Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at det hakker kun der. Du kan evt. slette data fra HDD og reinstallere. Prøv på en annen TV, sjekk at maskinen får nok ventilasjon. Tja, noe mer?

tror jeg ikke får slettet fra disken da jeg bruker disk. Skal teste igjen nå som maskinen er ferdig med install.

 

Uansett sender jeg ikke maskinen på rep før neste år da jeg ikke vil være uten i jula

Lenke til kommentar

tror jeg ikke får slettet fra disken da jeg bruker disk. Skal teste igjen nå som maskinen er ferdig med install.

 

Uansett sender jeg ikke maskinen på rep før neste år da jeg ikke vil være uten i jula

 

Joda, velg spillet i menyen, trykk Options-knappen, deretter velger du slett filer eller noe sånt. Skal ikke det være mulig? Synes jeg så den funksjonen i menyen.

Lenke til kommentar

Kan teste det:). Nydelig grafikk i spillet men dårlig på lipnsync.

 

 

Ellers så syns jeg maskinen skulle vært noe stillere, men skal teste det mot min brors maskin når han får sin om 2 uker

 

 

Grafikken er syk på killzone:) men måtte sette den på engelsk så jeg forsto alt. Teite oversettelser

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

For dere som har spilt killzone singleplayer: I den ene cutscenen i starten der de panorerer utfor skyskraperne. Småhakker det der hos dere?

 

Altså fra 11:40 i videoen her:

http://youtu.be/k-aMayCo5y8

 

Det var ikke hakking der første gangen, men så startet jeg et nytt spill og da var det hakking der. Sikkert en glitch, noe barnesykdommer er det alltid med nye spill og konsoll.

Lenke til kommentar

Er det ingen forskjell på HDMI-kabler? En fra Clas Ohlson til 99kr er like god som en fra Hifikjeden til 799?

Det stemmer. Det er digitalt signal. Det vil si at enten kommer bildet fram eller så kommer det ikke fram. Du klarer ikke få noe bedre bilde med dyre kabler. Men skal du ha en kabel som er veldig lang kan det være du må legge mer penger i den for at det skal virke. Men virker det, så virker det :)

Lenke til kommentar

Kan teste det:). Nydelig grafikk i spillet men dårlig på lipnsync.

 

Har også lipsync problemer i KZ, men kun i det spillet.

 

Ellers så syns jeg maskinen skulle vært noe stillere, men skal teste det mot min brors maskin når han får sin om 2 uker

 

Min maskin er overraskende stille men litt sus under installering, må skru av lyden på tv for å høre det. men har sett andre rapportere om en del støy fra maskinen.

Lenke til kommentar

Startet spillet på nytt og ingen hakking :). Var nokk bug eller at maskinen brukte krefter på å installere spillet samtidig.

 

Må pause spillet selv for å høre maskinen men under film kan slik lyd være forstyrrende. Men regner med den er stillere under film en spill pga trinnløs vifte. Men heller noe mer bråkete vifte en å vente til neste år med å få konsoll hehe:)

Lenke til kommentar

 

Eventuelt kan man kjøpe digital versjon av PS3-utgaven på amazon til $25. Det burde gi en total på $35 (omlag 214 kroner), så fremt du later som du bor i en stat uten sales tax (virker som om du må endre billing address til USA).

 

Noen som har prøvd?

 

Edit: Til info ser det ut til å ha fungert; har tilgang til "Battlefield 4™ PS4™ Digital Upgrade". Må bare vente på at PSN er skikkelig oppe, slik at jeg får løst inn min $10-kode

Viss eg kjøpe digital versjon av Battlefield, er det slik at eg skriv inn ein kode psn-store?

 

Kva er billing adresse? Funkar det med deg? :p:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...