Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du deler bare navnet ditt med folk du spesifikt sender forespørsel om dette til. Dere må begge akseptere denne for at noen av dere skal kunne se navnet til den andre. Det navnet du ser er for intern bruk på din PS4 med mindre du går gjennom den nevnte prosessen. Ikke forsøk å sabotere navnet ditt, da det er meningen det skal være riktig.

 

Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre kan se, jeg vil bare gjøre det enkelt for meg selv.

 

oscrue10 ble hetende oscrue TI. Helt dust at Sony ikke kan forutse at en person har flere brukere.

Lenke til kommentar

 

Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre kan se, jeg vil bare gjøre det enkelt for meg selv.

 

oscrue10 ble hetende oscrue TI. Helt dust at Sony ikke kan forutse at en person har flere brukere.

 

Greit nok med at navnet ditt ble tullet til, det er jo litt kjipt. Men du ville rangere dem forskjellige brukerene? 1, 2, 3 osv? Hva med å bruke A, B, C istedenfor?

Endret av JVMyhre
Lenke til kommentar

Nå altså.. Nå blir jeg sint og frustrert. De har hatt flere mnd på å planlegge dette, og så klarer de ikke engang å holde oppe nettverket? De vet hvor mange ps4er de sender ut, de vet hvor mye nettet dems takler. Dette er så latterlig.

 

Man må jo huske på at PS3'ene også kommuniserer med nettverket, så det merkes sikkert at man har en bråte med eldre ps3 og en bråte med nye ps4 som stadig vekk ønsker oppdateringer og ditten og datten.

Lenke til kommentar

Det hadde jeg lett gjort. 8000 for å vente med å spille Killzone til 2014 er jo ikke en vurderingssak engang

Har venta i noen mnd nå. Så det er ganske ålreit og få satt seg ned med godsakene.

Men hvis det skulle bli helt for jævla vilt sånn prismessig. Så har jeg faktisk 2 stk ps4. Men den ene er ment som julepresang og står trygt plassert i et skap med jomfruhinna intakt. :)

Lenke til kommentar

 

Man må jo huske på at PS3'ene også kommuniserer med nettverket, så det merkes sikkert at man har en bråte med eldre ps3 og en bråte med nye ps4 som stadig vekk ønsker oppdateringer og ditten og datten.

Uansett.. Dette er grunnen til at det skulle kommet et nytt nettverk til en NY maskin. ER IKKE ET ENESTE ARGUMENT for at det gamle nettverket skal brukes på de nye maskinen. Skal garantere deg at det sikkert er 5-6 millioner ubrukte brukere der ute, og dette burde Sony fjernet. Hele PSN er en skandale i seg selv, og nå skal de begynne å ta betalt for det? De burde startet på nytt med et nytt nettverk som var tomt.

 

Her lager de en vakker maskin, som er mye kraftigere enn sin konkurrent, har en nydelig kontroller osv.. så fucker de opp den ene biten, som er den viktigste. Jeg kan sikkert cry a river etc, men nå bør det ligge ganske mye gratis ute på PSN når det åpner igjen.

Lenke til kommentar

 

Greit nok med at navnet ditt ble tullet til, det er jo litt kjipt. Men du ville rangere dem forskjellige brukerene? 1, 2, 3 osv? Hva med å bruke A, B, C istedenfor?

 

Får se om jeg går for A, B, C, men det største problemet er uansett at jeg har tall i flere av brukernavnene.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...