Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://gamingbolt.com/ps4s-8gb-gddr5-ram-allowed-us-to-crank-everything-to-maximum-engine-porting-was-easy-outlast-dev

 

Får håpe vi får Dark Souls 2 en gang på ps4 siden spillet blir laget for pc og portet til konsoll, med tanke på att alle sier det er såpass lett å porte spill fra pc til ps4, men gleder meg til å prøve outlast i 1080p 60fps med all grafikk på max :dribble:

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

FW 1.60 kommer i morgen! I hovedsak støtte for Pulse-headsettene, men det burde i prinsippet komme flere ting også. Hvis det er alt blir jeg lite imponert, hvor er suspend/resume, DLNA og støtte for mer media, forbedret BD-avspilling og 3D-muligheter, fiks av clipping issue ved lyd via optical, pluss bedre system for organisering av spillene?

http://blog.eu.playstation.com/2014/02/03/new-wireless-stereo-playstation-4-headset-revealed-ps4-system-update-1-60-detailed/

 

EDIT:

 

Bekreftet at det blir muligheter for å mute kameraet.

 

Endret av Selvin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må bare få støtte de som tidligere i tråden anbefalte CoD Ghosts til PS4.
Jeg kjøpte det til PS3 før jul, og spilte gjennom story. Så litt multiplayer.
Oppgraderte til PS4 versjonen i januar, og ble rimelig overrasket hvor mye bedre grafikk det spillet gir på PS4. Merkbart mye bedre bilde.

 

Campaign er en av de bedre siste CoD årene. Meget varierte oppdrag, stilige miljøer og god stemning.
Har altså rundet det både på PS3 og PS4, og jeg kjedet meg aldri.
Multiplayeren synes jeg også er bra.
Nå har jeg ikke spilt BF4, men i CoD Ghosts kan en i multiplayer skyte gjennom vegger, plater og diverse, hvis en har våpen og kuler som tillater det.
En kan også skyte ned trær, og gå over dem som en bro, eller skyte tauet på en haug tømmerstokker, så de ruller ned på motstandere som står nedenfor.

 

CoD Ghost er virkelig verdt en test på PS4 hvis en er i tvil. Synes det er bedre en Black Ops 1 og 2.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Begynner å gå lei komplett sin håndtering av PS4 nå.

Jeg forhåndsbestillte 08.10.2013 og da var forventet levering 16.01.2014. Nå er altså det blitt utsatt flere ganger helt til 2 måneder senere nå hvor de har satt forventet levering til 16.03.2014.

 

Og det verste av alt: Deres forventede levering for hvis man bestiller i dag er også 16.03.2014. Hvorfor i alle dager skal man forhåndsbestille hvis man ikke får varen noe tidligere? Har de ingen kø system der for de som forhåndsbestiller?

Som de fleste andre må de bare forholde seg til info fra Sony. Du vet veldig godt at forventet levering ikke nødvendigvis stemmer ettersom de ikke vet antallet som kommer inn. Komplett har i motsetning til de fleste andre hvertfall gitt noe info i det hele tatt. Jeg vet ikke hva som er best jeg. Gi info om hva de selv tror eller bare la være å si en dritt til kundene så ingen kan klage når infoen eventuelt skulle vise seg å ikke stemme. Skjønner absolutt ikke at du klandrer komplett.

 

Der er jeg dypt uenig med deg hvordan komplett har drevet på i vinter.

Du skal bare prøve på å få en dato om at "nå er det like før du får din".

Så er du med på release dato.

Vupti, så blir du flyttet til en måned senere.

Ahhhh.vente vente. Nærme seg. Badabing, sorry. blir nok midten av januar..

Vente vente. Boing. nope, nå er datoen din i starten av februar.

Pjoing, og datoen er midten av feb, så starten av mars, så midten av mars. Samme dato som de har for dem som bestiller i dag.

 

Det er direkte missledende, og handler om å holde kunden 14 dager foran seg hele tiden, så de ikke sletter ordren sin.

Selv var det med glede jeg kansellerte min komplett-ordre, og fikk konsollen annetsteds fra. Det var etter å har ventet på dem i 2 måneder, med datoflytting og datoflytting.

Sikker på mange andre har gått "glipp" av en tidligere PS4 pga de blir ventende på komplett.no

Lenke til kommentar

FW 1.60 kommer i morgen! I hovedsak støtte for Pulse-headsettene, men det burde i prinsippet komme flere ting også. Hvis det er alt blir jeg lite imponert, hvor er suspend/resume, DLNA og støtte for mer media, forbedret BD-avspilling og 3D-muligheter, fiks av clipping issue ved lyd via optical, pluss bedre system for organisering av spillene?

Det er på vei. Du kan bli så misfornøyd du bare vil, men noen få måneder etter lansering kan man ikke forvente at alle funksjonene man savner er blitt lagt til mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med defekter og problemer på konsollene? Var mye snakk om det rett etter release men har ikke hørt mer om det senere så regner med det var mest røyk og lite ild?

 

Ellers småting som gjør det verdt å vente på neste produksjon?

Kontrollstikkene, gummien sprekker og går av etter en måned max

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...