Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er ikke grafikken som lager spilla bra uansett, de tinga som lager bra spill er gameplay, story og att man liker spillet, men de fleste gamere den dag i dag er grafikkhorer for å si det mildt sagt, så regner med det blir mye syt fra eiere av konsoller viss de inbiller seg att de får ultra pc grafikk.... :rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er ikke grafikken som lager spilla bra uansett, de tinga som lager bra spill er gameplay, story og att man liker spillet, men de fleste gamere den dag i dag er grafikkhorer for å si det mildt sagt, så regner med det blir mye syt fra eiere av konsoller viss de inbiller seg att de får ultra pc grafikk.... :rofl:

Du har rett, grafikk lager ikke spill.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_text-based_computer_games

Men fra en ganske så ironisk vinkel, er alt du ser på skjermen grafisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har rett, grafikk lager ikke spill.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_text-based_computer_games

Men fra en ganske så ironisk vinkel, er alt du ser på skjermen grafisk.

 

Hehe du har jo rett der, men det er forskjell på grafikk...

(jeg sier ikke jeg ikke liker bra grafikk, men droppe historie og spillets lengde for grafikk er noe man ikke bør gjøre, bare se på hvor dårlig Crysis har blitt)

 

Men for min del så liker jeg bedre noen av indie spilla enn hele AAA spilla nå for tida, ser ut som alle multi platform AAA utviklere har for mye press på seg og ikke nokk tid til å konvertere spill bra nokk fra pc til konsoll eller andre veien... (alt for mye bugs og feil i div spill på konsoll og noen av spilla som er portet fra konsoll til pc)

 

Dette er utrolig synd med tanke på hvor bra noen av de exclusive spilla er på både grafikk, historie og spillbarhet i forhold til spill som blir porta til og fra både på ps3 og xbox 360...

 

Jeg gleder meg uansett til Ps4 for å se hva de kan gjøre med den konsollen....

Lenke til kommentar

 

Er ikke grafikken som lager spilla bra uansett, de tinga som lager bra spill er gameplay, story og att man liker spillet, men de fleste gamere den dag i dag er grafikkhorer for å si det mildt sagt, så regner med det blir mye syt fra eiere av konsoller viss de inbiller seg att de får ultra pc grafikk.... :rofl:

Det er sant, jeg er det 110% :green:

Lenke til kommentar

 

Er ikke grafikken som lager spilla bra uansett, de tinga som lager bra spill er gameplay, story og att man liker spillet, men de fleste gamere den dag i dag er grafikkhorer for å si det mildt sagt, så regner med det blir mye syt fra eiere av konsoller viss de inbiller seg att de får ultra pc grafikk.... :rofl:

 

Er fullt klar over det

Tenkte heller på det med max antall spillere, og før folk snakker om at dette er en alpha. Så syntes jeg det er merkelig så tett opp mot release. Men men.

 

Bare ønske de prioriterte fps over grafikk slik som titanfall gjør. Fps is king. Hater sub 30 fps uansett hvor pent spille måtte være

Lenke til kommentar

... Fps is king. Hater sub 30 fps uansett hvor pent spille måtte være

 

Enig. Heller sub par grafikk enn sub par fps, men jeg er redd utviklerne kommer til å pushe grafikk hardt igjen så vi ender sikkert opp med 720p og sub 30 fps denne generasjonen også.

 

Edit. Tenker her mer hvordan jeg frykter det kan bli prioriteringmessig fra utviklerne etter noen år da de skal prøve å skvise alt ut av konsollene.

Endret av Happyherb_InnleggNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er redd for det samme.

 

Planen akkurat nå er å kutte ute konsollracet en periode i alle fall, og satse bare på PC-gaming. Billigere spill og valgfrihet frister mer enn de eksklusivene som til nå er annonsert.

 

Har likevel stor tro på PS4 og Sony, og gleder meg til å se hvordan deres konsoll utvikler seg denne generasjonen. Og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg ikke til å klare motstå launch-hypen.

Lenke til kommentar

Leste dette selv. Håper ikke det blir det faktiske tilfellet når maskinen slippes. Må da være en Alpha + at maskinen som ble brukt er en utviklerversjon.

 

Ellers blir jeg i hvertfall ganske så skuffa! Hvis et er slik at PS4 skal slite med et spill allerede. Burde vel ta noen år før man skal trenge å scale ned så mye.

Lenke til kommentar

Leste dette selv. Håper ikke det blir det faktiske tilfellet når maskinen slippes. Må da være en Alpha + at maskinen som ble brukt er en utviklerversjon.

 

Ellers blir jeg i hvertfall ganske så skuffa! Hvis et er slik at PS4 skal slite med et spill allerede. Burde vel ta noen år før man skal trenge å scale ned så mye.

Folk skjønner ikke. Det at PS4 skal slite med å dra noe som helst spill er bullcrap! Bare så på det som er vist så langt fra inFamous og Killzone!

Lenke til kommentar

Tror ikke det klippet her er blitt delt her enda. Er dårlig kvalitet på klippet men det ser jo ganske så bra ut da.

 

Og en ting jeg har tenkt litt på når jeg har sett klipp av DriveClub er at det er bilde av deg selv og folkene du konkurrerer mot. Det er kanskje ikke så dumt å gå for det kameraet når en kjøper PS4?

 

Er jo litt mer gøy når en ser et ekte ansikt isteden for en fantasi avatar?

 

http://youtu.be/OZUVXAuCIqA

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...