Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Hva vil dere si en lite brukt PS4 500gb er verdt i dag? Tenker å selge.

Hvor mye brukt den er har veldig lite å si på prisen da det bare blir ord mot ord, og hva en hver tar som lite brukt. men et sted mellom 1000 til 1500kr burde ikke være urimelig, mer om du har et godt spill bibliotek som følger med.

Den har jo ligget helt nede i kr. 1.499,- på enkelte salgsuke så nærmere kr. 1.000,- er vel å forvente. ( sånn hvis det bare er snakk om konsollen)

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Tror det er rimelig mange som kommer bedre ut av det uten PS+ tjenesten. Virker mest som en spekulativ moneygrab. Er jo en god del titler med i miksen og greie rabatter for dem som kjøper dette, men det er jo opp til hver enkelt å vurdere verdien alt etter interesse og bruksmønster.

 

Må man ha ps+ for å spille online?

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

 

Tror det er rimelig mange som kommer bedre ut av det uten PS+ tjenesten. Virker mest som en spekulativ moneygrab. Er jo en god del titler med i miksen og greie rabatter for dem som kjøper dette, men det er jo opp til hver enkelt å vurdere verdien alt etter interesse og bruksmønster.

 

Må man ha ps+ for å spille online?

 

Jepp! Sony hoppet av gratis toget fra forrige generasjon.

Lenke til kommentar

Måten det er organisert på er jo litt forskjelling. De serverene som er in-house varierer en god del og enkelte selskaper er vel litt ymse der for å si det pent. De serverene man kan sette opp og kjøre selv holder som regel grei kvalitet. For all del, det er jo bra at Sony selger dette og har som mål å holde en viss kvalitet og tjene penger på det, ingenting galt i det for de som ønsker å kjøpe og bruke dette.

Lenke til kommentar

Jeg har valgt å ikke ha PS+. Det er noen greie titler man kan få i blant, men jeg synes man uansett endrer opp med flere spill enn det er tid til å spille. Har vel noe sånt som 20 spill i backlog-lista, flere av dem 50+ timer lange, og det er kun de nye titlene.

 

Eneste gangen jeg skulle ønske jeg hadde PS+ var da jeg spilte Bloodborne, men det gikk helt greit å runde uten co-op.

Lenke til kommentar

Får feilmelding når jeg prøver å kjøpe noe i Store. "De registrerte kredittkortopplysningene er ikke gyldige". Har handlet tidligere med begge kortene jeg har lagt inn og har ikke rørt opplysningene på lange tider. Noen som har vært borti det før?

Jeg fikk det faen skapet. att jeg ikke kunde kjøpe noe fra psn med vica kortet mitt

Lenke til kommentar

Får feilmelding når jeg prøver å kjøpe noe i Store. "De registrerte kredittkortopplysningene er ikke gyldige". Har handlet tidligere med begge kortene jeg har lagt inn og har ikke rørt opplysningene på lange tider. Noen som har vært borti det før?

Hadde det samme problemet en periode jeg også. Sykt irriterende. Konkluderte til slutt med at feilen ikke lå hos meg, blant annet fordi jeg leste på nett om andre som hadde det samme problemet. 

Endte opp med at jeg en periode kjøpte psn verdikort og brukte det. Funket som fjell. 

Lenke til kommentar

Virker som at nok en kontroller er død. Vil ikke lade. Under et halvt år gammel kontroller, som jeg har behandlet pent. Kan være fordi jeg lader med mobillader. Finnes det noen triks jeg kan prøve ut før jeg tar den med til butikken? Hvor sterkt stiller jeg uten kvitteringen, men med serienummeret?

 

Tenkte jeg skulle prøve å stikke noe inn i det lille hullet for å nullstille kontrolleren, men vet ikke om jeg gjorde det riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...