Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurdere Rivals eller Black Flag igjen. Har Black Flag til PC men tanken på Black Flag på storskjerm er jævlig fristende.

 

AC4 faktisk ikke så hakkende gale ut på PS4 heller, og steminger er helt topp med den herlige musikken :D Har ikke testet det på PC da, så ser jo helt klart bedre ut der, ikke minste høyere fps. Orker ikke spille slike omfattende spill på min PC ihvertfall, selv om man får en god del bedre gragikk. Er noe å kunne sitte i stua på 65" og loke rundt.

 

Men kjøper man fra US PSN er det jo kun snakk om en 370,-

 

Selv fikk jeg det for ca 280 pga. super tilbud på PS3 versjonen --> oppgradering til PS4 for 75 ekstra :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Hvilke spill anbefales til PS4 nå? Har gjennomført Tomb Raider på PC, har black flag til PC men ikke gjennomført. Vurdere NBA2k14 eller Injustice

 

Vet det er som å banne i kirka for endel, men Call of Duty Ghosts er overraskende bra. Det kan være verdt en titt?

 

 

Enig der, _LarZen_. Jeg og en kompis har det ganske så morsomt med Ghosts. Syntes det var langt i fra like bra som BO med det første, men nå synes jeg nesten det motsatte. Har startet clan også, så om du trenger noen å spille med så er det bare å sende en PM.

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

 

Vurdere Rivals eller Black Flag igjen. Har Black Flag til PC men tanken på Black Flag på storskjerm er jævlig fristende.

 

AC4 faktisk ikke så hakkende gale ut på PS4 heller, og steminger er helt topp med den herlige musikken :D Har ikke testet det på PC da, så ser jo helt klart bedre ut der, ikke minste høyere fps. Orker ikke spille slike omfattende spill på min PC ihvertfall, selv om man får en god del bedre gragikk. Er noe å kunne sitte i stua på 65" og loke rundt.

 

Men kjøper man fra US PSN er det jo kun snakk om en 370,-

 

Selv fikk jeg det for ca 280 pga. super tilbud på PS3 versjonen --> oppgradering til PS4 for 75 ekstra :wee:

 

 

Ble at jeg kjøpte AC4 igjen :)

Har 10 timer spilt på PC versjonen men fy faen kor mye bedre det er på PS4. Jeg har Asus Essence STX og et sennheiser headsett til 4000kr men det virker som PS4 versjonen har 100x flere lydspor. Hører så mange nye lyder jeg aldri har hørt før fra naturen til mannskapet som går ombord i skipet. Er helt sykt.

 

I tillegg er grafikken like bra som på PC, men ser bedre ut når du har det på storskjerm. Fant meg leke meg rundt i startområdet i en time kontra på PC, blir helt tatt av stormen over hvor bra det ser ut.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Må også få hive meg inn og "skryte" litt av CoD Ghosts.
Ble positivt overrasket over campaign denne gang. Ja, det er linært og ikke rom for å løse ting noe særlig utenfor skript. Men på PS4 opplevde jeg grafikken som et markant steg foran PS3.
Det er varierte scenery/oppdrag. Mye spennende miljøer, og god stemningsfølelse.

Anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...