Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

 

Planen min er og starte med et spill, og bli ferdig med det før jeg kjøper nytt.

Så på release blir det enten Knack eller Watch Dogs, usikker på hvilket...

 

Aye!

 

Kampen mot backloggen startes fra dag 1 av.

 

Selv er jeg nok så kjedelig av meg, at det mest sansynlig blir Killzone.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som har, eller skal forhåndsbestille, hvilke spill skal dere ha?

Jeg vurderer å ta med Killzone, Need for Speed, Watch Dogs og Assassins Creed.

 

Watch Dogs, AC4 så muligens Knack.

 

Blir nok infamous second son, the order og the witness etterhver som dem kommer ut. Så får se hva annet spennende som dukker opp :)

 

 

Edit, pluss GTA V. Får forhåpentligvis en bekreftelse på at det kommer ut på nextgen i løpet av høsten. Ser ikke for meg at det ikke skal dukke opp ihvertfall.

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Til dere som har, eller skal forhåndsbestille, hvilke spill skal dere ha?

Jeg vurderer å ta med Killzone, Need for Speed, Watch Dogs og Assassins Creed.

 

Siden X1 ikke rakk lansering her dette året i Norge, endte opp med PS4 får alle multiplattspillene dette året.

Endte jeg opp med å forhåndsbestille 10 spill.

Lister dem her: Killzone Shadow Fall, Knack, DriveClub, Watch Dogs, Need For Speed Rivals, Assassin's Creed IV Black Flag, Lego Marvel Super Heroes, FIFA 14, Battlefield 4 og Call of Duty Ghosts

 

Jeg har nok spill fra og med 29.november for å si det slikt :)

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Siden X1 ikke rakk lansering her dette året i Norge, endte opp med PS4 får alle multiplattspillene dette året.

Endte jeg opp med å forhåndsbestille 10 spill.

Lister dem her: Killzone Shadow Fall, Knack, DriveClub, Watch Dogs, Need For Speed Rivals, Assassin's Creed IV Black Flag, Lego Marvel Super Heroes, FIFA 14, Battlefield 4 og Call of Duty Ghosts

 

Jeg har nok spill fra og med 29.november for å si det slikt :)

 

Liker innlegget ditt, om ikke annet fordi:

1. Du har for mye tid

2. For mye penger

3 og for mye tid.

 

Kan minne litt om meg da PS2 ble lansert. Skulle ønske jeg var evig 20-åring ca..

Lenke til kommentar

Akk ja, hadde man bare hatt så mye tid.. Men, det handler om prioriteringer. Livet er mer en spill :)

 

Ikke hos meg, spill over alt annet :)

Det handler om prioritering, så jeg prioriterer spill ovenfor alt annet.

Jeg kjøper alltid 3-11 spill på lansering til hvilke som helst konsoll dem siste generasjonene jeg har opplevd.

Er alltid gøy å åpne nye spill til flunkende nye konsoller.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er litt glad jeg egentlig at jeg har gått bort ifra den fasen hvor jeg spilte 10timer om dagen og kjøpte så mye spill at det var umulig å få spilt alt ferdig selv om en kunne sitte hele dagen omtrent.

 

Ikke er det sunt og jeg ble fysisk og psykisk dårlig av det, det tror jeg går for alle som holder på slik.

 

Nå som jeg spiller og kjøper spill sjeldnere så er det litt ekstra gøy når jeg setter meg ned for å spille et spill. Tror jeg setter mer pris på spill nå en noen gang tidligere faktisk.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er litt glad jeg egentlig at jeg har gått bort ifra den fasen hvor jeg spilte 10timer om dagen og kjøpte så mye spill at det var umulig å få spilt alt ferdig selv om en kunne sitte hele dagen omtrent.

 

Ikke er det sunt og en ble fysisk og psykisk dårlig av det, det tror jeg går for alle som holder på slik.

 

Nå som jeg spiller og kjøper spill sjeldnere så er det litt ekstra gøy når jeg setter meg ned for å spille et spill. Tror jeg setter mer pris på spill nå en noen gang tidligere faktisk.

Hehe føler med deg, nå spiller jeg sjelden utenom på iphone, hadde så mange spill at sist år kvittet jeg meg med halvparten, ble over 100 spill, angrer litt nå men trodde jeg gjorde det riktige valget det slik at de eneste spillene jeg hadde liggendes var spill som jeg liker, vist jeg først spiller et spill nå er det 3ds eller wii hos en kompis:)

Lenke til kommentar

 

Ikke hos meg, spill over alt annet :)

Det handler om prioritering, så jeg prioriterer spill ovenfor alt annet.

Jeg kjøper alltid 3-11 spill på lansering til hvilke som helst konsoll dem siste generasjonene jeg har opplevd.

Er alltid gøy å åpne nye spill til flunkende nye konsoller.

Ikke sant, det handler om prioriteringer, og heldigvis prioriterer folk ulikt. Det er bra :) Uten sånne som meg hadde det ikke blitt noe av realistisk væske, røyk, gass, bølgesimulering, lyssimulering, fysikksimulering osv. i spill.

 

Nei, har en forlovede her også, i tillegg til masterstudie og 3 deltidsjobber, begrenset hvor mye spilling det blir.. MEN! PS4 skal jeg ha, og GTA V, og et par tre spill på llansering. Må bli bra! Som du sier, Toman, ingenting er som å åpne nye spill til flunkende nye konsoller #denfølelsen.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...