Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Uansett.. Dette er grunnen til at det skulle kommet et nytt nettverk til en NY maskin. ER IKKE ET ENESTE ARGUMENT for at det gamle nettverket skal brukes på de nye maskinen. Skal garantere deg at det sikkert er 5-6 millioner ubrukte brukere der ute, og dette burde Sony fjernet. Hele PSN er en skandale i seg selv, og nå skal de begynne å ta betalt for det? De burde startet på nytt med et nytt nettverk som var tomt.

 

Her lager de en vakker maskin, som er mye kraftigere enn sin konkurrent, har en nydelig kontroller osv.. så fucker de opp den ene biten, som er den viktigste. Jeg kan sikkert cry a river etc, men nå bør det ligge ganske mye gratis ute på PSN når det åpner igjen.

 

Tror rett og slett de ikke kaster bort penger på å ha ekstra servere den ene dagen det er ekstra mange som skal på samtidig. Tror det er et ganske vanlig business valg fra de fleste online tjenester.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får spilt BF4 Online nå, så bare å hive seg på!

 

En annen notis fra tidligere. Etter at jeg flyttet PS4 ut av tv-benken er den blitt mye stillere, men bråker fortsatt litt. På den andre siden er nå R1 blitt sticky allerede, kanskje spilt 15 timer på den kontrollen. Ufattelig dårlig. I tillegg er gummien på den kontrollen slitt. Må si det er veldig skuffende på helt ny kontroll, ikke mer enn en uke gammel.

Lenke til kommentar

nytt driveclub footage, ser jo meget lekkert ut da. ;)

 


Får spilt BF4 Online nå, så bare å hive seg på!

 

En annen notis fra tidligere. Etter at jeg flyttet PS4 ut av tv-benken er den blitt mye stillere, men bråker fortsatt litt. På den andre siden er nå R1 blitt sticky allerede, kanskje spilt 15 timer på den kontrollen. Ufattelig dårlig. I tillegg er gummien på den kontrollen slitt. Må si det er veldig skuffende på helt ny kontroll, ikke mer enn en uke gammel.

 

BF4 stream

http://www.twitch.tv/shandab3ar

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Jeg fikk endelig logget inn på PSN, men jeg kan ikke se at jeg har Playstation+ selv om jeg har en active subscription fra ps3. Er det jeg som har glemt å aktivere noe eller er det meninga at man må betale for begge systemene?

Vet ikke fra ps3, men når jeg kjøpte det til brukeren min så funket det ikke før jeg skrudde systemet helt av og så på igjen (prøvde ikke logg ut).

Lenke til kommentar

Vet ikke fra ps3, men når jeg kjøpte det til brukeren min så funket det ikke før jeg skrudde systemet helt av og så på igjen (prøvde ikke logg ut).

Takk, det funka :)

 

Ser dere fargeforskjell mellom kontrollere dere har kjøpt og originalen?

Mine 2 ser ihvertfall helt like ute

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...