Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Så smått gjort litt research, og man bør visst bare bruke ladere som det står 5V på (evt lavere antar jeg). På min lader står det "SEC 5V === 2,4A 12W max"

 

Har flere kontrollere som ikke vil lade nå. Kanskje rette tidspunktet for å prøve meg på en batterioppgradering. Er muligens bare batteriene det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så smått gjort litt research, og man bør visst bare bruke ladere som det står 5V på (evt lavere antar jeg). På min lader står det "SEC 5V === 2,4A 12W max"

 

Har flere kontrollere som ikke vil lade nå. Kanskje rette tidspunktet for å prøve meg på en batterioppgradering. Er muligens bare batteriene det er noe galt med.

https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-tilbeh%C3%B8r/lader/ps4-induksjonslader-lad-uten-kabel-lader-til-sony-dualshock-4-control-129887-p0000058818

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har enormt mye problemer med konsollen din :p

Konsollen er helt fin igjen etter at jeg nullstilte den, så nå har jeg bare tre kontrollere som virker defekte :laugh:

 

Dataen min tok tilsynelatende kvelden i går også, så i dag har jeg ikke fått brukt konsollen eller dataen, og jeg har ikke TV. Kun mob på meg i dag.

Lenke til kommentar

Litt stiv pris. Fant en billigere løsning på Ebay, men vet ikke om den fungerer like godt.

 

Men må jeg ha kvittering om jeg tar med kontrolleren til butikken? Hva med serienummeret, kontoutskrift som viser transaksjonen (kan forsåvidt ha vært et annet produkt med samme pris)...?

ikke kjøp den, den suger enormt...du får det du betaler for... billig pris = billig kvalitet

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt stiv pris. Fant en billigere løsning på Ebay, men vet ikke om den fungerer like godt.

 

Men må jeg ha kvittering om jeg tar med kontrolleren til butikken? Hva med serienummeret, kontoutskrift som viser transaksjonen (kan forsåvidt ha vært et annet produkt med samme pris)...?

Du kjøpe dyrere ladere, plz ikke kjøpe den, men den i linken er bedre. Gammel er du grunnen jeg navnet her over er 47 selv

https://www.elkjop.no/product/gaming/tilbehor-spillkonsoll/PS4PIRUSBDOCK/piranha-ps4-usb-ladedokking

Endret av Jokingnutria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så smått gjort litt research, og man bør visst bare bruke ladere som det står 5V på (evt lavere antar jeg). På min lader står det "SEC 5V === 2,4A 12W max"

 

Har flere kontrollere som ikke vil lade nå. Kanskje rette tidspunktet for å prøve meg på en batterioppgradering. Er muligens bare batteriene det er noe galt med.

Har 5 kontrollere alle virker feil fritt :tease: den laderen her bruker jeg, kjøpe deg den.

https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-tilbeh%C3%B8r/lader/sony-ladestasjon-for-2-kontrollere-ps4-original-ladestasjon-m-str%C3%B8madapter-121592-p0000050217 :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

Endret av Jokingnutria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingenting. Koblet til den nye kontrolleren med kabel og trykket på Playstation-knappen, men null respons på konsollen. Får ladet mob med den samme kabelen, koblet til konsollen. What to do? Begynner å bli temmelig lei av alle problemene nå.

Det er en ny kontroll, du må synkronisere den ved å ta på maskinen først, så ta laderen i og trykke på ps knappen på kontrollen. Alle nye kontroller må gjøres på den måten. Maskinen kjenner jo ikke igjen en ny kontroll hvis du ikke synkroniserer den først

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...