Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

 

PS4 er litt kraftigere på papiret og skal i utgangspunktet klare litt bedre grafikk, men det gjenstår å se. Du burde se på hvilke ekslusive spill som kommer til PS4 og XBO og se hvilke som frister mer til deg. Og se hva venner skal kjøpe om du har lyst å spille online samens med dem osv.

 

Men pr.idag så er det umulig å si hvilke av konsollene som er best, tviler egentlig på at det vil være noen spesiell forskjell på grafikk. Og en konsoll er aldri bedre en spillene til den..og det igjen er jo også en smak sak.

Jo. Når MS sin filosofi er å ha ballegrep på kundene for å melke dem for så mye penger som overhode mulig, mens Sony sin filosofi er å la brukerne ha det gøy med konsollen de har kjøpt, så er det direkte feil at spillene alene avgjør hvor bra konsollen er.

Lenke til kommentar

 

PS4 er litt kraftigere på papiret og skal i utgangspunktet klare litt bedre grafikk, men det gjenstår å se. Du burde se på hvilke ekslusive spill som kommer til PS4 og XBO og se hvilke som frister mer til deg. Og se hva venner skal kjøpe om du har lyst å spille online samens med dem osv.

 

Men pr.idag så er det umulig å si hvilke av konsollene som er best, tviler egentlig på at det vil være noen spesiell forskjell på grafikk. Og en konsoll er aldri bedre en spillene til den..og det igjen er jo også en smak sak.

 

Blir utrolig overrasket om det ikke er synlige forskjeller på grafikken, men det vil nok ikke bety noe når man sitter og spiller. Spesielt siden utviklere selv hinter til at den ene konsollen får bedre grafikk enn den andre.

Lenke til kommentar

Jo. Når MS sin filosofi er å ha ballegrep på kundene for å melke dem for så mye penger som overhode mulig, mens Sony sin filosofi er å la brukerne ha det gøy med konsollen de har kjøpt, så er det direkte feil at spillene alene avgjør hvor bra konsollen er.

Jeg lo. :D

 

 

Blir utrolig overrasket om det ikke er synlige forskjeller på grafikken, men det vil nok ikke bety noe når man sitter og spiller. Spesielt siden utviklere selv hinter til at den ene konsollen får bedre grafikk enn den andre.

 

Skal bli spennende å se, jeg tror ikke forskjellen vil bli noe spesielt stor eller om noe overhode. Det er forskjeller på systemene men dem satt samens forskjellig også. Så alt kommer ned til hvordan utviklere får tappet det som er der på enklest mulig måte.

 

Er sikkert ikke så voldsomt lenge nå til bilder av multiplatform spill dukker opp som viser evnt forskjeller.

Lenke til kommentar

Jeg lo. :D

 

 

Skal bli spennende å se, jeg tror ikke forskjellen vil bli noe spesielt stor eller om noe overhode. Det er forskjeller på systemene men dem satt samens forskjellig også. Så alt kommer ned til hvordan utviklere får tappet det som er der på enklest mulig måte.

 

Er sikkert ikke så voldsomt lenge nå til bilder av multiplatform spill dukker opp som viser evnt forskjeller.

 

Å nei. Hvis det blir markante forskjeller så må vi ikke bare leve med "sutre-sutre, pc-spillet mitt er downscala fordi konsoll", men da også "sutre-sutre, PS4-spillet mitt er downscala pga Xbox one". Vi går en artig tid i møte, I can just feel it..

Lenke til kommentar

TimeSplitters Rewind is in development for PS4

 

"We're actually going to go ahead and start development [of Timesplitters Rewind] on PlayStation 4. Just because we're pretty confident Crytek's going to say go ahead and do it. But we don't want them saying go ahead and do it when we're caught with our pants down and we're like halfway through development and [then] start something for the PlayStation 4," he said.

"So we decided that since they released the SDK to allow us to do this, we're going to go ahead and do it ourselves, and when they say 'yes' or 'no' we can decide what to do with that. For now we're just going to go ahead and do it. So at least we're prepared".

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...