Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Hørte med Gamestop angående PS4. Jeg er definitivt sikret en på lanseringen! Samtidig kan man få et valgfritt EA spill til 99,- om man har forhåndsbestilt PS4 hos en Gamestop :)

 

Hva sa dem når du spurte? Jeg har spurt Gamestop hvor jeg har bestilt tidligere og dem sier bare at om jeg har bestilt før en dato i august..som jeg ikke husker i farta så er jeg sikret en.

 

Samme beskjed som du fikk eller? Jeg forhåndsbestilte min den 26 juni..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt PS4+Ekstra kontroller+Kamera i en pakke. Det bestilte jeg 25. juli. Vurderer nå å kjøpe enda en pakke med 3+/- spill, pluss en stand til selve konsollen. Er det safe å gjøre det på Komplett? Vil de levere varene rundt release?

Beklager for å bumpe, men kan noen svare på dette spørsmålet mitt?
Lenke til kommentar

 

Hva sa dem når du spurte? Jeg har spurt Gamestop hvor jeg har bestilt tidligere og dem sier bare at om jeg har bestilt før en dato i august..som jeg ikke husker i farta så er jeg sikret en.

 

Samme beskjed som du fikk eller? Jeg forhåndsbestilte min den 26 juni..

Han jeg prata med virket han hadde peiling. Han viste antall den butikken skulle få inn. Men fikk ikke lov å si eksakt hvor mange til meg. Den Gamestopen som er nærmeste meg anses som liten.

Lenke til kommentar

 

Hva sa dem når du spurte? Jeg har spurt Gamestop hvor jeg har bestilt tidligere og dem sier bare at om jeg har bestilt før en dato i august..som jeg ikke husker i farta så er jeg sikret en.

 

Samme beskjed som du fikk eller? Jeg forhåndsbestilte min den 26 juni..

 

Sikkert 14. august, var den beskjeden jeg fikk når jeg var inneom ebgames på Ski Storsenter. Han virket også som om han viste hva han pratet om, dette var i midten av sist uke når jeg var innom å forhåndsbestilte noen ps4 titler.

 

Jeg bestilte 15.6, så bør jo gå greit. Men tar ikke noe for gitt før jeg får telefonen om "at i morgen kan du plukke opp et stk PS4".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...