Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke noen her vil kunne love noe ang det. Men du kan jo evt legge inn en bestilling på komplett for eksempel, så se når lansering nærmer seg.

 

Alternativet dersom du får beskjed om at du ikke får den til lansering, er jo nesten bare stikke innom en Elkjøp eller spillbutikk i ditt område som kansje vil ha et par på lager.

Lenke til kommentar

Hvis det er noen som er i tvil om hvor de skal forhåndsbestille PS4 så anbefaler jeg MPX.NO. Spurte enkelt om hvor stor sannsynlighet det er at jeg vil få PS4 ved release hvis jeg forhåndsbestiller hos dem.

 

Fikk dette svaret: Vi får 5000 stk ved release og det er rundt 4000 som har bestillt så sjangsen er stor så samt transportørbilen ikke krasjer.

Lenke til kommentar

Hvis det er noen som er i tvil om hvor de skal forhåndsbestille PS4 så anbefaler jeg MPX.NO. Spurte enkelt om hvor stor sannsynlighet det er at jeg vil få PS4 ved release hvis jeg forhåndsbestiller hos dem.

 

Fikk dette svaret: Vi får 5000 stk ved release og det er rundt 4000 som har bestillt så sjangsen er stor så samt transportørbilen ikke krasjer.

 

De har samme varelager som komplett.no tror jeg...Så er det 5k de får og 4k som har blitt bestilt av folk på mpx, eller er det 5k fordelt på mpx og komplett og 4k som har bestilt bare hos mpx? :O Meh, ekke så farlig. Den kommer når den kommer :)

Lenke til kommentar

 

De har samme varelager som komplett.no tror jeg...Så er det 5k de får og 4k som har blitt bestilt av folk på mpx, eller er det 5k fordelt på mpx og komplett og 4k som har bestilt bare hos mpx? :O Meh, ekke så farlig. Den kommer når den kommer :)

 

Er nok fordelt på komplett og mpx. Nekter å tro at mpx har forhåndssolgt 4000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...