Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Har egentlig ikke merket den store forskjellen, de store titlene kom jo på både Xbox og Ps3 samt Sony hadde en del eksklusiver ( Killzone , Resistance fall of Man for å nevne noen ) .

Det som mange ikke var fornøyde med på PS3 var jo Voice chat'en som var elendig.

 

Men om de eksklusive Microsoft titlene er viktig for deg må du kanskje vurdere om igjen.

Det virker jo som at voice-chat skal være svært forbedret på Ps4, så tror ikke med at det skal bli noe probem. Veldig spent på hvordan det blir å gå fra xbox-kontrollen og til ds4!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.gamereactor.eu/news/95424/PS4+launch+issues+in+Switzerland/

 

Muligens et lokalt issue, som de skriver, men er litt bekymringsverdig. Expert får jo inn hele 13 konsoller pr butikk. I 42 av de drøyt 400 butikkene det er i kjeden, i Norge.

 

Hvor har du fra at det er 400 expertbutikker i Norge da?

 

Les denne, under punktet Norge: http://www.expert.no/om-expert/expert/

 

Nekter å tro de har ekspandert såpass mye på ett års tid...

Endret av Snopmaster
Lenke til kommentar

Fikk den svært skuffende mailen fra Komplett, som jeg hadde vært redd for..

 

 

Hei.

 

Beklager du har helt rett! Jeg blinsa på dato når jeg sendte deg mail :( må bare beklage, men du får den nok ikke før det nei. Det har visst vært et eller annet med Sony som har lova oss et viss antall til levering, men så kom de ut for noen dager siden å sa at "Europa" får ikke like mange enheter til lansering som planlagt. Grunnen til at jeg sa det så lovende ut også er fordi jeg pratet med en kunde i går som hadde bestilt før deg faktisk, men han hadde fått bekreftet dato i Januar av en eller annen grunn.. Får å si det sånn da, så får Europa 35000 enheter til lansering. Dette tallet gjelder alle bedrifter i hele Europa. Bare at vi har klart å få tak i 2000 enheter til lansering er utrolig i seg selv. Men nok av unnskyldninger. Jeg må bare beklage så mye altså :/

 

Med vennlig hilsen,

(Jeg holder han anonym)

Salg & Kundeservice

 

 

Får den bare 15 dager etter release, og det er ikke så alt for ille. Men innerst inne håper jeg og tror litt at jeg får den til lansering allikevel. Det jeg er mest skuffet over er at en del i tråden her har "løyet".

Denne er postet av meg noen sider tilbake, men jeg skal slippe deg bryet med å finne den.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...