Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har testet den originale Red Bull fra Thailand?

 

Der serveres det i små mengder, mens i EU og USA, kommer det i store flasker.

Er ikke sunt for kroppen, drikker du dette hver dag så lever du ikke lenge.

 

Er vel det som var budskapet i videoen, ta sjanser, du kan dø , men du vil ha det ekstremt morsomt før det skjer Xp

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg å bytte ut min xbox 360 med Ps4 når den slippes.

Er fps-spill like populært for Playstation som det har vært på xbox 360 de siste årene?

 

Har alltid hatt inntrykk av at det ikke er så populært med fps-spill og det uroer meg litt da det er sjangeren jeg spiller mest. Feil inntrykk?

 

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg å bytte ut min xbox 360 med Ps4 når den slippes.

Er fps-spill like populært for Playstation som det har vært på xbox 360 de siste årene?

 

Har alltid hatt inntrykk av at det ikke er så populært med fps-spill og det uroer meg litt da det er sjangeren jeg spiller mest. Feil inntrykk?

 

 

Har ikke merket så voldsom forskjell. Men hva som skjer når H-Hour (3ps) blir slippet ut, er ikke lett å si. Kan fort bli en E-sport kandidat.

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg å bytte ut min xbox 360 med Ps4 når den slippes.

Er fps-spill like populært for Playstation som det har vært på xbox 360 de siste årene?

 

Har alltid hatt inntrykk av at det ikke er så populært med fps-spill og det uroer meg litt da det er sjangeren jeg spiller mest. Feil inntrykk?

 

Det beste fps spillet er jo på PS4. Killzone virker helt rått. De andre er meget bra så satser på det ikke skuffer :)

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg å bytte ut min xbox 360 med Ps4 når den slippes.

Er fps-spill like populært for Playstation som det har vært på xbox 360 de siste årene?

 

Har alltid hatt inntrykk av at det ikke er så populært med fps-spill og det uroer meg litt da det er sjangeren jeg spiller mest. Feil inntrykk?

 

Det skal du ikke uroe deg for, er mer enn nok av fps-spill til playstation også. Mitt inntrykk har vært at PS3 har hatt et bredere utvalg av forskjellige typer spill, men også fremdeles mange spill i de mest populære sjangerene. :)

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg å bytte ut min xbox 360 med Ps4 når den slippes.

Er fps-spill like populært for Playstation som det har vært på xbox 360 de siste årene?

 

Har alltid hatt inntrykk av at det ikke er så populært med fps-spill og det uroer meg litt da det er sjangeren jeg spiller mest. Feil inntrykk?

 

 

Har egentlig ikke merket den store forskjellen, de store titlene kom jo på både Xbox og Ps3 samt Sony hadde en del eksklusiver ( Killzone , Resistance fall of Man for å nevne noen ) .

Det som mange ikke var fornøyde med på PS3 var jo Voice chat'en som var elendig.

 

Men om de eksklusive Microsoft titlene er viktig for deg må du kanskje vurdere om igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...