Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo kjøpers/selgers marked. Hvis noen tullinger er villig til og betale 8000-10 000.- kr for et produkt som er vanskelig og få tak i så hvorfor ikke.

Jeg sjøl ble faktisk tilbudt 8000,-kr for kølappen min på Elkjøp Notodden i dag. Men jeg takka høflig nei :fun:

Overdriver ikke noe der? Han ville kjøpe lappen din for 8k, også kjøpe maskinen for 3,5?

Lenke til kommentar

Det er jo kjøpers/selgers marked. Hvis noen tullinger er villig til og betale 8000-10 000.- kr for et produkt som er vanskelig og få tak i så hvorfor ikke.

Jeg sjøl ble faktisk tilbudt 8000,-kr for kølappen min på Elkjøp Notodden i dag. Men jeg takka høflig nei :fun:

Det hadde jeg lett gjort. 8000 for å vente med å spille Killzone til 2014 er jo ikke en vurderingssak engang

Lenke til kommentar

Tydeligvis ALLTID noen som må rakke ned på de som elsker morro.

 

14 timer i kø for å få spille

 

Kommentarer til artikkelen
  • Er du sykemeldt pgr en skade og klarer å stå 14 timer i kø . Så klar du også å gå på arbeide. Hvor dum går det ant å bli. Du må gå stille i døra Knut så ikke Nav tar fra deg sykepengene. God bedring.

Hvor dum kan Ola Nordmann bli? 14 timer i kø for å få kjøpe seg en Playstation 4. Skulke skole eller arbeide. Dette er jo bare toppen av idiotiskap.

http://dt.no/nyheter/14-timer-i-ko-for-a-fa-spille-1.8188343

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi får krysse fingrene for at alle får ps4 når dem skal:-) ,

 

Husker tilbake i 2007 når ps3 kom så hadde jeg også bestilt fra komplett og den lå klar på post kontoret til henting på lanseringsdatoen som også den gangen var en fredag .. så etter det som var verdens desidert lengste skole dag (var 15år) skyndte jeg meg ned på posten for og hente godsakene til den nette sum av rundt 7000 kr totalt (2 spill + 60gb ps3) hadde bestilt hver for seg og etter å ha dratt kortet på de to spillene så viste det seg at jeg hadde glemt at jeg hadde maksgrense på 5000 på kortet og dette kunne ikke banken ordne før på mandagen etter fordi jeg ikke var myndig osv.. så da satt jeg den helga med to spill jeg ikke kunne spille fordi ps3n lå på postkontoret.

 

Den helga var lang den

 

de javu ...

 

pga surret til komplett sitter jeg i samme situasjon igjen( må vente til mandag ), bortsett fra at nå er spillene i fra gamezone ...

 

oh the irony

 

det er nesten komisk :wee:

Lenke til kommentar

Regner med at problemene er vekke når jeg får konsoll 13. desember (i teorien). Min fy for et mas det ble på mailen min! Vet at jeg kan slå av varsling fra tråden, men tro det eller ei: Syntes det er litt kos å vite hvor ofte folk poster. Mye større pågang her enn jeg ville trodd.

Lenke til kommentar

Har fått tilbud om en relativt rimelig PS4 som tidligere eier har startet opp. Vet ikke hvor mye han har gjort med den(rukket å gjort med den...), men er det mulig å kjøre en reset på den slik at den framstår som ubrukt når jeg starter den opp? På lik linje med feks telefoner.

 

Eller vil det henge igjen noe fra tidligere innlogget bruker eller registrering av konsoll?

 

Bittelittegranne ferskis innen PS gamet;)

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=playstation%204&SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL&sort=5&periode=

 

Tragisk. De fleste ber om dobbel pris eller mer.

 

Håper at ingen er så desperate og dumme at de kjøper av noen av disse. Selgerene her er med på å ødelegge for de som virkelig vil ha konsollen.

 

Å ta +1000kr, altså 4500-5000 hadde jeg synes vært ok.

Det er tragisk de skal selge til den prisen, ja ja men er ikke noe vi her kan gjøre med det dessverre. Og på en annen side er folk som ikke har ps4 dessverre. :hm:

 

Nydelig maskin og alt, men jeg klarer ikke å logge på. Får opp melding at forbindelsen til serveren er tidsavbrutt. :( Kom igjen nå, Sony!

Samme her. :)

 

Er ikke det han samma luringen som begynte på 22.900.-

Jo trur det ha ha, er nok av tullinger på finn da.

 

Sikkert større sjangs for å få logget på ved å prøve og ikke poste her hver gang du mislykkes.

Kommer meg ikke inn psn jeg heller, gjør du det.

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...