Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver de ettersom de kommer ut, men det er ikke alt som er av interesse og dermed gidder jeg ikke å bruke x antall timer på det. Jeg er klar over at mange liker indie, men mange gjør ikke det. Allikevel er gir de oss kun indie spill. Spill som Knack burde snart kommet.

 

Jeg reagerer mye på dette fordi serverne er så dårlig, og at Sony kun gir ut indie spill. Hadde serverne vært gode hadde det ikke vært noe å klage på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

IndieStation.. Foruten om Outlast så føler jeg at jeg har tapt penger på PSN. Bare indie spill som er av NULL interesse, i tillegg til elendig servere. Hva betaler man egentlig for?

Akkurat det samme som når man betaler for på xbox, online spilling! Gratis spill er bare en bonus

Lenke til kommentar

Veldig få av PS+ titlene har truffet meg noe særlig i grunn. Men når jeg ser over på konkurrenten er det jaggu meg lite av verdi å finne der også i grunn.

 

Ja, det har jeg også lagt merke til. Allikevel har Microsoft kontroll på serverne og derfor kan man "forsvare" det. Vi ble lovet DriveClub PS+ versjon, men det utsatte de på ubestemt tid pga. dårlige servere. Ikke får vi noen form for "takk for støtten" heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

IndieStation.. Foruten om Outlast så føler jeg at jeg har tapt penger på PSN. Bare indie spill som er av NULL interesse, i tillegg til elendig servere. Hva betaler man egentlig for?

Akkurat det samme som når man betaler for på xbox, online spilling! Gratis spill er bare en bonus

 

 

Xbox sine servere har vel vært veldig stabile?

 

PSN har vært gratis tidligere, PS+ (hvor man fikk med spill) har kostet penger. Nå må alle ha PS+ for å spille online, så man betaler i hovedsak for servere (Som ikke funker) og for indiespill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

IndieStation.. Foruten om Outlast så føler jeg at jeg har tapt penger på PSN. Bare indie spill som er av NULL interesse, i tillegg til elendig servere. Hva betaler man egentlig for?

Akkurat det samme som når man betaler for på xbox, online spilling! Gratis spill er bare en bonus

 

 

Xbox sine servere har vel vært veldig stabile?

 

PSN har vært gratis tidligere, PS+ (hvor man fikk med spill) har kostet penger. Nå må alle ha PS+ for å spille online, så man betaler i hovedsak for servere (Som ikke funker) og for indiespill.

 

Tenker du da primært på Drive club når du sier at servere ikke fungerer? bortsett fra den ene helgen her et par uker tilbake har jeg hatt 0 problemer med psn serverene. Det er dog viktig å huske forskjellen mellom psn som er sony og Mp serverene som hvert selskap selv må stå ansvarlig for. Hva Drive club angår så virker det som en todelt problem fra her jeg sitter uten noe særlig mer informasjon enn hva dere andre har, den ene er at de har bæsjet kraftig på leggen hva server størrelse og kapasitet angår, den andre er den faktiske måten spillet kommuniserer med serverene på og hvordan disse jobber opp mot klientene (dvs hvert spill)

Lenke til kommentar

Bortsett fra DDOS (som varte ca et døgn) + noen timer nedetid (maintenance) den første uka av Drive Club release så har jeg ikke opplevd spesielle problemer med PSN. Vet selvsagt at det det har hendt at PSN har vært nede en times nå og da, men har ikke vært online da og dermed ikke berørt meg direkte.

 

PSN er selvsagt langt fra perfekt, men på meg virker det som at det er vel mye krisemaksimering.

 

Anngående PS+ så har jeg alltid regnet med at det vil ta minst et år+ før man ser de første "fullpris" spillene, så jeg avventer til utpå nyåret før jeg feller en dom over det.

Lenke til kommentar

Er vel en av de få som opplever nedetid på psn. Syntes det skjer en ganh i uka nå. Kjipt å ikke ha noen å spille med når det skjer.

 

Vurderer å skifte over til xbox one. Og beholde ps4 for eksklusive spill. Får kanskje litt bedre oppløsning og frames på ps4 men betyr ikke så mye.

 

2.0 var en fin oppdatering for ps4. Men det tok altså et år å få på plass ting som kunne vært fiksa på en uke.

 

Nok rant. Bare vil elske den forbanna maskina. Håper de bare invisterer i noen nye serverparker så dette problemet går bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...