Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fikk det jeg postet her inne angående den decalen til lightbaren. Den funka fett. Den ble sendt fra UK sist onsdag og kom til meg idag :)

 

 

 

Slik ble min kontroller. Venter på et nytt sett med PS logo til min andre og tredje kontroller.

 

Ser bra ut! Venter selv på PS-logo varianten til mine kontrollere :)

 

 

Har dere link til moroa?

 

Men å søke på ps4 og decaler så blir man jo sittende en stund å bla igjennom sider for å si det pent :)

Lenke til kommentar

 

Er det noen som har noen erfaringer med Skylanders Swap Force? Ser litt videoer på nett og det ser ut som et ganske artig platform-spill.

Er det sånn at man kan spille spillet med de medfølgende figurene eller er man nødt til å bruke en masse penger på løse figurer?

 

Min sønn fikk det her for 2 dager siden.

Du kan spille gjennom spillet med de 3 figurene som er med.

Vil du låse opp alt som er tilgjengelig i spillet, trenger du å kjøpe 7 figurer til.

Men om spillet er så gøy for en som er eldre enn 10-12 år er jeg ikke så sikker på.

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen som har noen erfaringer med Skylanders Swap Force? Ser litt videoer på nett og det ser ut som et ganske artig platform-spill.

Er det sånn at man kan spille spillet med de medfølgende figurene eller er man nødt til å bruke en masse penger på løse figurer?

 

Min sønn fikk det her for 2 dager siden.

Du kan spille gjennom spillet med de 3 figurene som er med.

Vil du låse opp alt som er tilgjengelig i spillet, trenger du å kjøpe 7 figurer til.

Men om spillet er så gøy for en som er eldre enn 10-12 år er jeg ikke så sikker på.

Er mao. Knack et bedre plattformspill kanskje?

Lenke til kommentar

Nei kudos til CDON som lar ordrene gå igjennom, tyder vell på at det ikke var så mange som fikk lagt inn noen bestilling. Venter fremdeles på at Microsoft Norge skal sende ut mine 5x Xbox One håndkontrollere til 54,99 kroner per stykk og de har sagt at de skal la ordren gå igjennom men jeg har ikke sett fnurten av noen kontrollere enda og de påsto at de skulle leveres til internasjonalrelease og ikke avvente nordisk release for ekstrautstyr.

Lenke til kommentar

Da var PS4en min kommet i hus. Holder på med å laste ned Battlefield 4 - as we speak. Kjøpte BF4 digitalt, og da stod det at spillet var på 36. GB. Men nå som jeg laster ned spillet, så står det at jeg har lastet ned ca 3.GB av totale 6 GB. (Hvorfor 6GB og ikke 36GB?).

 

Fikk med et 1.Mnds. Playstation Pluss abonnement også. Men da jeg hadde tastet inn koden, fikk jeg beskjed om at jeg måtte legge inn kredittkortet mitt, for å kunne bruke det (Med automatisk fornyelse om 1 mnd.) Skikkelig tåpelig.

 

 

*Edit - Etter at de 6 GB var lastet ned, så kunne jeg starte spillet. Men da jeg startet spillet, så jeg at Singel playeren var 100%, mens multiplayeren var 21%. Så de 6 GB var bare for singel playeren.

Endret av soldatfrank
Lenke til kommentar

Var ganske så mehhh til Thief utifra det jeg har sett så langt. Men etter å ha sett det nye klippet så er det uten tvil et kjøp.

 

EDIT: Murdered: Soul Suspect ble bekreftet til XBO igår og som forventet så ble det idag annonsert også til PS4. Og det er vel liten tvil om hvilke versjon som burde bli den beste...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...