Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usj, ja, det er jo et litt kjedelig poeng du trekker frem der. De viser nok frem spill litt i tidligste laget nå til dags. Allikevel, jeg har ingen tanker om å klage. 2017 har vært det beste spillåret jeg noensinne kan huske, så at de ikke har så mye krutt igjen å vise frem før jul er slett ikke overraskende. :p

 

Når jeg tenker meg om så kommer vel noen av indiespillene ut i år. For eksempel så er Oure, det spillet som lignet veldig på Journey, ute allerede nå.

 

Klager ikke, det er bare synd man ikke har noe igjen til jul annet enn litt DLC. Hadde vært nice med noe survival/builder stuff utover. State of Decay 2 eks, hadde passet perfekt med PS4 Pro og Xbox One X nå før jul. Eller det meget lovende spillet Wild :D

 

Det meste som er launchet på alle plattformer i høst er kjedelige og gjentakende "shootemup" AAA titler som er i sin N'te iterasjon med litt penere grafikk. De fleste andre gode titler kom i vinter. ONI har reddet meg fra kjedsomhetens pine på spillfronten siden i våres med nesten 600 fantastiske timer spilt og det som vil underholde meg på spillfronten til februar er GT Sport og Forza 7 (mest første).

 

Et annet unntak selv om det også er "shootemup" er Wolfenstein 2, mulig jeg tar en titt på det. Shadow of War var kjedelig loot-fest. AC Origins er nice and shiny men spillet ser dørgende kjedelig ut med mindre man aldri har spilt en AC tittel før.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ang Assassins Creed så synes jeg personlig det er det nest beste Creedspillet etter ACII. Black Flag er tett på tredjeplassen. Spillet er fylt med små detaljer som gjør opplevelsen rikere enn mange andre sandboxspill. Kan hende jeg er i rus pga min Egyptfetish, men jeg merker meg at spillet generelt har høy kvalitet med et rikt innhold slik at settingen er en ren bonus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Usj, ja, det er jo et litt kjedelig poeng du trekker frem der. De viser nok frem spill litt i tidligste laget nå til dags. Allikevel, jeg har ingen tanker om å klage. 2017 har vært det beste spillåret jeg noensinne kan huske, så at de ikke har så mye krutt igjen å vise frem før jul er slett ikke overraskende. :p

 

Når jeg tenker meg om så kommer vel noen av indiespillene ut i år. For eksempel så er Oure, det spillet som lignet veldig på Journey, ute allerede nå.

 

AC Origins er nice and shiny men spillet ser dørgende kjedelig ut med mindre man aldri har spilt en AC tittel før.

 

 

Jeg syns alle andre AC titler har vært gørr kjedelig med unntak av Black Flag og AC 2 som nevnes. AC: Origins spilles ikke som en AC tittel i det hele tatt. Alt er nytt og omgivelsene er noe av det mest detaljrike jeg kanskje har sett i et spill og det er gedigent svært. Selv om man hater AC serien så burde man prøve Origins. 

Lenke til kommentar

Ja det er nok ved innlasting av neste del av brettet. Ellers ser spillet helt fantastisk ut på Pro og flyter jevnt, med unntak av innlastingen du beskriver.

 

Herlig kampanjedel for min del så langt :)

 

Godt å høre - da skal jeg skaffe den etterhvert!

 

 Holder på med en liten Call of Duty recap, skal pløye meg gjennom de fleste enspiller kampanjene på Xbox One, har alle de gamle CoD i 360 formet. Så blir det noen av de nyere på PS4.

 

Alle er ikke superbra, men det er noe med stemmingen og opplegget (mange ganger utrolig varierte miljøer) som gjør spillene attraktive, akkurat nå holder jeg på med Ghosts, fine greier! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...