Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det ser helt likt som det gjør på current gen, om noe er forbedret så har de kanskje lagt inn litt bedre textures på ting, men det hjelper ikke akkurat så mye når resten ser drit ut.

I vanlig Infinity Ward stil har de jo tilsynelatende gått rett tilbake til hvordan MW3 fungerte, så jeg står glatt over dette spillet. Black Ops 2 (og forøvrig 1) var ihvertfall litt friskt og balanserte litt ting, men som vanlig gir IW fullt faen i det og tilrettelegger spillet for campere og quickscope/noscope 14izzer.

Lenke til kommentar

Ser pent ut det :)

Noen som vet hvor langt SP delen er på Ghost eller?


Syntes det ser helt likt som det gjør på current gen, om noe er forbedret så har de kanskje lagt inn litt bedre textures på ting, men det hjelper ikke akkurat så mye når resten ser drit ut.

I vanlig Infinity Ward stil har de jo tilsynelatende gått rett tilbake til hvordan MW3 fungerte, så jeg står glatt over dette spillet. Black Ops 2 (og forøvrig 1) var ihvertfall litt friskt og balanserte litt ting, men som vanlig gir IW fullt faen i det og tilrettelegger spillet for campere og quickscope/noscope 14izzer.

Helt likt ut??

http://www.ign.com/videos/2013/11/05/call-of-duty-ghosts-current-gen-vs-next-gen?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook

Lenke til kommentar

Når det gjelder COD så gir jeg egentlig blaffen i om det pusher PS4 eller ikke. COD har og vil alltid være et spill som har fokus på brett design, våpen handling, diverse spill moduser og gameplay.

 

Er synd at endel har fokus kun på det grafiske og ikke hvor gøy et spill er. Jeg sikter ikke på noen spesielle her på forumet, dette er noe jeg har lest mange skriver rundt siden igår og ved tidligere lanseringer av COD spill.

 

Spørsmålet noen som er glad i spill burde stille er om spillet er noe gøy. Er brettene bra, er våpen følelsen bra, er spill modusene bra osv osv.

 

Men det er hele tiden, det finnes X spill som har bedre grafikk så hvorfor skal jeg spille COD. Og så har du selvfølgelig dem som har problemer med at deres forutrekkende spill ikke får samme oppmerksomhet som COD gang på gang får. Og må med stor iver gi utryk for dette gang på gang...som om alle dem millionene som spiller COD skulle bry seg.

Lenke til kommentar

En kompis ringte meg nettopp. Ludo Store hadde lagt ut PS4 konsoller for salg, en 70 stk. Så da sikra han seg en til 3899,- gitt, garantert til lansering. Prisen begynte på 3599, så økte den etter de 10-20 første konsollene var borte.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...