Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som på PS3 mener du?

 

Ja, noe i den dur. Nå er det irriterende å måtte scrolle helt til enden for å finne web-appen. Det hjelper litt at når du setter inn discen til et spill kommer den automatisk først, men uansett, kunne det ikke f.eks. vært mapper, en for spill, og en for apps + TV + Web? På en eller annen lur måte, bare litt bedre en det som er nå.

 

 

Er det noen her som spiller BF4 egentlig? Trenger noen å game online med.

 

Spiller BF4, jeg legger deg til på PSN :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Ser den ja, hvis alt du har installert klynger seg sammen kan det fort bli rotete, særlig med de store ikonene det er på PS4. Synes PS3 var veldig grei og oversiktlig sånn sett, en av de tingene jeg var litt bekymret for med det nye UIet.

 

 

ah, det er kjipt. Legg til meg når du får den da! Emils1991 er psn

Jupp, men what can you do, det tar tid å kjøre til Nord-Norge på vinteren. :p

 

Roger! Skal klare å huske det nicket, er nesten samme som du har på forumet. Har det nesten likt jeg også, RiderOfReason på PSN. Greit sånn, slipper å huske så mange nick :p

Lenke til kommentar

Nå altså.. Nå blir jeg sint og frustrert. De har hatt flere mnd på å planlegge dette, og så klarer de ikke engang å holde oppe nettverket? De vet hvor mange ps4er de sender ut, de vet hvor mye nettet dems takler. Dette er så latterlig.

Ser ingen poeng i å investere en ufattelig sum penger for at det skal holdes problemfritt første dagen. Gjennomsnittstrafikken kommer til å synke enormt dag nr 2 og videre utover, så det ville vært å kaste penger ut av vinduet. Og det er noe du betaler for til syvende og sist. Jeg forventer at ting går tregt første dagen og har ingen problem med at Sony bruker pengene på noe annet.

Lenke til kommentar

Noen andre som har merket lydproblemer med headsetene? Hvis dere spiller med noen i "fest" så hører lyd fra hans tv inn i mitt headset, og vica versa. Han bruker det medfølgende headsetet, mens jeg bruker vanlige Jays ørepropper med mic.

På den andre siden så må jeg si at jeg er veldig fornøyd med lyden på stemmene fra micen, godt og klart.

Lenke til kommentar

Hvordan?

Nå har jeg prøvd det mange ganger og ikke fått det til.

Har startet spillet på amerikansk konto og byttet til den norske men samme beskjed kommer"at lisen har bare en bruker"

du plages ennå?

Det jeg gjorde var å lage den første brukere min med en amerikansk psn konto jeg har hatt lenge. Satte i gang å laste ned killzone og assassins creed 4. Obs, når jeg laget brukeren så spør de om denne er primær ps4 på denne kontoen. Svarer ja der.

Logget så ut og laget en ny bruker der jeg logger på med min norske psn konto. Da når spillet var ferdig nedlastet så funket spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...