Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat samme som om flertallet hadde vært xbox one. Dette er jo selvfølgelig en gruppe som er mer informert og har mer lidenskap når det kommer til konsoller og spill. Men igjen så er det disse som påvirker andre mindre informerte. Så spennende blir det i allefall. Og selger sony mye bedre så har de fortjent det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det jeg mente var at interessen for PS4 er høy fordi Microsoft markedsfører Xbox One som en et multimediasystem, når alt vi vil gjøre er å spille spill.

 

Ah slik å forstå. Personlig så er jeg ute etter nye og bedre multimedia løsninger til stua så for meg appellerer XBO sånn sett også, men jeg forstår dem som er kun ute etter en mer ren spill plattform.

 

En har nok dingser i stua liksom tenker jeg, så om en kan få et system som gjør flere ting bra så er det jo ikke noe bedre en det.

Lenke til kommentar

 

Ah slik å forstå. Personlig så er jeg ute etter nye og bedre multimedia løsninger til stua så for meg appellerer XBO sånn sett også, men jeg forstår dem som er kun ute etter en mer ren spill plattform.

 

En har nok dingser i stua liksom tenker jeg, så om en kan få et system som gjør flere ting bra så er det jo ikke noe bedre en det.

 

Skal du ha begge? Ser du er like aktiv i begge trådene.

Lenke til kommentar

 

Jeg går for begge ja, tror jeg hadde blitt litt små gal om jeg måtte velge :p Mye som frister på begge maskinene synes jeg. Du da? Har du bestemt deg for en eller blir det begge?

 

Jeg har ikke bestemt meg.

 

Det første jeg gjorde når Microsoft annonserte alle restriksjonene sine var å løpe ned til nærmeste Spaceworld og kjøpe en PS3 istedet. Etterpå trakk de alt tilbake, og nå er jeg usikker. Uncharted, Heavy Rain og The Last of Us var trolig bedre enn noe av det jeg har spilt på Xbox.

Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke bestemt meg.

 

Det første jeg gjorde når Microsoft annonserte alle restriksjonene sine var å løpe ned til nærmeste Spaceworld og kjøpe en PS3 istedet. Etterpå trakk de alt tilbake, og nå er jeg usikker. Uncharted, Heavy Rain og The Last of Us var trolig bedre enn noe av det jeg har spilt på Xbox.

 

Det er noen utrolig bra spill ja, om du likte Heavy Rain så er det ikke lenge til Beyond: Two Souls kommer heller nå.

 

Xbox har vært helt elendige med å komme med eksklusive spille på slutten av tiden til X360 synes jeg. Så jeg håper virkelig dem vil bli flinkere denne gangen. Og det tror jeg dem vil være, PS4 er såpass mye mer populær nå at XBO må jobbe for å dra spillere til seg...noe som betyr mer spill skulle en tro.

 

PS4 virker jo veldig trygt å velge idag, det kommer jo så ekstremt mye til den. Men jeg klarer ikke å gi slipp på endel spill som kommer til XBO så da bare må det bli begge...hehe.

 

Tror det blir bra uansett hvilke en måtte ende opp med...men behagelig å ha begge :)

Lenke til kommentar

Ja det koster jo litt om en vil ha begge, men dette er en av mine hobbyer så det er lite penger for flere år med underholdning synes jeg.

 

Det er dem ekslusive spillene som du nevner men jeg synes også at systemene skiller seg ut, XBO virker med fleksibel og en mer allround maskin mens PS4 er noe "enklere" med spill i fokus. Men da igjen så har vi sett lite til brukergrensesnittet til PS4.

 

Og det er jo helt klart at PS4 vil også ha fokus på multimedia akkurat som med PS3. Men i hvor mye større grad og hvor mye bedre det vil bli å bruke det gjenstår jo å se.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

er xbox one bedre enn ps4?

 

PS4 er litt kraftigere på papiret og skal i utgangspunktet klare litt bedre grafikk, men det gjenstår å se. Du burde se på hvilke ekslusive spill som kommer til PS4 og XBO og se hvilke som frister mer til deg. Og se hva venner skal kjøpe om du har lyst å spille online samens med dem osv.

 

Men pr.idag så er det umulig å si hvilke av konsollene som er best, tviler egentlig på at det vil være noen spesiell forskjell på grafikk. Og en konsoll er aldri bedre en spillene til den..og det igjen er jo også en smak sak.

Endret av _LarZen_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...