices-ps4-remote-t2868092

DS4 funskjonalitet er et must, og såvidt jeg kan se, funker ikke dette enda.

 

Edit: Hvis remote play kan modifiseres til å fungere på "alle" telefoner, burde Sony i hvert fall få det til å fungere på Xperia-telefoner. Noe annet vitner bare om grådighet.

Slik jeg har forstått har ikke DS4 noen som helst tilknytning til mobilen i det hele tatt, sånn rent bortsett fra å fungere som mobilholder mens du spiller.

 

Spillet kjører på ps4, kontrollen sender signal til ps4, og ps4 sender bildestrømmen til mobilen.

 

Eller er jeg på sykkeltur nå?

 

Edit: etter kjapp googling ser det visst ut at det er en bluetooth-link mellom mobilen og ds4.

Endret av BadFurDay
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Da lå det en oppdatering klar til min Sony Xperia Z2 i dag tidlig. Og etter å ha lagt inn den så fikk jeg lasta ned remote play for ps4. Blir å teste det i kveld ja xD

Urk,,, Vil ha til min Z1 og!
http://forum.xda-developers.com/crossdevice-dev/sony/4-4-4-stock-xperia-devices-ps4-remote-t2868092

DS4 funskjonalitet er et must, og såvidt jeg kan se, funker ikke dette enda.

 

Edit: Hvis remote play kan modifiseres til å fungere på "alle" telefoner, burde Sony i hvert fall få det til å fungere på Xperia-telefoner. Noe annet vitner bare om grådighet.

Slik jeg har forstått har ikke DS4 noen som helst tilknytning til mobilen i det hele tatt, sånn rent bortsett fra å fungere som mobilholder mens du spiller.

 

Spillet kjører på ps4, kontrollen sender signal til ps4, og ps4 sender bildestrømmen til mobilen.

 

Eller er jeg på sykkeltur nå?

 

Edit: etter kjapp googling ser det visst ut at det er en bluetooth-link mellom mobilen og ds4.

 

Poenget er at remote play kan brukes hvor som helst, så lenge mobil og ps4 er tilkoblet et nettverk. Det er denne funksjonaliteten som appellerer mest til meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...