Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok noen som har gjort en feil, da det er så og si bekreftet at det ikke blir noe mer The Last of Us, i hvertfall ikke med Joel og Ellie. Det er også bekreftet at The Last of Us ikke er på vei til PS4.

 

Edit: Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot mer. Prisen har også sunket til 599.

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Er nok noen som har gjort en feil, da det er så og si bekreftet at det ikke blir noe mer The Last of Us, i hvertfall ikke med Joel og Ellie. Det er også bekreftet at The Last of Us ikke er på vei til PS4.

 

At nettbutikker lekker spill som ennå ikke er annonsert er ikke helt uvanlig. Dette skjedde sist med Hitman HD pakken, som like etter ble offisielt annonsert.

Lenke til kommentar

Er nok noen som har gjort en feil, da det er så og si bekreftet at det ikke blir noe mer The Last of Us, i hvertfall ikke med Joel og Ellie. Det er også bekreftet at The Last of Us ikke er på vei til PS4.

 

Edit: Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot mer. Prisen har også sunket til 599.

Øh, Naughty Dog har da flere ganger sagt at de er interesserte i lage flere Last of Us-spill. Videre så kommer det story-DLC til LoU. Så jo, det kommer mer LoU, og du kan banne på at de nye spillene kommer på PS4.
Lenke til kommentar

Tenk nå er det snart bare 3 uker igjen til neste generasjon kommer inn i stua.

 

Jeg gleder meg utrolig mye nå. Klør i fingra. Gleder meg også til å stå i kø på release dagen, det hørtes idiotisk ut, men alltid gøy å stå et par timer i kø og snakke med folk med samme interesser. Er veldig fornøyd med de valgene Sony har tatt med tanke på de nye konsollene

 

my body is ready etc

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk nå er det snart bare 3 uker igjen til neste generasjon kommer inn i stua.

 

Jeg gleder meg utrolig mye nå. Klør i fingra. Gleder meg også til å stå i kø på release dagen, det hørtes idiotisk ut, men alltid gøy å stå et par timer i kø og snakke med folk med samme interesser. Er veldig fornøyd med de valgene Sony har tatt med tanke på de nye konsollene

 

my body is ready etc

Heller ikke forhåndsbestilt?

Lenke til kommentar

Jeg håper forøvrig at folk som skal på spillmessa skriver noen ord om kontroll, OS (hvis dere får se noe av det) og selvfølgelig spilla, har mer lyst å lese deres erfaringer enn div journalister etc

Skal på spillmessa og kan selvsagt legge inn noen ord her! Håper selvsagt å få testet den, men regner vel med at jeg ikke blir alene der....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...