Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke å bestemme meg for hvilke spill jeg skal kjøpe, kva har dere planer om.

 

Tenkte å klare meg med bare ett FPS spill i første omgang. Men klarer ikke å bestemme meg for hvilke.

 

Killzone: har både Killzone 2 og 3 men gikk veldig fort lei av de.

Battlefield: er kjekt bare når du spiller med kompiser.

COD: er egentlig alltid kjekt men ser bare ut som enda ett Cod spill.

 

innspill?

Killzone: Shadow Fall ser mest annerledes ut synes jeg. De to andre er for det meste mer av det samme.

 

Selv har jeg Killzone, BF4, Knack, AC IV og og muligens NFS: Rivals og/eller COD: Ghosts til release.

 

Dumt at PS 4 ikke støtter ekstern hardisk ettersom bruker det på PS 3 for musikken min :(. Håper også DLNA kommer senere, uansett om jeg ikke bruker det mye så er det greit å ha!

 

Lurer også på hvem spill jeg skal velge, Killzone eller BF 4.Lyst på black Flag ettersom sto over det på ps 3.

 

Hvordan ble det med PSP Vita greiene kunne du bruke det ute eller bare på hjemme nettverket?

Hvis du har mulighet for det så synes jeg DLNA er mer behagelig å bruke, så bruker det mest. Men ja, håper begge funksjoner kommer til PS4 også.

 

Mener de sa PS Vita kan brukes utenfor hjemmet også, men de anbefaler helst bare på hjemmenettverk. For bruk utenfor hjemmet må du i alle fall ha veldig god linje både hjemme og der du befinner deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har andre butikker startet tilbud slik som Target her i USA(kjøp to spill få et)?

Snakker da om USA ja.

Edit: noen som har en amerikansk spillside som gir mye info om spill. Litt som gamer- og spill.no

 

Rykter om at amazon skal starte en lik kampanje. Håper det, siden prisene i Norge er rett og slett fucked up i forhold til andre steder i Europa og Amerika. (Utenom Brazil da)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har vært nevnt tidligere i tråden, men Sony har åpenbart planer om å annonsere flere spill før lanseringen av PS4. Forhåpentligvis en tittel fra Naughty Dog.

 

Geoff (har ikke en anelse om hvem han er) skal hoste en pre-launch ps4 "konferanse" den 14. November.

Han sa i en tweet at det kommer til å bli vist nye spill.

Lenke til kommentar

 

Rykter om at amazon skal starte en lik kampanje. Håper det, siden prisene i Norge er rett og slett fucked up i forhold til andre steder i Europa og Amerika. (Utenom Brazil da)

Ah ok. Får håpe de andre butikkene følger etter. Selv om jeg kommer til å bruke mer penger på spill enn planlagt grunnet "god Dela" :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...