Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dragon age 2 var et utrolig kjipt spill sammenlignet med eneren, direkte elendig vil jeg ikke si det var, men sammenlignet med mesterverket som var Dragon Age origins var det ikke akkurat imponerende. Husker jeg tok ut fleksitid fra jobben for å kunne sitte hjemme og spille det fredagen det ble lansert, skuffelsen var videre stor da jeg knapt tror jeg hadde vært mer hypet for en spillutgivelse noensinne. Håper så inderlig at inquisition snur serien fullstendig rundt å henter det tilbake til storhetstiden :D

Lenke til kommentar

fikk disse i posten idag:

 

http://www.ebay.com/itm/141300253687?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

spm er, hvordan fester jeg de? noen som har kjøpt akkurat samme?

 

 

Må vel åpne hele kontrollen, og bryte garantien. Virket noe ekstremt :p er det ikkke bedre å skaffe noen slike gummihetter fra Kontrol Freak og sette over stikkene ? Bruker ett sett slike selv.

"Bryter" ikke noen garanti.

I prosessen for å skifte stikker er det ingen ting som avslører at du har åpnet kontrolleren.

Ja, med mindre du voldtar skruene når du skrur. Ingen forsegling eller klistremerke som skal brytes.

 

Slik gjør du det:

Lenke til kommentar

Noen som har spilt the crew betaen?

 

stemmer dette?

 

hvis handling er lik Watch dogs så er det jo helt jævlig, virker å være en del bugs, men er jo beta, dog ikke lenge igjen til release

Vent, The Crew har en historie? Og jeg som trodde det kun var om raskeste, forteste råtass.

Den håper jeg er valgfri, historier i bilspill blir ofte banale.

Lenke til kommentar

For min del så er historien og alt en skal og kan gjøre hva som gjorde The Crew interessant. Men kjøre følelsen og grafikken var så dårlig at jeg kan ikke fatte å forstå at Ubisoft kommer til å slippe dette om dette er hva retail utgaven vil inneholde.

 

Hadde det vært et halvt år eller mer før spillet kom så hadde det vært noe. Men spillet kommer ut neste mnd...

 

Så det her kan jeg ikke forstå annet en at kommer til å bli en gedigen fadese for Ubisoft.

Lenke til kommentar

Det virket helt krise ut i fra betaen ihvertfall. Har ikke troen på dette spillet her overhodet ihvertfall, har i grunn aldri syns det har sett verken bra eller morro ut heller. Men en beta sier man jo aldri nei takk til, fikk ihvertfall bekreftet at dette ikke var noe for meg.

Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke at konsollen har streika nå. Konsollen er påslått, og det lyser lillahvitt eller hva jeg skal kalle den fargen, men TV'en sier "ingen signal". Er på riktig source på TV'en. Ser ut til at alle kablene sitter som de skal. Noen som har opplevd noe lignende og kanskje har noen innspill på hva man kan gjøre? Restart hjalp ikke (slo av ved å bruke knappen på konsollen og starta opp igjen).

 

Edit: never mind, TV'en som var problemet.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...