Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, av en eller annen grunn vil ikke kontrollen min fungere lengre. Den viser respons når jeg kobler den til PC med USB, men slår seg ikke på, ikke noe lys eller noe. Har allerede prøvd reset knappen på baksiden av kontrollen.

 

Noen andre som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar

@Mala:

 

La meg gjette, du leitet etter "any key"?

 

Jeg regnet meg selv som utilregnelig i gjerningsøyeblikket, men fy flate meg for noe vas det der var. Jeg kunne selvfølgelig, og burde jo ha levert det tilbake til Lefdal. Men all utilregneligheten, om jeg så brukte det til PC,TV og konsoll..så ble det til slutt hakket for mye.

 

:p

Lenke til kommentar

Noen her som har klart å koble PSN opp mot YouTube på konsollen sin etter den nye updaten? jeg får bare opp at jeg ikke får kontakt med serveren ?

 

Jeg gjorde det idag. Men måtte prøve et par ganger da jeg fikk feil melding. Men plutselig så funka det.

 

EDIT: Men nå er det vel PSN problemer som evnt stopper deg?

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Er støtte for både mus og tastatur under innstillinger på PS4 nå. Kanskje det vil virke på Youtube?

 

Anbefaler ikke dette BT-tastaturet fra Samsung i hvertfall, mitt stod plutselig 90 grader etter at det svartnet for meg som følger av bruk av dritten.

 

10346227_10154222400815192_8242471065922

 

 

Hahaha, takk for latteren! :D Jeg har nesten gitt fjernkontrollene/spillkontrollerene mine samme behandling ved flere anledninger!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jaja, bare psn er oppe og går den 18 november er jeg i grunn fornøyd. Synd Sony ikke har eller kommer til å investere like mye i sin online infrastruktur som ms, dog så kan vi trøste oss med at det kunne vært verre, det kunne vært Nintendo som stod bak psn ?

Lenke til kommentar

 

 

Kunne godt tenkt meg ein 20-års Playstation jubileums bundle av PS4 viss det kommer, men PSN-bingo er ikkje det eg ser mest fram til.

Kanskje 20 års jubileet burde markeres med en massiv serverutvidelse? :)

 

 

Det kunne blitt gold, men enn så lenge minner PSN om gråstein.

 

 

Nja, avføring er vel en bedre sammenligning.. Men jeg leser at det er veldig individuelt hvordan vi opplever nedetiden. Det er jo ikke alle som jobber likt eller har forelesninger til samme tid på døgnet så om det er nede på formiddagen vil feks ikke jeg legge merke til det. Nå prøver jeg heller ikke å unnskylde nedetiden på noen som helst måte, ville bare poengtere at mange opplever det forskjellig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...